Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan kukaan näin lapsellinen kuin minä?:D

Vierailija
08.02.2017 |

Himoitsen erästä julkkista niin paljon, että itkin yksi päivä sitä etten koskaan saa panna sitä. Se ..tuttaa mua aivan suunnattomasti! Oon ollut rakastunut tähän julkimoon teini-iästä saakka ja edelleen se vainoaa mua.. Tuntuu jotenkin todella surulliselta, että elän koko loppuelämäni niin etten saa sitä IKINÄ. Se alkaa olla jo melko vanha mies (vajaat 50), mutta ei haittaa. Samaan tahtiinhan sitä itsekin tässä vanhenee. Mulla on ihan perhe ja kaikkea, oon melkein 40-vuotias. Välillä on sellainen tuskainen kestopanetus päällä eikä siihen mikään auta, koska ainut apu olisi saada sitä miestä, jota oon nyt tosiaan yli 20 vuotta himoinnut. Tiedän olevani ainut laatuaan........

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kuka julkkis on kyseessä, ehkä joku palstalla tuntee sen ja voi saattaa teidät yhteen :D

Vierailija
2/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanaton. :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro kuka julkkis on kyseessä, ehkä joku palstalla tuntee sen ja voi saattaa teidät yhteen :D

En usko :D Ei hän ole suomalainen.

Vierailija
4/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Minullakin on pari julkkishimotusta.

Vierailija
5/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako arvata, Ricky Martin.

Vierailija
6/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LDC?

Vierailija
7/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, niin et voi sanoa, että "panna sitä ". Pitäisi sanoa, että panna sen kanssa.

Ja miksi oli niin vaikeeta kirjoittaa kuka tämä julkkis on?

Vierailija
8/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako arvata, Ricky Martin.

:DDDD Ei ole! Ap

Vierailija
9/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin!! Benedict Gumberbatch!! Aahhhhhhhh oooohhhhh !!

Vierailija
10/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen ajatus. En usko että voisin tuntea tuollaista himoa ihmiseen, jonka kanssa en olisi ollut läheisessä kontaktissa.

Vierailija
11/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, niin et voi sanoa, että "panna sitä ". Pitäisi sanoa, että panna sen kanssa.

Ja miksi oli niin vaikeeta kirjoittaa kuka tämä julkkis on?

Ei se vaikeaa ole. Ajattelin, että se on tässä sivu seikka. Blurin Damon Albarn se on. http://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=NkQt1bU6&id=BD67E0…

Vierailija
12/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Mun julkkisihastukset kestää onneksi max. kuukausia :D kuitenkin niitä tasaisin väliajoin aina tulee, vaikka ikää on 38v.

Vierailija
14/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, myönneään, että nyt on kyllä vaikea antaa vertaistukea...

Vierailija
15/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea julkkismetsästykseen :D

Vierailija
16/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sööttihän tuo on, varsinkin nuorempana, mutta en ymmärrä miten tuosta voi saada pakkomielteen.

Vierailija
17/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta muistuttaa ittelles, että oot rakastunut siihen mielikuvaan, jonka oot luonut siitä julkkiksesta. Näin oon ite yrittänyt irroittaa itteni julkkisihastuksesta, mun "harmiksi" se vain sattuu olemaan suomalainen ja me viestitellään satunnaisesti.

Vierailija
18/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeta muistuttaa ittelles, että oot rakastunut siihen mielikuvaan, jonka oot luonut siitä julkkiksesta. Näin oon ite yrittänyt irroittaa itteni julkkisihastuksesta, mun "harmiksi" se vain sattuu olemaan suomalainen ja me viestitellään satunnaisesti.

Juu ei auta, vaikka totta kai tiedän tuon itsekin. Järki sanoo muuta ja tunteet toista. Sen lisäksi, että hän on ehkä kaunein (jos noin voi sanoa) mies, minkä oon eläissäni nähnyt, niin niistä sadoista videoista, joita oon katsonut päätellen, hän on lisäksi mielettömän hauska ja viisas mies. Ap

Vierailija
19/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen melkein samassa veneessä. Teini-ikäisestä asti fanittanut, nyt 10 vuotta fanitusta takana eikä loppua näy. Onneksi on myös nuori, siis vain kolme vuotta itseäni vanhempi... harmittaa, etten tule koskaan edes olemaan samassa maassa yhtä aikaa hänen kanssaan. Olen kai rakastunut, mutta hän ei edes tiedä että olen olemassa. Voiko surkeampaa olla. Ja siis juu, himoitsen häntä ihan sietämättömän paljon.

Vierailija
20/34 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö todella KUKAAN muu teistä ajattele kenestäkään näin? Mä oikeasti välillä kiroilen, kun kuuntelen Bluria tai Albarnin muuta tuotantoa, sen vuoksi, kun tää ..tuttaa mua niin paljon. Ei tää nyt mun kaikkia päiviä täytä tää asia, mutta aina aika ajoin tulee ihan suunnaton ketutus. Mulla ei ole KOSKAAN MITÄÄN mahdollisuuksia toteuttaa tätä unelmaa. Vaikka sanotaan että kaikki on mahdollista, niin EI OLE. Tuun elämään mun koko elämän niin ettei tämä asia tule toteutumaan, niinhän se on. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän