Ongelma verkkokaupan laskutuksen kanssa
Tilasin muutaman tuotteen suomalaisesta verkkokaupasta Collector-laskulla. Vastaanotin näistä tuotteista vain osan (pakkaajan mokan takia), mutta sanoin ettei niitä tarvitse toimittaa sillä mieleinen tuote löytyi näistä jotka jo vastaanotin. Palautin loput tuotteet. Yritys nyt sanoo minulle, että minun pitäisi maksaa koko tilaukseni summa (useampi sata euroa), ja he sitten palauttavat ylimääräiset rahat minulle. Laskua en ole edes vielä saanut. Sanoin heille, etten todellakaan maksa tuotteista joita en ole edes vastaanottanut, ja toisekseen laskulla maksettaessa maksetaan tuotteesta jonka pitää (näin on aina toimittu Collectorilla, Klarnalla ym.). Mitä teen, mihin minulla on oikeus?
Kommentit (4)
No et tietenkään maksa. Soita collectorille, sinne sä olet velkaa etkä yritykselle.
Ota tosiaan Collectoriin yhteyttä. Klarnalla onnistuu laskun loppusumman muuttaminen ennen maksamista jos ei ole saanut kaikkia tavaroita, miksei se onnistuisi myös Collectorilla.
"palautin loput tuotteet." Voi jestas, jätä tilaamatta ensi kerralla jos et tiedä mitä haluat. Tämäkin yrittäjä kiittää sinua teettämästään turhasta työstä.
Tottakai sä maksat koko laskun jo ihan siksi, että jos palauttamasi tavarat eivät ole edelleenmyyntikuntoisia.
up