Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin parveketupakoija suuttui kun pyysin..

Vierailija
08.02.2017 |

.. Että voisiko hän olla polttamatta parvekkeella vauvan päiväuniaikaan eli aamupäivällä tunnin ja iltapäivällä toisen. En halua nukuttaa vauvaa missään tupakan savussa. Ihan ystävällisesti pyysin, sanoin että muuten emme parveketta käytä, eikä tupakointinsa haittaa. Menikö tämä nyt oikein??

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan periaatteesta en varmaan minäkään olisi suostunut. Ei ole oikein, että naapurini määrittelisi ajat, jolloin en saa omalla parvekkeellani tupakoida. On epäterveellinen pahe, tiedetään enkä minäkään mikään ketjupolttaja ole. Niin kauan, kun tupakkaa saa ostaa ja polttaa laillisesti, ei siihen ole kenelläkään inisemistä. Onko tullut mieleen, että polttajat valitsevat ihan syystä parvekkeellisen asunnon taloyhtiöstä, joka ei ole savuton? Savuttomiakin nimittäin nykyään löytyy (missään tiloissa eikä talon nurkilla saa polttaa). Ideaali ratkaisu olisikin, että näitä tulisi enemmän, ettei tarvitsisi koko ajan asiasta nillittää.

Meidän naapuritaloyhtiö on savuton ja tupakoijat ovat ratkaisseet ongelman astelemalla meidän tontille polttamaan. Jee...

Vierailija
42/46 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö kessuttelija =) Kun meidän naapuriin syntyi vauva, menin tupakkanaisena itse kysymään, mihin kellonaikoihin suunnilleen nukuttavat pilttinsä parvekkeella, niin älyän pysyä pois savuttelemasta. Siis totta helvetissä kysyin!!! Enhän mä nyt omilla huonoilla tavoillaa SAA myrkyttää naapurin vauvaa! Oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä poltan just tahallani silloin kun naapurin mamma vie lapsensa partsille. Ärsyttää tommoset helkutin jeesustelijat..

Toivonpa sinulle kurjaa loppua tupakan polttamisesi takia, ja syyn tiedät itsekkin, jos olet tosissasi ton kirjoittamasi perusteella.

Keuhkosyöpä on melkoisen yleinen tupakoitsijoiden vitsaus, ettäs tiedät!!!!

Vierailija
44/46 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä poltan just tahallani silloin kun naapurin mamma vie lapsensa partsille. Ärsyttää tommoset helkutin jeesustelijat..

Mua hävettää olla tupakoija. Ei siksi, että se on tyhmä ja epäterveellinen tapa tai siksi, että sitä pidetään sosiaalisesti paheksuttavana, vaan siksi, etten haluaisi tulla luokitelluksi samaan ryhmään AP:n naapurin ja ylläolevan kommentoijan kanssa. Mulle on itsestäänselvää, että voin kyllä tupakoida, kunhan en aiheuta sillä haittaa muille. Tajuaakohan ihmiset ollenkaan, mitä passiivinen tupakointi voi aiheuttaa? Ihan järkyttävän röyhkeää tuollainen käytös aikuiselta ihmiseltä, että ei osata ajatella yhtään omaa napaa pidemmälle. Ja kun kärsijänä on vielä pieni viaton vauva, niin kahta kauheampaa. :(

Vierailija
45/46 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin suostunut mielihyvin. T. Tupakoitsija, joka ymmärtää etteivät kaikki halua myrkyttää itseään vaikka minä niin teenkin

Vierailija
46/46 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naapurin tupakoitsijan pihalla ja sanoin, että parveketupakointi loppuu nyt ja niinhän se loppui. Ei tarvittu aikaa vieviä päätöksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi