Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro jotain koirastasi!

Vierailija
08.02.2017 |

Minkä rotuinen? Minkä niminen? Miten vanha? Millainen luonne? Ottaisitko toisen samanrotuisen? Miksi päädyit aikoinasi kyseiseen rotuun? Koirasi "plussat" ja "miinukset"?
Ja tietenkin voi lisätä itse mitä haluaa :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen lapinkoira, 11 kk poitsu. Super kiltti, ei ole vielä eläessään ärhennellyt kenellekkään, joskus haukkunut takaisin toiselle haukkuvalle koiralle. Semmonen kaikkien kaveri, lussukka, ja tosi rohkea ja utelias. Miinus on, että mua säälittää se kesällä, kun sillä on paksu turkki. Myös metsästys/paimennus viettiä löytyy, mutta se vaihtelee.

Mutta juu, sopii aloittelijallekkin, sillä edellytyksellä että jaksaa lenkkeillä esim 2 h päivässä ja pieni pihakin olisi varmasti mieluinen. Suosittelen!

Leikkauta sille kesäturkki, jos ette käy näyttelyissä.

Vierailija
22/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v. Bordercollie mix tyttö.

Kiltti ja viisas. Oppii nopeasti uusia temppuja.

Leikkisä. Jahtaa ulkona oravia ja lintuja. Oikeudentajuinen ja puolustaa aina heikompaa.

Rakastaa lunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisko joku kertoo viel koirastaan

Vierailija
25/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisko joku kertoo viel koirastaan

Ai mun hot dogista?

Vierailija
26/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlantilainen pelastuskoira. Rotu nimetty sen vuoksi, että alkaa ulvomaan kuullessaan joko hälytysajoneuvon äänen (hillittömät naurut saa jos katsoo esim. Poliisit tai Pelastajat- ohjelmaa kotona) tai sitten säkkipillin soittoa. Toki aiheuttaa myös hupaisia reaktioita ohikulkijoissa, jos lenkillä ollessamme menee vaikka ambulanssi pillit huutaen ohi, ja yks istuu persiilleen ja ulvoo kuin susi kuuta. On siis ainoa lajiaan :D

Säkäkorkeus n. 70cm, painoa joku 30kg.

Ikää noin neljä vuotta, tarkkaa syntymäpäivää en tiedä, oli jo aikuinen kun edellinen omistaja hylkäsi tytön minulle

Plussat

- Rakastaa kaikkia ihmisiä vauvasta vaariin

- Tulee toimeen hyvin harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta toimeen toisten koirien kanssa, voi siis huoletta viedä esim. koirapuistoon

- Teräsvatsa. Ei nirsoile mitään ruokaa, eikä ole koskaan vatsa sekaisin

- Fiksu kun mikä. Uuden tempun tai käskyn opetteleminen ei kauaa vie

- Äärimmäisen uskollinen emännälleen eli minulle

Miinukset

- Äärimmäisen läheisriippuvainen emännästään eli minusta. On mm. murtautunut ulos takalukossa olleesta ulko-ovesta(!) etsimään minua. Olin töissä, sankaritar seikkaili ympäri lähiötä kuusi tuntia, mutta huom! ei missään vaiheessa poistunut asuinalueeltamme

- Omaa jonkin sortin metsästyskoiraa, vapaana ei voi pitää ellei alue ole aidattu 

En vaihtaisi, täydellinen koira mulle :)

Vierailija
27/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultainennoutaja uros,hugo. 4 vuotias. Aivan ihana rotu, seuraava rotu ois varmaan sama. Kotona ollu 2 noutajaa, siitä syystä meillä kultainennoutaja.

+ aivan ihana luonne

+ tottelee hyvin

+ tykkää pitkist lenkeist

- vetää välillä liikaa jos ei pääse pitkälle lenkille.

Ja kuolaa ihan s*atanasti.

Vierailija
28/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuollut.

Vierailija
29/31 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pittbull/americanbulldogmix. Nimeltään Demi. Tuli meille syksyllä. Tänä vuonna täyttää kaksi vuotta. Ei tykkää itseään pienemmistä koirista (syytä emme tiedä miksi ei tykkää) eikä tykkää kissoistakaan. Itsensä ja itseään isommista koirista tykkää. Rakastaa juoksemista ja on mahtava lenkkikaveri. Tykkää nukkua sohvalla. Ihmisiä kohtaan ystävällinen ja innostuu vähän liikaa hyppimään. Pitää lapsista ja huomiosta. Kiltti, vähän hölmö mutta niin rakas tyttö :)

Vierailija
30/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 45kiloinen jättiläisvauvelini on maailman ihanin elävä otus.

hän on minulle tärkeämpi ja rakkaampi kuin mikään tai kukaan muu tässä maailmassa <3

Hän on minulle kuin oma lapsi, en pystyisi elää ilman tuota rakasta karvakamua <3

Vierailija
31/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labbis/saksan pk -sekoitus, 2 vuotta. Tykkää makoilla leveällä ikkunalaudalla ja nuolla sohvalla istujan korvia, tai ihan vaan laittaa naamansa mun olkapäälle, ja ollaan sitten poski poskea vasten.

+/- melkein 40kg pusukone

+/- huurjan energinen ja villi

+++ 100% rakastettava