Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma verkkokaupan laskutuksen kanssa

Vierailija
07.02.2017 |

Tilasin muutaman tuotteen suomalaisesta verkkokaupasta Collector-laskulla. Vastaanotin näistä tuotteista vain osan (pakkaajan mokan takia), mutta sanoin ettei niitä tarvitse toimittaa sillä mieleinen tuote löytyi näistä jotka jo vastaanotin. Palautin loput tuotteet. Yritys nyt sanoo minulle, että minun pitäisi maksaa koko tilaukseni summa (useampi sata euroa), ja he sitten palauttavat ylimääräiset rahat minulle. Laskua en ole edes vielä saanut. Sanoin heille, etten todellakaan maksa tuotteista joita en ole edes vastaanottanut, ja toisekseen laskulla maksettaessa maksetaan tuotteesta jonka pitää (näin on aina toimittu Collectorilla, Klarnalla ym.). Mitä teen, mihin minulla on oikeus?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään maksa. Soita collectorille, sinne sä olet velkaa etkä yritykselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tosiaan Collectoriin yhteyttä. Klarnalla onnistuu laskun loppusumman muuttaminen ennen maksamista jos ei ole saanut kaikkia tavaroita, miksei se onnistuisi myös Collectorilla.

Vierailija
4/4 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"palautin loput tuotteet." Voi jestas, jätä tilaamatta ensi kerralla jos et tiedä mitä haluat. Tämäkin yrittäjä kiittää sinua teettämästään turhasta työstä.

Tottakai sä maksat koko laskun jo ihan siksi, että jos palauttamasi tavarat eivät ole edelleenmyyntikuntoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi