Kämppikseni mahtaa olla ainoa ihminen Suomessa, joka pakenee tiskivuoroaan jo kolmatta kertaa Rovaniemelle asti?
Juuri silloin, kun molemmat altaat ja pöytä pursuavat tiskiä, kämppikselle tulee jotakin "tärkeää" asiaa vanhempiensa luo ja viipyy siellä viikon. Pakkohan ne astiat on sitten tiskata tai alkavat haista. Tekeekö kenenkään muun kämppis näin? :(
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ei helkkari, missä asutte, tai miten pitkä matka on Rovaniemelle?
Semmoiset reilu 500km Tampereelta :D
Ap
Jätät ne astiat odottamaan kämppistäsi, käytä itse pahvilautasia tms. sen aikaa (tai sitten yhtä normaalilautasta, jonka peset aina heti ruokailun jälkeen). Anna opetus!
Ota vaikka kuva siitä tiskivuoresta nyt, jotta siitä näkee kuinka paljon tiskiä oli kun hän karkasi. Jos siis alkaa väittämään, että tiskivuori on kasvanut tms. Rovaniemellä olon aikana.
Miksi ette tiskaa omia astioitanne? Kyllä vituttaisi jos olisi kämppis joka vaatisi tiskivuoroja, minäkin pakenisin.
Mun ex-kämppis ei ihan rovaniemelle asti paennut, mutta yllättävän vaikeaa se tiskien hoitaminen oli. Oli tarkoitus että molemmat hoitaa omat tiskit koneeseen ja sieltä kaappiin tai tiskaa käsin, mutta siinä vaiheessa kun tiskipöytä ja keittiön muut tasot oli täynnä kämppiksen paskaista kippoa ja kuppia oli pakko laittaa ne itse. Kerran ruokailun jälkeen sanoin, että eikö ois helpompi laittaa ne astiat suoraan koneeseen ja vastaukseksi sain "Jäkätijäkäti", vaikka se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun sanoin niistä tiskeistä mitään. Sama ongelma oli mm. pyykinpesun ja pyykkinarun tyhjentämisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette tiskaa omia astioitanne? Kyllä vituttaisi jos olisi kämppis joka vaatisi tiskivuoroja, minäkin pakenisin.
Hän itse ehdotti tiskivuoroja kun sanojensa mukaan entisenkin kämppiksen kanssa toimi niin hyvin. Eli luultavasti sai manipuloitua sen entisenkin kämppiksen tiskaamaan omat vuoronsa...
Ap
Ei helkkari, missä asutte, tai miten pitkä matka on Rovaniemelle?