Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voikohan myyntineuvottelijan töitä tehdä ilamn alan koulutusta?

Vierailija
17.03.2006 |

jos on siis ahkera, avoin ja osaa puhua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen parhaillaan merkonomiksi, ja sain työpaikan myyntineuvottelijana. Aloitan pian. Toki myös firma tarjoaa hyvän koulutuksen tuotteeseen, ja myös myyntikoulutusta.

Vierailija
2/7 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkka summa vielä auki, menossa kirjoittaan vasta työsopimsuta.. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko tarkemmin, minuakin kiinnostaa kovasti!

olen hoitoalalla, nyt äippälomalla ja alan vaihto kiinnostaa...

eli mulla ei ole mitään koulutusta alalle...

mitä myyt ja mikä kuuluu toimenkuvaasi? onko paljon työmatkoja vai onko päivätyö?

Vierailija
4/7 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini tais sitten " pikkusen " liioitella, kun sanoi tienaavans 3000 euroa...

Vierailija
5/7 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein tuota duunia kymmenisen vuotta sitten, palkka tuolloin euroissa 2500 (+ komissiot päälle).

Vierailija
6/7 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntineuvottelija-sana voi tarkoittaa firmasta ja alasta riippuen lähes mitä tahansa. Entisessä työpaikassani mainostoimistossa oli myyntineuvottelijan vakanssilla nainen, joka piti huolta asiakasyhteyksistä ja hoiti markkinointia. Sitä edellisessä työpaikassa (eräs iso messuja järjestävä firma) oli kolme eri myyntineuvottelijaa, joista kaksi toimi projektipäälliköinä ja yksi oli toimiston sihteeri, joka vastas puhelimeen ja keitti kahvia etc.

Eli varmasti voi tehdä ilman koulutusta jossain paikassa ja toisessa ei. Ja palkka voi olla kyllä ihan mitä sattuu....

Vierailija
7/7 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaverisi välttämättä liioitellut. SIis peruspalkka on n. 1000 egee. Tietysti

päälle sitten ne provikast ja bonukset, joita tulee tasan siinä suhteessa kun myyt. Taitava myyjä=tienaa hyvin! Itse tulevassa työssäni olen paljonkin (toivottavasti ) työssä myös iltaisin. Asiakkaat silloin kotona, ja kotiin tämä minunkin tuleva työni liittyy.. -2-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi