Kaveri pilkkaa lapseni nimeä "kaameaksi mummonimeksi" minulla paha mieli
Joka kerta kun näemme niin on pakko vihjata jollain tavalla että hän inhoaa tyttöni nimeä. Laitetaan se nyt sitten tänne ja toivotaan että kaveri ei pyöri av:lla.
Eli tyttö on Ellen Amanda. Sukunimi lyhyt. Onko muidenkin mielestä jotenkin auttamattoman kaamea mummonimi? Molemmat nimet tulevat minun ja miehen isoäitien nimistä.
Kommentit (55)
Varmaan olisi halunnut laittaa omalle lapselleen toisen noista nimistä ja nyt sitä vituttaa kun kerkesit ensin.
Tuohan on ihan muotinimi nykyään. Ystäväsi on kalkkis joka ei seuraa nimitrendejä. Luulee varmaan, että nykyäänkin tytön vielä kuuluu olla Jaana tai Sari.
Ei tule kyllä mummot mieleen tuosta nimestä. Sun kaveri on jäänyt lapsen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän tylsä kun nykyään on niin paljon hienompiakin nimiä, Jessica, Jadessa, Jemina yms.
No nuo on kyllä karmeita nimiä. Ei todellakaan hienoja vaan niitä wt.
Jessaica, Jadessa ja Jemina näyttävät hyviltä tatuoinneissa, jotka otetaan isolla näkyvälle paikalle wt-porsimisen jälkeen, syvällisten ja aitoa elämänasennetta viestivien mietelauseiden seuraksi,koska symbooliarvo. Esimerkiksi "Kyllikki" näyttäisi todella juntilta tai väärin kirjoitettuna "Kullikki" vielä hölmömmältä.
😁😁😁😁😁😁
Hitto kun olet ilkee!😆
Tuohan on todella kaunis nimi! :) Luulin jo, että olitte ristineet lapsenne Pirjo Kyllikiksi tms.
Itse tunnen pari Elleniä, jotka ovat n. 10-15 -vuotiaita. Ei tule mulle mummonimi tästä ollenkaan mieleen :D Amanda hyvin yleinen myös 90-luvulla syntyneissä ja sitä nuoremmissa, joten kaverissasi on kyllä todella vikaa. Varmaan vain kateellinen. Ei mummonimi kyllä ollenkaan!
Kaunis nimi, ruma kaveri.
Tosi kiva nimi! Pirkko tai Marjatta ovat mummomaisia.
Jos tytön ikinä saan, niin hänellä tulee olemaan yhdistelmänimi, jossa isosoäitini toinen nimi ja hänen äitinsä etunimi. Tai jompikumpi yksinään.
Jos haluaa menestyä kansainvälisesti on parempi olla kansainvälinen nimi kuten Jeminessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa menestyä kansainvälisesti on parempi olla kansainvälinen nimi kuten Jeminessa.
Jännä yhdistelmä olisi myös vaikka Windy Tuppurainen...
Vierailija kirjoitti:
Charlotte Bronten ystävä oli nimeltään Ellen Nussey. Ihan totta !
Jessaica, Jadessa ja Jemina näyttävät hyviltä tatuoinneissa, jotka otetaan isolla näkyvälle paikalle wt-porsimisen jälkeen, syvällisten ja aitoa elämänasennetta viestivien mietelauseiden seuraksi,koska symbooliarvo. Esimerkiksi "Kyllikki" näyttäisi todella juntilta tai väärin kirjoitettuna "Kullikki" vielä hölmömmältä.