Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestänne ok toimia seuraavalla tavalla:

Vierailija
07.02.2017 |

- tapailen erästä henkilöä lähinnä seksin merkeissä
- en halua kovin vakavaa suhdetta mutta seksisuhde sopisi kyllä ja voisin olla siinä pitkäänkin
- kerron tästä tapailemalleni henkilölle enkä anna ymmärtää muuta
- henkilö suostuu järjestelyyn, mutta haluaa jatkuvasti enemmän
- henkilö jättää minut, koska ei saa minulta haluamaansa
- jonkin ajan kuluttua henkilö haluaa kuitenkin lisää
- en edelleenkään lupaa enempää kuin aiemminkaan, henkilö suostuu tähän
- kuvio toistuu loputtomasti

Olenko ikävä tyyppi kun suostun aina jatkamaan suhdetta? Eikö ole tuon toisen vastuulla päättää, haluaako kanssani sitä mitä voin antaa vai ei? Eroamme aina myrkyisissä merkeissä kun hän suuttuu siitä tai tästä teostani tai tekemättäjättämisestäni, ja nykyään tiedän jo siinä vaiheessa ettei ero tule olemaan lopullinen. Pitäisikö minun ryhtyä tämän henkilön vanhemmaksi, joka asettaa rajan, kun hän ei itse siihen kykene? Jos tekisin niin, menettäisin itse tilaisuuden harrastaa nautinnollista seksiä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tekevät väärin. Sinun vastuusi tosin on suurempi, kun sinulla kerran ei ole tunnesiteitä. Oletko mies? Jos olet mies, vastuusi tilanteen katkaisemisesta on vieläkin suurempi.

Vierailija
2/11 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Avaukseen tuli ensin yksi yläpeukutus. Kun päivitin sivun, yläpeukku oli kadonnut ja tilalle oli tullut alapeukku. Onko modeilla tylsää siellä päivävuorossa vai miten näin voi käydä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Molemmat tekevät väärin. Sinun vastuusi tosin on suurempi, kun sinulla kerran ei ole tunnesiteitä. Oletko mies? Jos olet mies, vastuusi tilanteen katkaisemisesta on vieläkin suurempi.

Miten sukupuoli tähän asiaan vaikuttaa? Entä jos olen nainen, olemmeko sitten tasoissa jos kerran miehen vastuu on suurempi mutta minä olen se, jolla ei ole tunnesidettä? En muuten sanoisi että minulla ei ole mitään tunteita tätä henkilöä kohtaan. Pidän hänestä kyllä - en vain riittävän paljon jotta haluaisin sitoutua kokonaan.

ap

Vierailija
4/11 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo.

Vierailija
5/11 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee mitään väärin ja mielestäni voit jatkaa entiseen tapaan jos itse haluat. Olet ollut rehellinen ja aikuisen ihmisen valinnoista sinun ei tarvitse ottaa vastuuta.

Vierailija
6/11 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu.

Vierailija
7/11 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se ymmärrettävää, että jos on ihastunut niin käyttäytyy typerästi ja on valmis miltei mihin vaan, jotta saa ihastuksensa lähelleen. Sinun pitää puhaltaa peli poikki, jos toinen ei siihen pysty!

Vierailija
8/11 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
9/11 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muilta irtoo?

Käyttäytyjä vai käytöksen mahdollistaja...kumpi olikaan tyhmempi toistaan?

Vierailija
10/11 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo.

Noloa tosiaan roikottaa tuollaista tyyppiä kuvioissa. Paremman puutteessa anna mennä vaan ja anna rutista mitä rutisee. Aikuinen se on, etkä ole hänestä vastuussa.

Vierailija
11/11 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sullakin on vastuu. Älä leiki toisen tunteilla. Sulle ero on helppo koska sulla ei oo tunteet pelissä. Joten lopeta tuo. Et voi ajatella vain itsekkäästi omaa nautintoasi.

Olet kyllä toiminut ihan reilusti kun olet tehnyt selväksi heti alussa, mikä on homman nimi sinun puoleltasi. Mutta kun tuo toinen ei kykene toimimaan omaksi parhaaseen niin miksi kiusaat häntä. Tee siis sinä se lopullinen ero. Ihan vaan koska voit, ja koska se on reilua.

Tässä tilanteessa suhteen aina uudelleen lämmittäminen on kyllä lähinnä hyväksikäyttöä.