Stalkkaatko/kyttäätkö koskaan naapureistasi mitä ne tekee?
Kommentit (26)
Jos rappukäytävästä kuuluu kauhea meteli saatan käydä ovisilmästä katsomassa ja kuuntelemassa mitä siellä tapahtuu. Muuten ei kiinnosta naapureiden touhut.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvii stalkata tai kytätä kun kaikki pierut, vessan vedot, astian kilinät ja keskustelut kuuluvat haparan seinän läpi muutenkin, ihan pyytämättä.
Sama! 😤
Otan aikaa kellosta millon se lähtee ja kuinka kauan on pois , sit meen äkkiä piiloon ikkunan viereen kattoo ketä näkyy olevan hänen mukana😎👁👁
En, asun kerrostalossa eikä mua kiinnosta naapurit tai niiden tekemiset pätkääkään.
Joskus kuulen kotiin tullessa, että joku juttelee toisessa kerroksessa. Ja taloyhtiön juorutäti kertoo aina pyytämättä, mitä talossa tapahtuu. Siinäpä stalkkaamiseni.
no en tietenkään, naapurista kyllä nuori pariskunta niin tykkää toisistaan ja sen osoitukset kuulen ihan ilman kyttäystä
Ei kiinnosta, vain jos rappukäytävässä oveni edessä pidetään älämölöä, käyn katsomassa mitä siellä tapahtuu.
No enpä juuri. Jos näkyy poliiseja tai joku pitää hirveää meteliä niin saatan vilkaista että mitä täällä tapahtuu.
En seuraa, mutta naapurin pojan menot kuulee sisälle asti. Sillä on kovaääninen moottoripyörä. Tulee jotenkin turvallinen olo, kun illalla kuulen tuon pojan tulleen kotiin. Kaikki hyvin.
Kyllä mä jään joskus katselemaan, kun naapurit tekee erinäisiä pihatöitä.
Kiva katsoa, kun työ edistyy ja kyllähän siitä saa itsekin vinkkejä, miten hommat tehdään.
En koe olevani kyttääjä. Olaam hyvissä väleissä naapureiden kanssa, tuskin ne mua kyttänä pitävät.
Kamerat nauhoittaa naapureita 24/7/365. Muutamat olen käräyttänyt pettämisestä.
Aikoinaan stalkkasin, kun asuin toisessa kerroksessa ja sieltä näki pihalle hyvin ilman, että oli ikkunassa kiinni. Nyt asun viidennessä ja jos haluaa stalkata pitäisi kurkkia parvekkeen kaiteen yli ja stalkkauksesta jäisi kiinni!
Asumme tiiviillä okt alueella ja tässä näkee väkisinkin. Naapurin rouva on nyt 2x hionut ja öljynnyt terassin sekä terassin pöytäkaluston jo alkukesästä.
Yleensähän terassit öljytään parin vuoden välein jos tarvitsee mutta hän pesee ja jynssää vanhan öljyn pois painepesurilla ja öljyää uudelleen. Eiköhän koulujen alkuun mennessä ehdi vielä ainakin kerran!
Isäntä puolestaan näyttää elävän omaa elämäänsä, vkl jossain golffaamassa, illalla fillaroimassa (tai 100 muuta harrastusta joihin kaikkiin löytyy vehkeet). Ei käy koskaan perheelle kaupassa mutta saattaa käydä hakemassa itselleen jonkun pokebowlin tai pizzan. Lasten kanssa ei ole ikinä
Nyt juhannusaikaan olen tietoinen siitä, että suurin osa kerrostalon asukkaista on jossain muualla. Tiedän myös useita, joilla on mökki, joten oletan, että nämä mökinomistajat ovat mökillä. Yhden miehen näin alkoholilastin kanssa torstaina menemässä autoon. Aattona talo kumisi tyhjyyttään, yhden naapurin näin kävelemässä lähistöllä. Hiljaista on. Tässä tietoni.
Olen tehnyt palstalle useita naapurialoituksia, koska minua kiinnostaa ihmisluonto. Juoruamisesta en kuitenkaan pidä. Naapurin kanssa jutteleminen pihalla on ihan kivaa, ei siinä mitään. Kunhan aiheet pysyvät säässä ja taloyhtiön asioissa.
Ei tarvi kytätä, mekkaloivat ihan itsekseen sen verran että kyllä muut naapurit tietää. Parin vuoden "hiljaiselon" jälkeen heillä kävi taas poliisit moikkaamassa juhannusaattona (naapuruston r-väkeä)
Suoraan sanottuna en, koska ei vaan kiinnosta.
Mun naapuri yrittää tahallaan ärsyttää mua. Aina kun valutan vettä keittiön hanasta, naapuri rupeaa valuttamaan ja kohisuttamaan omaansa heti perään.
Eipä tarvii stalkata tai kytätä kun kaikki pierut, vessan vedot, astian kilinät ja keskustelut kuuluvat haparan seinän läpi muutenkin, ihan pyytämättä.