Pitääkö kertoa vaimolle että näin unta ihanasta thaitytöstä.
Siinä ei tapahtunut mitään seksuaalista mutta oli tosi ihastunut olo ja olimme menossa syömään kun heräsin,harmitti että heräsin.
Vieäläkin on joku kummallinen ikävä vaikka en tunne ketään thainaista.
En ehdi paljon vastailla ketjuun.
Kommentit (20)
Ei, sillä unet ovat unia. Jos vaimosi on kertonut sinulle omista seksi- tai ihastumisunistaan, niin sitten voit kertoa.
Minäkin näen paljon unia ja joskus niissä tapahtuukin vaikka mitä mukavaa. Välillä herään orkkuuni ja mikäs sen parempaa vaikka oma mies vieressä nukkuukin. Mies näkee myös paljon unia ja herää siitä hempeilemään.
Niin vähän arvelinkin mutta ärsyttää tuollaiset unen jossa "rakastuu" mutta sille tuntemukselle ei ole tosielämässä kohdetta.
Sekoittaa päätä vähäksi aikaa.
ap.
Minä näen jatkuvasti unia muista miehistä ja niin takuulla myös vaimosi. Kertoileeko hän niistä sinulle? Ei. Enkä minäkään miehelleni.
Minä olen nähnyt unta, että olen raskaana, saanut luodin mahaan, rakastunut entiseen koulukaveriin, josta en ole koskaan ollut kiinnostunut, tappanut lemmikkini laiminlyönnillä, ollut sissisodassa sotilaana jne. Onhan ne outoja unia ja niistä jää hetkeksi omituinen olo. Ei niillä ole kuitenkaan mitään tekoa todellisuuden kanssa.
Ladyboy se oli eikä tyttö, älä selitä.
Mä näin just pari päivää sitten unta että ihastuin Joaquin Phoenixiin ja suureksi hämmästyksekseni hän vastasi tunteisiini. Oli hirveä pettymys herätä kyllä :D. Mutta kertoisinko tästä miehelleni, no en. Miksi kertoisin? Miksi ap itse edes harkitset moista? (Tai siis haloo, tuskin sulla on edes vaimoa, tässä taas yksi miesvoimaantumistarina jonka tarkoitus on vain loukata).
Olen pari kertaa nähnyt unta, jossa olen harrastanut seksiä mieheni veljen kanssa. Unista olen aina herännyt hymyillen ja naureskellut itsekseni, että toivottavasti tuo veli ei näe vastaavanlaisia unia minusta. En ole näistä unista miehelleni kertonut, sillä vaikka ne ovat vain unia, niin mies voisi alkaa kehittelemään niistä jotain epämääräisiä ajatuksia. Eipä silti, etteikö miehen veli ole ihan mukiin menevä tapaus, mutta silti jätän hänet väliin jos mieheni kanssa ero joskus tulee.
Minäkin (N) näin viime yönä rakastumisunen pitkästä aikaa. Hyvin todellisentuntuisen jopa. Joku mies kahden kouluikäisen lapsensa kanssa yöpyi luonani, siis ihan vilpittömissä merkeissä, ja unessa oli jotain sählinkiä liittyen vuodevaatteisiin. Sitten heräsi jokin jännite minun ja sen miehen välille ja hän yllättäen suuteli minua niin, että suudelma osui vasempaan silmäluomeeni. Samoihin aikoihin oma mieheni oli tulossa tilanteeseen mutta oli edelleen jossain kauempana, joten vaivihkaa painauduin kiinni tähän kahden lapsen isään ja tunsin kutkuttavaa ihastusta. Ehdin unessa jopa järkeillä, että haluanko todella erota miehestäni tämän miehen takia, mutta se rakastumisen tunne siinä oli päällimmäisenä.
Ihania unia ja saavat kaipaamaan sitä rakastumisen huumaa, mutta eipä tulisi mieleenkään kertoa miehelle. En itsekään haluaisi kuulla hänen kertovan tuollaisia unia. Jospa sitä mieluummin yrittäisi taas luoda sitä rakastumisen huumaa suhteeseen.
Mä oon nähny unia exästä ja milloin kenestäkin, enkä edes mitään viattomia unia, vaan ihan kunnolla eroottisia. Ja oon lopulta helpottuneena heränny oman mieheni vierestä.. oon nähny unia, joissa seuraan passiivisena vieressä väkivaltaa tai suunnilleen kidutan toista ihmistä, oon nähny elämäni aikana valtavan määrän mitä omituisimpia unia, eikä niillä ole todellisuuden kanssa mitään tekoa... ilmeisesti alitajunta työstää asioita niin.. ja minkäs sille voi.
Joskus oon heränny jostain inhottavasta unesta niin, että on oikeasti pitäny nousta sängystä kävelemään ja sit ryömiä ihan mieheen kiinni. Enkä mä tosiaankaan ymmärrä, miks kaikesta pitäis kertoa miehelle...
Et kyllä ihan normaali ole, jos tuollaisesta unesta menee pää sekaisin. Jokainen näkee unia "vieraista" ja aika paljon hurjempia kuin joku thaityttöön ihastumisuni, ei niistä yleensä kumppanille kerrota. Mutta kerro toki, jos tyttöystäväsikin kertoilee sulle seksiuniaan.
Oletko myös muutoin kilttimies ja naisen ohjaksissa?:) Annatko hänen säännöllisesti katsoa myös kännykkäsi, tilitietosi, sivuhistoriasi...?
Varmaan on mukava mies, toisin kuin sä. Tollaista ei haluaisi kukaan
Unessa minun mies liukuu keskellä yötä ja laukaisee lämärin. With <3 S
Siis sulla on unessa tosi ihastunut olo ja kohteena on tyttö, jota ei ole olemassakaan ja nyt sulla on pää ihan sekaisin? Voi miten lutusta, oletko sä 15v ja sun tyttöystävä 14v?
En minä puolisolle kertoisi kaikista pään sekoittavista unista. Mieluummin selvittelen ajatukseni ihan itsekseen tuon tyyppisissä asioissa, enkä haluaisi että puolisokaan tarvitsisi minua selvittämään ajatuksiaan unien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin just pari päivää sitten unta että ihastuin Joaquin Phoenixiin ja suureksi hämmästyksekseni hän vastasi tunteisiini. Oli hirveä pettymys herätä kyllä :D. Mutta kertoisinko tästä miehelleni, no en. Miksi kertoisin? Miksi ap itse edes harkitset moista? (Tai siis haloo, tuskin sulla on edes vaimoa, tässä taas yksi miesvoimaantumistarina jonka tarkoitus on vain loukata).
Miten jonkun unen näkö voi loukata.
Vierailija kirjoitti:
Unessa minun mies liukuu keskellä yötä ja laukaisee lämärin. With <3 S
Oletko sirpa mahanne?
Vuosia sitten pelastin unessa kadulta jotenkin haavoittuneen mustahiuksisen vampyyritytön. Muistan vieläkin sen olemuksen. Kuin jonkinlainen ilkikurinen keiju, josta uhosi voimaa vaikka olikin pahasti avun tarpeessa. Ruokin häntä mun omalla verellä, että hän paranisi. Olisin siinä unessa voinut siirtää vuoria hänen takiaan. Heräämisen jälkeen oli useamman tunnin yksinäinen ja surkea olo kuin olisi menettänyt jonkun rakkaan.
Ei pidä.