Onkohan kukaan näin lapsellinen kuin minä?:D
Himoitsen erästä julkkista niin paljon, että itkin yksi päivä sitä etten koskaan saa panna sitä. Se ..tuttaa mua aivan suunnattomasti! Oon ollut rakastunut tähän julkimoon teini-iästä saakka ja edelleen se vainoaa mua.. Tuntuu jotenkin todella surulliselta, että elän koko loppuelämäni niin etten saa sitä IKINÄ. Se alkaa olla jo melko vanha mies (vajaat 50), mutta ei haittaa. Samaan tahtiinhan sitä itsekin tässä vanhenee. Mulla on ihan perhe ja kaikkea, oon melkein 40-vuotias. Välillä on sellainen tuskainen kestopanetus päällä eikä siihen mikään auta, koska ainut apu olisi saada sitä miestä, jota oon nyt tosiaan yli 20 vuotta himoinnut. Tiedän olevani ainut laatuaan........
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koeta muistuttaa ittelles, että oot rakastunut siihen mielikuvaan, jonka oot luonut siitä julkkiksesta. Näin oon ite yrittänyt irroittaa itteni julkkisihastuksesta, mun "harmiksi" se vain sattuu olemaan suomalainen ja me viestitellään satunnaisesti.
Juu ei auta, vaikka totta kai tiedän tuon itsekin. Järki sanoo muuta ja tunteet toista. Sen lisäksi, että hän on ehkä kaunein (jos noin voi sanoa) mies, minkä oon eläissäni nähnyt, niin niistä sadoista videoista, joita oon katsonut päätellen, hän on lisäksi mielettömän hauska ja viisas mies. Ap
Siis puhut edelleen siitä Damonista...?? Ookkei, kauneus on todellakin katsojan korvien välissä. Minusta nimittäin tuollaisia tavissällin näköisiä tyyppejä on maailma täynnä.
Täälläkin yksi ilmeisesti jollain tasolla ikiteini kun ihastun aina palavasti johonkin julkkikseen. Mulla tosin ei kohde ole ollut siitä oikeasta teini-iästä asti sama, vaan vaihtuu noin 1-3 vuoden välein. Kyllähän se yksipuolisten tunteiden palo ja kaipaus välillä nolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koeta muistuttaa ittelles, että oot rakastunut siihen mielikuvaan, jonka oot luonut siitä julkkiksesta. Näin oon ite yrittänyt irroittaa itteni julkkisihastuksesta, mun "harmiksi" se vain sattuu olemaan suomalainen ja me viestitellään satunnaisesti.
Juu ei auta, vaikka totta kai tiedän tuon itsekin. Järki sanoo muuta ja tunteet toista. Sen lisäksi, että hän on ehkä kaunein (jos noin voi sanoa) mies, minkä oon eläissäni nähnyt, niin niistä sadoista videoista, joita oon katsonut päätellen, hän on lisäksi mielettömän hauska ja viisas mies. Ap
Siis puhut edelleen siitä Damonista...?? Ookkei, kauneus on todellakin katsojan korvien välissä. Minusta nimittäin tuollaisia tavissällin näköisiä tyyppejä on maailma täynnä.
Totta kai kauneus on katsojan silmissä (tai korvien välissä). Eihän me kaikki tykätä samoista asioista, se on selvää. Damon on kyllä ihan tunnetusti oman aikansa (ja meidän vannoutuneiden fanien mielestä edelleen) seksisymboli, että yksistään en näin hänestä ajattele. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kauneus on katsojan silmissä (tai korvien välissä). Eihän me kaikki tykätä samoista asioista, se on selvää. Damon on kyllä ihan tunnetusti oman aikansa (ja meidän vannoutuneiden fanien mielestä edelleen) seksisymboli, että yksistään en näin hänestä ajattele. Ap
"Oman aikansa seksisymboli"? Olen itse syntynyt -79 ja muistan kyllä omilta teinivuosiltani kun Blur nousi pinnalle ja MTV näytti heidän musiikkivideoitaan. Sitten tulivat Gorillaz-projektit ja muut, ihan hyvä muusikko, ei siinä mitään... Mutta tämä on ensimmäinen kerta kun kuulen missään yhteydessä Albarniin liitettävän minkäänlaista seksikkyyden imagoa :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
x
Juu ei auta, vaikka totta kai tiedän tuon itsekin. Järki sanoo muuta ja tunteet toista. Sen lisäksi, että hän on ehkä kaunein (jos noin voi sanoa) mies, minkä oon eläissäni nähnyt, niin niistä sadoista videoista, joita oon katsonut päätellen, hän on lisäksi mielettömän hauska ja viisas mies. ApSiis puhut edelleen siitä Damonista...?? Ookkei, kauneus on todellakin katsojan korvien välissä. Minusta nimittäin tuollaisia tavissällin näköisiä tyyppejä on maailma täynnä.
JJfTgMuEQxxEt4GB821CfKhIJgqP_1volfteURbFcWBD1P8wUqEgmsumqNR79OlREncuqCpnIh6ioSCcUvsEGPEuYwEWfUbyUUBuw_1KhIJkeTM4tWvl5MRgJWA0BjPrQAqEgnIzFPdPPV0kRGA4vkVXZ50VCoSCfIKoXXgt5mPEZ6ldxFlKnPHKhIJiSX04DLhEMcRoqJzViEDyuoqEgkRLeBgfNtQnxEn2Shh-SPYpg%3D%3D
Kerro missä näitä on niin meen käymään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oman aikansa seksisymboli"? Olen itse syntynyt -79 ja muistan kyllä omilta teinivuosiltani kun Blur nousi pinnalle ja MTV näytti heidän musiikkivideoitaan. Sitten tulivat Gorillaz-projektit ja muut, ihan hyvä muusikko, ei siinä mitään... Mutta tämä on ensimmäinen kerta kun kuulen missään yhteydessä Albarniin liitettävän minkäänlaista seksikkyyden imagoa :0
Et ole seurannut niin paljon kuin minä. Kyllä häntä sellaisena pidettiin.
90-luvun haastatteluissa kysyttiin joka kerta miltä tuntuu olla seksisymboli ja fanit repi paidan päältä. Se joka ei tuota tiedä/muista, ei ole heitä juuri seurannut.
Mun on kyllä oikeasti tosi vaikea edes ymmärtää tuota, saati samaistua tuohon. Joo, mulla oli teini-iässä (13-14v) pari julkkisrakastumista, mutta ei ne sillonkaan ihan tuohon mittaan ylettäneet. Toinen on sellainen, että nykypäivänäkin "tykkään", koska on hyvä näyttelijä ja miehille tyypilliseen tapaan komistunut ikääntyessään. Jotenkin kuitenkin aina vähän taustalla hävettää se rakastuminen siihen teininä :D häiritsee leffanautintoa, vaikka tiedänkin sen olevan ihan normaalia teinin käytöstä. Näin aikuisena innostun aina välillä joskus jostain, viimeisin oli yksi kirjailija, käytös muistuttaa jossain määrin ihastuneen käytöstä ja huvittaa mua itseänikin. Mutta ei siihen kyllä kuulu mitään fantasiointia tai epätoivoa, tämänkin kirjailijan kohdalla lähinnä sellainen "vau mikä tyyppi!" (siis henkisiltä ominaisuuksiltaan, ei se ruma oo, muttei mikään erikoinen) ja pääsispä jutteleen sen kanssa henkeviä niin näkis millanen se oikeesti on.
Kun tuosta on selkeästi haittaa sinulle, siis ahdistusta, epätoivoa, ärsytystä jne. negatiivisia tunteita, niin oletko harkinnut juttelevasi ammattilaiselle asiasta. Et ole hullu, etkä kovin poikkeavakaan, mutta tuosta pakkoajatuksestasi ei ole mitään hyötyä sinulle. Se toimii lähinnä painolastina elämässäsi.
En kyllä mene juttelemaan ammattilaiselle tästä. Koko juttuun on mulla melko sekavat fiilikset. Siis toisaalta mulla on edelleen se ihana tunne, joka silloin teininäkin oli kun rakastuu julkkikseen. Sehän on yhtä aikaa ihana ja epätoivoinen tunne! Ehkä en haluakaan aikuistua niin paljon, että sen tunteen hävittäisin. Tässä mielessä musta tuntuu siis siltä kuin olisin edelleen 15-vuotias. ;) En usko, että edes haluaisin herätä joku aamu ja ajatella "Jaa. Damon Albarn on loistava muusikko ja mukava heppu. Ihan söpökin. Ei tunnu missään." Jos joku sen nyt ymmärtää! :D Ap
http://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=Yez98Amy&id=1874E5…
Niin että jos näitä on kerran maailma pullollaan, niin näyttäkää mulle kanssa missä! Hah! Ap
Ajattele, Ap, asiaa niin että, mikä olisi paremmin, jos toiveesi toteutuisi. Mikä tämän täyttymyksen jälkeen olisi paremmin? Siitä voisit saada vinkkiä, mitä tämä intensiivinen ihastuminen yrittää sinulle kertoa, sillä jostain tai joistain asioista se on manifestoituma. Käy dialogia tämän ns. teiniminäsi kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, Ap, asiaa niin että, mikä olisi paremmin, jos toiveesi toteutuisi. Mikä tämän täyttymyksen jälkeen olisi paremmin? Siitä voisit saada vinkkiä, mitä tämä intensiivinen ihastuminen yrittää sinulle kertoa, sillä jostain tai joistain asioista se on manifestoituma. Käy dialogia tämän ns. teiniminäsi kanssa!
Paremmin olisi se, että olisin saanut kokea sen miltä tuntuu, kun haluaa jotain niin kiihkeästi. Haluaisin kokea sen tunteen. Toisaalta ajattelen, että ehkä sen jälkeen jäisi kuitenkin kaipaamaan sitä lisää ja vielä enemmän. Ap
Ai miten ihanaa!! Siis se etten olekaan ainoa hullu :DDD Ap