Mihin kolmeen maahan matkustaisit, jos pääsisit ilmaiseksi?
Saisit valita matkan pituuden, ajankohdan ynnä muut.
Mitkä kolme maata on matkakohdelistasi kärjessä?
Kommentit (81)
Islanti
Tanska
Irlanti tai Skotlanti
Hollanti, Kanada, Uusi-Seelanti tai Australia
Uusi-Seelanti, Alaska (tai nykymenolla mieluummin Kanadan puolelle samoille suunnille), jonnekin Afrikan eteläosiin sitten se kolmas reissu. Muuallekin on halua, mutta niihin pääsee omalla rahalla. Nää on kalleimmat, mihin haluaisin ja noin kaukana pitää saada olla väh. kaksi tai kolme viikkoa kun kerran menee. Mieluusti vielä pitempäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Afrikka, Bitswana ja Ghana.
Lihavan keski-ikäisen naisen matkakohteet.. hmm miksiköhän ;D
Mä voin kertoa: meillä on ystäviä Kapin alueella, ja olen ollut siellä useita kertoja. Rakastan niitä maisemia, vuoria, merta, tuulta, ruokaa ja juomaa. Lapsuuden ystääni asui Botswanassa puolisen vuotta, ja hänen kertomuksensa, kuvansa sai mut innostumaan siitä. Ghana siksi, että se on rauhaisa Afrikan maa, trooppinen. En ole koskaan ollut sillä alueella. Kolmas maa olisi yhtähyvin voinut olla Uusi-Seelanti, upean luontonsa takia. Myös tapaamani uusiseelantiliset on olleet mutkattomia, ja hyvin tavallisia ja fiksuja ihmisiä. Jotenkin pohjoismaisten oloisia.
Brasilia (sademetsät ja cobacabana), Havaiji (kaikki) ja monen mainitsema Uusi-Seelanti.
Australia, Itävalta ja Meksiko. Äh paljon olis muitakin, vaikea valinta :D
Seychellit, Bhutan ja pohjois-Korea.
Varmaan sellaiset, joissa muuten olisi melko kallista. Esim. Australia, Japani, Mauritius.
No ei tiedä ovatko kärjessä, kun en viitsisi Espanjaan lähteä jos voi mennä mihin vain. Luultavasti kaukokohteita Australia, Aasia, esim. joku tyynenmeren saari.
Mulla on tänä vuonna kolme reissua joita olen jo pitkään halunnut.
Islanti
Uusi-Selanti
Indonesia (Bali)
Reissut on jo maksettu, joten ilmaisiahan nuo nyt jo ovat.
Kanadaan kalalle, sitten vois mennä kans australia ja uusi seelanti
Saanko mennä kolmesti Norjaan, pitkäksi aikaa? Ei minun tarvitse enää matkustaa muualle.
USA, Britannia, Portugal.