Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

USKALTAAKO joku tunnustaa:

Vierailija
05.04.2006 |

Oletko joskus pahoinpidellyt lastasi tai miestäsi?

Mun muksut on saaneet tukkapôllyä ja joskus kevyen läimäyksen takamukselle.

Mutta olen kyl huomannut, että puhe tehoaa paremmin joten olen luopunut ruumiillisesta kurituksesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jossain synnytyksen jälkeisissä hormonihuuruissa, vieläkin paha mieli.

Vierailija
2/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta olen joskus tarttunut tukasta/läppässyt. Mutta olen myös todellakin kasvanut pois molemmista jutuista, nehän ovat aivan sietämätöntä käytöstä aikuiselta ihmiseltä.

Toisaalta se, että olen käynyt tosissani miehen kimppuun, on saanut kyllä hänetkin avaamaan vähän enemmänkin silmiään. Ja ollaan juteltu asiasta, että ei häntä paina ne kerrat, jolloin olen käynyt kimppuun. Varsinkin, koska tosipaikan tullen en ikinä pärjäisi isolle miehelleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haukkui ystävääni huoraksi. (Oli juuri selvinnyt, että minun ystäväni oli mennyt sänkyyn hänen kaverinsa kanssa. Tämä miehen kaveri seurusteli.) Oltiin molemmat humalassa.

Tästä on nyt jo aika kauan aikaa, mutta edelleen olen hämmästynyt siitä, että väkivalta oli niin vaistomainen reaktio. Vaikka tuossa nyt selittelin tuota tilannetta, mik äjohti lyömiseen, niin en todellakaan hyväksy väkivaltaa missään tilanteessa.

Vierailija
4/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a sulkemaan korvansa. Jos ilmaisee luottamuksen hävinneen väärin tekemisen johdosta, on siinä lapselle tarpeeksi sanktiota.

T: Yksi jolle ei lapsuudessa koskaan edes huudettu.

Vierailija
5/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyistä en. Lapsia muutaman kerran tarttunu tukasta.

Vierailija
6/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömistilanteessa kun heittää mukia lattialle ja sotkee KAIKKI paikat tahallaan. Tietää tietenkin, että se on väärin mutta tekee sitä silti joskus jos on känkkäränkkää ilmassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän