Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Starttirahasta ja yrityshautomoista kysymyksiä, oliskohan täällä kellään tietoa?
17.03.2006 |
Olen pähkäillyt jo pitkään toiminimen perustamista ja ajatellut kysäistä, josko pääsisin paikkakuntani yrityshautomoon mukaan (voisi olla helpompaa aloittaa yritystä niin, kuin ihan itsekseen, kun ei ole kokemusta). Mutta jos menen/pääsen yrityshautomoon mukaan, niin voinko saada silloin starttirahaa? Luulisi, ettei ole mitään estettä, mutta tietääkö joku?
Onko täällä kukaan saanut starttirahaa? Olen saanut sen käsityksen, että olisi melko vaikeaa saada... Jonkinlainen yritysidea mulla on jo kypsymässä ja tiedän, että sen idean pitäisi olla vakuuttava, että saisin starttirahaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
pitää sinulla olla valmiiksi mietitty kirjallinen liiketoimintasuunnitelma. Ja rahoituslaskelmat tehtynä. Näihin saat apua paikkakuntasi uusyrityskeskuksista maksutta. Kannattaa varata aika ja mennä juttelemaan, vaikka idea olisi ihan vasta kypsyttely-asteella. Lisäksi vaaditaan yrittäjä-kokemusta/koulutusta. Työkkärin kautta pääsee valmentaville yrittäjäkursseille, jotka kannattaa käydä, suosittelen lämpimästi. Eli ota yhteyttä uusyrityskeskukseen.