Pitääkö mies minua vain hyödykkeenään?
Minulla on mies jonka kanssa olen ollut noin puolisen vuotta yhdessä. Mies korosti alkuunsa että vaan tapailemme, mutta ihan viime päivinä on alkanut puhua seurustelusta. Silti hän ei ole ottanut minua esimerkiksi somessa kaverikseen. Syy on kuulemma se, että jos suutun hänelle, niin saatan kirjoittaa sinne asioita joita hän ei halua kaveriensa lukevan. Olen kyllä kiivas suuttuessani, mutta syy on minusta aika outo. Myöskään kavereilleen hän ei ole minua esitellyt. Luonani hän on kuitenkin majaillut miltei koko ajan jo 4 kk.
Hän ei yleensä soita tai tekstaa työmatkoiltaan tai kun on kotonaan. Olen tätä ihmetellyt usein. Syynä ja selityksenä on, että "pitäisikö joka menosta raportoida".
En tiedä. Välillä tuntuu, että minä en merkitse mitään. Samoja kokemuksia? Mitä ootte tehneet?
Kommentit (14)
No mulla tökkis kyllä se, että ei luota suhun sen vertaa, että voisi somessa ottaa kaverikseen. Kuulostaa siltä, että haluaa nauttia parisuhteesta, mutta esiintyä julkisesti sinkkuna, jotta voi pitää vielä portteja auki. Oletko sä esitellyt miehen kavereillesi? Jos olet ja jos tapaatte sun kavereita koko ajan porukalla, on vähän outoa, että hän ei voi esitellä sinua. herää sama epäily, että haluaa vielä pitää portteja auki...
Vierailija kirjoitti:
No mulla tökkis kyllä se, että ei luota suhun sen vertaa, että voisi somessa ottaa kaverikseen. Kuulostaa siltä, että haluaa nauttia parisuhteesta, mutta esiintyä julkisesti sinkkuna, jotta voi pitää vielä portteja auki. Oletko sä esitellyt miehen kavereillesi? Jos olet ja jos tapaatte sun kavereita koko ajan porukalla, on vähän outoa, että hän ei voi esitellä sinua. herää sama epäily, että haluaa vielä pitää portteja auki...
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Käske kertoa vaimolle terveisiä.
Outo vaimo, jos sille on ok että mies majailee neljä kuukautta toisen naisen luona.
Aloittaja: minusta teidän pitäisi puhua ihan kunnolla siitä, mitä seurusteleminen teille tarkoittaa. Se, että jompikumpi tai molemmat määrittelee yhdessäolonne seurusteluksi, ei kerro vielä yhtään mitään. Mitä mies on sanonut, kun hän on alkanut "puhua seurustelusta"?
Niin, meidän piti mennä mun ystäväpariskunnan luo, mutta miehelle tuli "henkinen este". Joten omaltakin puolelta lopetin esittelyt siihen.
Olen kuullut hänen puhelimessa puhuvan minusta, ihan nimellä, joillekin kavereilleen. En vaan tiedä koskaan, keitä kavereita hän tapaa. Häben ystävcillään ei ole etu eikä sukunimiä.
Siis hänestä se tarkoittaa että ollaan sen verran vakavasti yhdessä, että katsotaan sinne tulevaisuuteen. Kuitenkaan en pysty tekemään hänen kanssaan yhtä ainutta tulevaisuuden suunnitelmaa. Olen varaillut ravintoloita ja vaikka mitä, mutta aina on tullut estw. Nyt sunnintaiksi tein taas varauksen- katsotaan, miten käy. Se on samalla myös syötti.
Ihmettelijä123 kirjoitti:
Siis hänestä se tarkoittaa että ollaan sen verran vakavasti yhdessä, että katsotaan sinne tulevaisuuteen. Kuitenkaan en pysty tekemään hänen kanssaan yhtä ainutta tulevaisuuden suunnitelmaa. Olen varaillut ravintoloita ja vaikka mitä, mutta aina on tullut estw. Nyt sunnintaiksi tein taas varauksen- katsotaan, miten käy. Se on samalla myös syötti.
Silloin kun sanat ja teot ovat ristiriidassa, kannattaa "kuunnella" tekoja.
Klassiset merkit varatusta miehestä...
Voihan olla, että vaimo heitti ulos ja mies tarvitsi äkkiä majoitusta jostain. Tai sitten muunlainen ykkössuhde.
Ko mieheen ei kannata hukata aikaa, mutta olisin niin uteluas, että ryhtyisin kunnon salapoliisiksi. Ottaisin hauskana haasteena, että miten hyvä neiti Marple olisin... Penkoisin hänen taustansa ja puuhabsa oikein perusteellisesti. Saisi myös itselle mielenrauhan, että ero on oikea ratkaisu.
Olen kyllä selvittänyt miehen taustoja. Tiedän eronneen 2012. sen jälkeisestä ajasta ei seurustelutietoja. Kotona ei kyllä ole vaimoa. Jotain perin hämärää tässä on kuitenkin. Miten niin minä olen se "raportointihullu" kun yritän vaan kysellä
Missä toinen ollut ja vastaukseksi tulee ettei kaikesta tarvi kertoa. Lisäksi hän vetää sen aina ns överiksi eli kyselee että pitäiskö jokaisesta vessakäynnistäkin sit kertoa...
Ehkä mies vaan majailee exänkin luona joskus. Ei ole päässyt irti ja elättelee salaa toiveita.
Tai onko hänellä eronsa aikaan ollut joku jonka taki jättänyt vaimonsa, ehkä se suhde kariutui miehen ero tuskiin ja edelleen haikailee tämän naisen perään ja myös pitää sitä suhdetta yllä.
Oli miten oli, niin toinen nainen tai naisisa varmasti on.
Vierailija kirjoitti:
Somessa kaverikseen😃 Ihankun jotain pikkulasten juttuja😃 Heheee!!!
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somessa kaverikseen😃 Ihankun jotain pikkulasten juttuja😃 Heheee!!!
Kun petin uutta miesystävääni 45-vuotiaana, en ottanut häntä facebook-kaverikseni, ennekuin sivusuhde oli ohi.
Minulla on mies jonka kanssa olen ollut noin puolisen vuotta yhdessä. Mies korosti alkuunsa että vaan tapailemme, mutta ihan viime päivinä on alkanut puhua seurustelusta. Silti hän ei ole ottanut minua esimerkiksi somessa kaverikseen. Syy on kuulemma se, että jos suutun hänelle, niin saatan kirjoittaa sinne asioita joita hän ei halua kaveriensa lukevan. Olen kyllä kiivas suuttuessani, mutta syy on minusta aika outo. Myöskään kavereilleen hän ei ole minua esitellyt. Luonani hän on kuitenkin majaillut miltei koko ajan jo 4 kk.
Hän ei yleensä soita tai tekstaa työmatkoiltaan tai kun on kotonaan. Olen tätä ihmetellyt usein. Syynä ja selityksenä on, että "pitäisikö joka menosta raportoida".
En tiedä. Välillä tuntuu, että minä en merkitse mitään. Samoja kokemuksia? Mitä ootte tehneet?
Jos olet tyypillinen kilariherkkä löysähuuli, joka pui julkisesti somessa kaikki omat ja lähipiirinsä asiat, riidat ja kummilasten ripulit, en minäkään ottaisi kaverilistalle. Jotkut meistä arvostavat yksityisyyttään ja elämässä on muitakin prioriteetteja kuin täydellisen someimagon ylläpito.
Voin yhtä hyvin kuvitella että ketä tahansa normaalia miestä vituttaisi jatkuva puhelimitse kyttääminen ja tiukkaaminen jos tuntiraportti jää saamatta. Se luuri on kuitenkin ensisijaisesti omaa soittamista ja vasta toissijaisesti muiden päivystämistä varten. Aikuiselle ihmiselle se ei myöskään yleensä ole kasvanut käteen kiinni, kuten teineillä monasti näkyy olevan. Liekö teillä paljonkin ikäeroa?
Olisiko aika miettiä hieman omaa käytöstä jos sairaalloinen uteliaisuus ja "ansojen virittely" on ainoa mitä sinulla on suhteelle annettavana?
Olet toinen nainen.