Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkaromanssi taisi loppua ennen kuin kunnolla alkoikaan, kun paljastui että nainen on vesimies (minä skorpioni)

Vierailija
08.02.2017 |

En halua, että sydän särkyy taas, niin pakko kai lopettaa tämä ihana flirtti ja jatkuva "työsähköpostittelu" ennen kuin mitään ehtii tapahtua. Ennenkin vesimiehen kanssa mennyt pahasti pieleen ja sattui pitkään. :(
Onko kohtalotovereita, jotka suojelevat itseään näin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut vesimiehen kanssa oikein hauskaa. Välttele leijonaa ja kaurista. 

t. Skorpioni

Vierailija
2/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans sellainen jännä juttu, että yhtä tiettyä horoskooppimerkkiä en halua elämääni ja varsinkaan elämänkumppaniksi. Olikin lähes ensimmäinen kysymys aikoinaan nyk. miehelleni että milloin hänellä on syntymäpäivä, ja laskeskelin sitten mielessäni mikä on horoskoopiltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kärsii veden kans.

Vierailija
4/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmiset oikeasti näin taikauskoisia? Onhan tämä vitsi? Horoskoopeilla ei ole mitään tekemistä reaalimaailman kanssa.

Vierailija
5/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. No, elämä on valintoja, ja jos haluat mieluummin ripustautua joihinkin fiktiivisiin "tuo on sattunut syntymään perjantaina ja minä olen maanantai-ihminen, ei tästä siksi ikinä tule mitään" -satuihin, niin se on sinun asiasi.

Vierailija
6/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vaaka ja kaksoset.

Liittomme on kestänyt vuosikymmenet vaikka kaikki maat ilmat ja vedet povaavat toista.

Hötön töttöä ovat horoskoopit.

Vierailija
7/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko te tosissanne?

Eipä silti, kyllähän minäkin uskon, että horoskoopit ovat olemassa, mutta en minä niihin usko.

Vierailija
8/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. No, elämä on valintoja, ja jos haluat mieluummin ripustautua joihinkin fiktiivisiin "tuo on sattunut syntymään perjantaina ja minä olen maanantai-ihminen, ei tästä siksi ikinä tule mitään" -satuihin, niin se on sinun asiasi.

Miten selität kaveripiirini hyvin mätsäävät merkit ja muut toimivat ihmissuhteet, joiden merkit ovat selvinneet joskus vasta vuosien päästä? Niitä, joiden kanssa en tule toimeen, en luonnollisesti tunne kaikkia merkkiä myöten, mutta moni hankala suhde selittyy jo merkillä.

Vierailija
9/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vaan suhteeseen joutuminen pelottaa, ja saat horoskoopista kätevän tekosyyn viheltää peli poikki.

Vierailija
10/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 14 luomea vasemmassa kädessä. Siksi minun pitää tapailla vain naisia, jotka olen ensimmäistä kertaa nähnyt parillisen kuukauden parillisina päivinä.

Vierailija
11/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes tapailisi ihmistä joka uskoo horoskooppeihin. Ois sen verran noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi