Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro jotain koirastasi!

Vierailija
08.02.2017 |

Minkä rotuinen? Minkä niminen? Miten vanha? Millainen luonne? Ottaisitko toisen samanrotuisen? Miksi päädyit aikoinasi kyseiseen rotuun? Koirasi "plussat" ja "miinukset"?
Ja tietenkin voi lisätä itse mitä haluaa :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihqu.

Vierailija
2/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso , musta.

Fiksu rotu, ottaisin toisen samanlaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on näkymätön olio.

Vierailija
4/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiii, mua kiinnostais kanssa!

-koirasta haaveileva

Vierailija
5/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira syö pupujen kakkaa ulkona, se on valkoinen ja tosi söpö 

Vierailija
6/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso , musta.

Fiksu rotu, ottaisin toisen samanlaisen.

Ja mikä tämä "fiksu rotu" on?

Vierailija
7/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs ja lihaksikas Dobermannini sillä on niin pitkä ja karhea kielikin , uuuh!!

Vierailija
8/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paimenkoira, ilkikurinen mutta ihana. Plussana valloittava persoonallisuus ja miinuksena se, että ulkona kaikki pitää syödä mikä edestä löytyy.

Vierailija
9/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää nakeista ja hartiahieronnasta.

Vierailija
10/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi järkevä vastaus tullut.... :/

Vierailija
11/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää pelotella lintuja, varsinkin variksia.

Vierailija
12/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugalin podengo, 2v. Vilkas, tykkää ulkoilla. Juuri tuossa nakertaa luuta. Rakastaa nukkua vieressä..on tuo niin rakas! <3

Vierailija
13/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Portugalin podengo, 2v. Vilkas, tykkää ulkoilla. Juuri tuossa nakertaa luuta. Rakastaa nukkua vieressä..on tuo niin rakas! <3

EIKÄ, oon unelmoinut poposta jo kauan, mutta en ole (monista yrityksistä huolimatta) löytänyt yhtään popon omistajaa tältä palstalta!! Voisitko kertoa hieman tarkemmin popostasi??

Vierailija
14/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä rotuinen? Minkä niminen? Miten vanha? Millainen luonne? Ottaisitko toisen samanrotuisen? Miksi päädyit aikoinasi kyseiseen rotuun? Koirasi "plussat" ja "miinukset"?

Sileäkarvainen mäyräkoira

Oliver

2v

Rohkea, reipas ja eloisa

En ottaisi, yksi koira riittää.

Sileäkarvainen mäyräkoira on älykäs, luonteikas, lystikäs, filosofi

Kaikki koirassani on plussaa. Mäyristen yleinen miinus on mahdollisuus saada selkärankahalvaus.

P.s. Oliver on fiktiivinen koira. Tämä aloitus oli kuin alakoululaisen ask. Mutta jos minulla olisi hurtta, tämmöinen se olisi. ;-D

Vierailija
15/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paimenkoira. Vanha alkaa olla jo, harmaitakin karvoja puskee jo. Luonteena nöyrä, miellyttämisenhaluinen, herkkä, ihmisrakas, fiksu ja nopea oppimaan. En ehkä ottaisi toista samanrotuista, koska paimenkoirarodut vaatii niin paljon aktivointia. Toisaalta en tiedä, osaisinko ottaa toisenrotuista koiraa. Hyvä koira ollut minulle, koska tykkään ulkoilla paljon ja olen tykännyt kouluttaa koiraani ja on palkitsevaa nähdä, kun se oppii.

Vierailija
16/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekarotuinen kodinvaihtaja. Maailman paras ja mulle sopivin koira kaikilta ominaisuuksiltaan.

Vierailija
17/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekarotuinen

Figaro

2 v

Itsepäinen ja vähän höhlä

En, tässä on tarpeeksi koiraa meille

Päädyin tähän yksilöön, koska oli jo pentuna selkeästi oman tiensä kulkija

Plussat:

todella lempeä luonteeltaan

ei hauku käytännössä lainkaan

tykkää meidän kissoista kovasti

erittäin siisti ja helppohoitoinen turkki

kestää todella hyvin kylmää, eikä tarvitse normipakkasilla pelätä työpäivän aikana että jäätyy tarhaansa

helppo hallita ja kuljettaa, koska ei ole mikään megaiso, noin beaglen kokoinen

Miinukset:

sen verran metsästyskoiran vikaa, että sekoaa hirvenjäljistä ja unohtaa kaikki käskyt, fiksoituu metsästysmoodiinsa sen verran rajusti että olen joutunut sen pari kertaa väkisin raahaamaan polulta pois

itsepäinen niin halutessaan ja koettelee rajojaan etenkin mieheni kanssa, ei ole kuitenkaan pätkääkään vihainen, muuten vain jököpää

Vierailija
18/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIKÄ, oon unelmoinut poposta jo kauan, mutta en ole (monista yrityksistä huolimatta) löytänyt yhtään popon omistajaa tältä palstalta!! Voisitko kertoa hieman tarkemmin popostasi??

Pelastin sen Espanjasta suomalaisesta pelastuspaikasta, aivan ihana koira. :) Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, ei juuri hauku, ei pure mitään, osaa käyttäytyä hyvin. Vähän ehkä arka.

Vierailija
19/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen lapinkoira, 11 kk poitsu. Super kiltti, ei ole vielä eläessään ärhennellyt kenellekkään, joskus haukkunut takaisin toiselle haukkuvalle koiralle. Semmonen kaikkien kaveri, lussukka, ja tosi rohkea ja utelias. Miinus on, että mua säälittää se kesällä, kun sillä on paksu turkki. Myös metsästys/paimennus viettiä löytyy, mutta se vaihtelee.

Mutta juu, sopii aloittelijallekkin, sillä edellytyksellä että jaksaa lenkkeillä esim 2 h päivässä ja pieni pihakin olisi varmasti mieluinen. Suosittelen!

Vierailija
20/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainennoutaja uros,hugo. 4 vuotias. Aivan ihana rotu, seuraava rotu ois varmaan sama. Kotona ollu 2 noutajaa, siitä syystä meillä kultainennoutaja.

+ aivan ihana luonne

+ tottelee hyvin

+ tykkää pitkist lenkeist

- vetää välillä liikaa jos ei pääse pitkälle lenkille.