Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tarkkaan tieda milloin olen tullut raskaaksi, koska imetykesen paattymisen jalkeen ei tullut kuukautisia (ja nyt raskaana). Oma arvio vaihtelee 3-6 viikon valilla (joskus

Vierailija
30.03.2006 |

helmikuussa oli yksi negatesti). Voiko tässä erikoistapauksessa neuvolan kautta saada ajan ultraan vai pitääkö mennä selvitelemään asiaa yksityiselle? Kokemuksista kiitollinen!

Niin ja TIEDÄN että voisin soittaa sinne neuvolaan, en vain vielä sitä halua tehdä (=siellä ilmoittaa raskaudesta) jos sitä kautta ei kuitenkaan ultraa hommata.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeasti, soita sinne neuvolaan, kyllä se sillä sitten selviää

Vierailija
2/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolelta. Vai sanovatko vaan että " oma moka" ?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori että huusin ei ollut tarkoitus.

Vierailija
4/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en minä neuvolassa sitten mitään ylimääräisiä ultria kysellyt, kun en sillä tiedolla mitään tehnyt. Rakenneultrassa sitten katsottiin ikääkin, joka sitten heitti vain viikon minun sanomastani.

Vierailija
5/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti sain ajan np-utraan menkkojen mukaan. Sun tilanteessa tietysti jos heittoa voi olla kolme viikkoa, niin np-ultra voi mennä sitten liian pitkälle, jolloin turvotusta ei enää luotettavasti voida mitata. Mutta np-ultrassahan katsotaan myös raskauden kestoa, joten saattaa olla että aiemmin et pääse.

Vierailija
6/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

20.2-15.3!!! Minusta olisi aika oleellista nyt tietää vähän tarkemmin. Onhan nuo yksityiset, mutta olen hoitovapaalla jne jne...ap

Vierailija
7/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat yhteyttä neuvolaan sitten, kun sinusta hyvältä tuntuu. Et todellakaan ole siellä ensimmäinen etkä toinen asiakas, joka ei tiedä, milloin lapsi on saanut alkunsa. He sitten arvioivat, mitä tehdään. Ei sinun siitä tarvitse stressiä ottaa.

Vierailija
8/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yllätysraskauden keston arvioi ensin lääkäri kohdun koosta ja sen mukaan sain lähetteen rakenneultraan, jossa lääkärin arvio osoittautui suht. paikkansapitäväksi. Ja olin siis jo aika pitkällä silloin kun raskaus selvisi, n. rv.13.

Yksityiselle täytyy varmaan mennä jos on kiire saada tietää raskauden kesto.

Vierailija
9/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en myöskään tiennyt milloin olin tullut raskaaksi koska oli ennen sitä ollut km eikä ollenkaan menkkoja.

Sitten vaan arvioin milloin olisi voinut tapahtua, ja sen perusteella menin taas neuvolalääkärille jotta olisi voinut todeta miten pitkällä raskaus oli. Lääkäri vaan totesi, että sikiö on taas kuollut.

Vierailija
10/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon menny neuvolaan sitte ku arvioinu et suunnilleen 13-16vkoa ja sitte saanu lähetteen ultraan.

Vierailija
11/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oon menny neuvolaan sitte ku arvioinu et suunnilleen 13-16vkoa ja sitte saanu lähetteen ultraan.

Vierailija
12/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräällä tuttavallani samanlainen tilanne ja kävi ultrassa.

Vierailija
13/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän pystyy jotain päättelee.

Ja kävin itse just hoitovapaalla ollessa ultrassa ja maksoi 100e korvauksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi