Äskettäin tapaamani mies puhuu jo lapsista
Olen tapaillut tätä miestä nyt viikon, ja keskustelu on siirtynyt todella nopeasti avioliittoon ja lastenhankintaan. Mies on minua jonkin verran vanhempi, mutta eihän miehillä sinällänsä mikään kiire pitäisi olla? Onkohan tässä nyt kyseessä joku fetissi? Sen verran erikoiselta vaikuttaa. Itsekin haluan toki lapsia, mutta pitääkö tässä nyt rueta syömään pillereitä salaa, ettei tuo yritä jekuttaa minua paksuksi.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies on tosissaan kanssasi? Ja haluaa hiukan udella oletko niitä naisia jotka joskus kenties haluavat lapsen.
Ihan hyvin voi puhua tulevaisuudesta, jos osaa.
Jos minulle alettaisiin viikon tuntemisen jälkeen jutella yhteisestä tulevaisuudesta perheineen ja asuntolainoineen, oletan että siihen paikalle halutaan vain Joku, ja minä nyt satun olemaan tässä kätevästi saatavilla.
En usko viikossa voivan tutustua niin hyvin, että syttyisi se halu yhteiseen tulevaisuuteen juuri Minun kanssani.
Joten lopettaisin tapailun siihen. En halua olla se Joku.
Luottaisin vaistooni. Jos joku tyypissä epäilyttää, niin siihen on yleensä hyvä syy.
Käy sääliksi miesoletettu joka ei saa palstamammaa parempaa seuraa.
Hyi yäk. Sanopa sille, ettet halua ikinä lapsia ja katso, mitä se sitten tekee. Muuttaako mielipidettä lennossa, jolloin on mielistelevä ja manipuloiva narsisti.
Sellaista se on. Minulle on 2 eri miestä ottanut synnyttämisen puheeksi ensitreffeillä. Aika kovaa peliä nykyään, naisen kohtu lihatiskille ensitapaamisella. Suomalaiset ovat saastaa.
Muista sitten, että jos synnytät, mies omistaa lapset. Edes se, että mies hakkaisi sinut henkihieveriin ei ole peruste viedä häneltä huoltajuutta, ja se on kikkels kokkels jos oma kykysi äitiyteen menee tässä rytäkässä. Tai se, että hän hyväksikäyttäisi lapsia, lapset pakotetaan silti tapaamaan isukkia
Kun puhutaan tinder-miehistä, riski tällaiseen kasvaa eksponentiaalisesti. Eli laita jarru päälle ja syynää miestä sekä hänen taustojaan ja piirejään vähintään vuosi tiukalla seulalla. Olen melko varma ettei hän tule läpäisemään seulaasi, sillä se että hän on siittämässä tuntemattomia kertoo sellaisesta leväperäisyydestä, että hänellä on varmasti vähän sitä sun tätä siellä sun täällä muutenkin
Eikö olekin villiä, millaiseksi tämä lasten teko on mennyt. Ei paljon apinalaumasta enää eroa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies on tosissaan kanssasi? Ja haluaa hiukan udella oletko niitä naisia jotka joskus kenties haluavat lapsen.
Ihan hyvin voi puhua tulevaisuudesta, jos osaa.
Jos minulle alettaisiin viikon tuntemisen jälkeen jutella yhteisestä tulevaisuudesta perheineen ja asuntolainoineen, oletan että siihen paikalle halutaan vain Joku, ja minä nyt satun olemaan tässä kätevästi saatavilla.
En usko viikossa voivan tutustua niin hyvin, että syttyisi se halu yhteiseen tulevaisuuteen juuri Minun kanssani.
Joten lopettaisin tapailun siihen. En halua olla se Joku.
Juuri näin. Nainen on tuossa miehelle väkine, hän ei edes tunne naista eikä voi olla rakastunut tähän.
Hesari teki joskus jutun, kuinka miehilläkin voi olla ihan samanlainen tarve ja kiireen tuntu perustaa perhe kuin naisilla. Siinä haastateltiin esim. miehiä, jotka eivät olleet löytäneet sopivaa kumppania vielä ja surivat sitä. Tuo mies ei selkeästikään halua tuhlata aikaa, jos nainen ei haluakaan perhettä. Alle prossa suomalaisista miehistä saa esikoisensa yli 45v., joten ei miehetkään halua/kykene lisääntymään välttämättä kovinkaan vanhana.
Tästä tuli mieleen yksi hassu tapaus vuosien takaa. Olin baarissa yhden miehen kanssa kun hän pyysi mua sinne ja ajattelin että miksipäs ei. Ei mitkään treffit olleet mun mielestä siis kyseessä vaan ihan mielenkiinnosta lähdin. Ja mies oli sitä paitsi naimisissa. Illan aikana jutskattiin niitä näitä ja jossain vaiheessa mainitsin että en halua lapsia ikinä. Mies loukkaantui tästä ja ajatteli että tällä tavalla ilmaisen että en ole hänestä kiinnostunut enkä halua niitä hänen kanssaan. Wtf? Tyyppi oli varattu muutenkin enkä olisi muutenkaan ollut hänestä kiinnostunut muuten kuin satunnaisena juttukaverina esim baarissa törmätessä.
Jos joku alkaa jo pinnallisen ja lyhyen tuntemisen perusteella puhua rakkaudesta tai yhteisestä perheestä niin paha red flag. Tyyppi kelpuuttaisi kenet vaan kunhan olisi joku tarpeeksi ok jossa roikkua. Eksäni oli tällainen. Kaikki jotkat vähän näytti vihreää valoa niin heti muka rakastettiin ja juostiin kuin koira nuolemassa jalkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen yksi hassu tapaus vuosien takaa. Olin baarissa yhden miehen kanssa kun hän pyysi mua sinne ja ajattelin että miksipäs ei. Ei mitkään treffit olleet mun mielestä siis kyseessä vaan ihan mielenkiinnosta lähdin. Ja mies oli sitä paitsi naimisissa. Illan aikana jutskattiin niitä näitä ja jossain vaiheessa mainitsin että en halua lapsia ikinä. Mies loukkaantui tästä ja ajatteli että tällä tavalla ilmaisen että en ole hänestä kiinnostunut enkä halua niitä hänen kanssaan. Wtf? Tyyppi oli varattu muutenkin enkä olisi muutenkaan ollut hänestä kiinnostunut muuten kuin satunnaisena juttukaverina esim baarissa törmätessä.
Hän oli siis omasta mielestään treffeillä toisen pesueensa lasten äidin kanssa :DDdd uskomatonta touhua kerta kaikkiaan.
Ihan normaalia puhua heti lapsista, jotta tietää toisen suunnitelmat. Ei kannata pariutua, jos ei ole samat tulevaisuuden suunnitelmat. Helpottuu tutustuminen huomattavasti, kun tietää mikä tavoite kummallakin osapuolella on.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia puhua heti lapsista, jotta tietää toisen suunnitelmat. Ei kannata pariutua, jos ei ole samat tulevaisuuden suunnitelmat. Helpottuu tutustuminen huomattavasti, kun tietää mikä tavoite kummallakin osapuolella on.
Tässä onkin varmaan syy, miksi koen deittailun ahdistavana.
Kun pitäisi jo pian tietää luvata, että ollaanko tässä menossa kohti yhteistä asuntolainaa, sormusta sormessa jne jne.
Kun vastaus kaikkiin olisi jonkun viikon jälkeen, että en todellakaan tiedä. En voi ottaa mitään "tavoitteita" deittalussa, koska ne aviot ja asuntolainat vaatisivat sen, että tapaan ihmisen jonka kanssa nämä haluan. Ei niin, että mielessäni olisi jo selkeä visio tulevaisuudestani, ja sitten etsisin jonkun, jonka kanssa sitä tarkkaan mietittyä visiota lähdetään toteuttamaan.
Suomalainen mies on onneton reppana joka luulee, että maailma tarvitsee sen surkeita geenejä. Ei tarvitse, ei edes Suomi.