Stalkkaatko/kyttäätkö koskaan naapureistasi mitä ne tekee?
Kommentit (26)
Kerrostalossa kun asunnut 50 v.Tulee sokeasti ympäristöön. Joten en kyttää ketään.Enkä edes tiedä tämänkään rapun kaikkia asukaita.Kuka vieras kuka asukas?Kaikille sanon moi ja jatkan matkaa!ps .Ja talossa on vain 2 rappua ,4 kerrosta !
Kyllä naispuolisia naapureita.
Paras oli alakerran hoikka opiskelijanainen jonka seksiääniä kuuntelin. Kuului jopa normaali puhe siitä kohtaa missä lämpöpatterin putki menee lattiaan.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin mummo ja pappa käyskentelee pihalla useita kertoja päivässä. Aina kyyläävät parvekkeelleni ja ikkunoihin. Jos satun samaan aikaan rappukäytävään tai pihalle, alkaa kauhea kuulustelu elämästäni ja kauppakasseistani tai jos kannan postipakettia kainalossa. Kerran se mummo repi kädestäni mun roskapussin, että hän vie sen puolestani. Yritin, että vien kyllä roskani itse, mutta intti vastaan. Varmaan tonki roskapussinikin.
Ihan sairasta.
Asun kerros- ja omakotitalossa pk-seudulla.
Okt:ssa ollessani naapurit ovat liiankin sosiaalisia. Yksi kertoo kaiken, mitä tekee ja touhuaa talon tai pihan eteen. Parissa rakenteissa olevassa ok:tssa etenkin toinen perhe oikein anoo koko kehoillaan, että menisin kehumaan ja kiittelemään heidän taloprojektiaan. Toinen taloa rakentava perhe edustaa perusjunttia tasoa ja viis veisaavat sotkiessaan koko timme siinä samalla. Ei siis tarvitse kytätä. Naapurit kuuluvat ja näkyvät kyllä.
Kerrostalosta hankin tyhmyyttäni asunnon 1. kerroksesta. Seuraan huvittuneena, miten muutoin tervehtimättä jättävät ihmiset kaulat pitkinä kurkkivat kotini ikkunoista sisälle. Inhottava talo asua. Paljon juoruilevia naapureita. Myyn kämpän pois.
Mä seuraan lievällä mielenkiinnolla, milloin naapurin ikkunalla oleva, talvella siihen ilmestynyt iso viherkasvi, kuolee liian pieneen ruukkuunsa. Nyt se jo on kasvanut vinoon,alalehtiä on pudonnut, eikä uusia ole tullut. Pitäisikö laittaa jotenkin viestiä, että vaihtavat heti isompaan ruukkuun, saattaa vielä säilyä hengissä. Talven tullen uskon kasvin lopullisesti nyykähtävän, jos ja kun kastelevat vielä reilulla kädellä.
Naapurin mummo ja pappa käyskentelee pihalla useita kertoja päivässä. Aina kyyläävät parvekkeelleni ja ikkunoihin. Jos satun samaan aikaan rappukäytävään tai pihalle, alkaa kauhea kuulustelu elämästäni ja kauppakasseistani tai jos kannan postipakettia kainalossa. Kerran se mummo repi kädestäni mun roskapussin, että hän vie sen puolestani. Yritin, että vien kyllä roskani itse, mutta intti vastaan. Varmaan tonki roskapussinikin.