Pyörän takarenkaan vaihto. Apua!
Pakko tehdä itse. Oon katsonut 10 videota aiheesta, mutta missään ei sanottu miten saan renkaan pois kun ne jarrupalat on siinä. Voisiko joku neuvoa <3
Kommentit (23)
Purista jarrulänget yhteen, ja nappaa vaijeri välistä irti.
Rautasahalla tai rälläkällä irtoaa
Mene baariin ja iske sieltä mies.
Älä kuitenkaan sellaista nutturapäätä, jolla on pujoparta ja norjalainen villapaita.
Irrota jarruvaijeri sieltä palojenpuoleisesta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Yleensä ei tarvita työkaluja operaatiossa. Vaijerinpäässö on klunssi, se pois kolostaan niin länget aukenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Yleensä ei tarvita työkaluja operaatiossa. Vaijerinpäässö on klunssi, se pois kolostaan niin länget aukenee.
Klunssi? Onko tämä pohjanmaata vai ihan oikea termi?
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku mies auttaa?
Varmasti jos laihdutat ja opettelet käyttäytymään
Sain renkaan paikalleen, mutta nyt on uusi ongelma. Ja ei, ei ole miestä jolta pyytää ja verstas on tänään kiinni kun pyhä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mene baariin ja iske sieltä mies.
Älä kuitenkaan sellaista nutturapäätä, jolla on pujoparta ja norjalainen villapaita.
Meillä rouva tekee polkupyörän korjaushommat. Olen sähkäri
m41
Vierailija kirjoitti:
Sain renkaan paikalleen, mutta nyt on uusi ongelma. Ja ei, ei ole miestä jolta pyytää ja verstas on tänään kiinni kun pyhä.
Ap
Uusi ongelma ratkeaa, kunhan keksii siihen ratkaisun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Mulla on kans lahkeessa sellainen klunssi, sen kun otan kolostaan pois niin jo länget aukeaa.
T. Trikoo pyöräilijä ja nopeet lasit.
Samalla lailla se vaihdetaan, kuin eturengaskin.
Eli ensiksi rengas irti rungosta, sitten ulkokumi vanteelta sivuun, niin että sisäkumin voi siitä vanteen ja ulkokumin reunasta ottaa irti.
Uusi sisäkumi paikalleen, seuraavaksi ulkokumi ja sitten rengas takaisin.
Heleppoa, kuin mikä.
Aikaa menee ehkä 5 min.
Löysää jarruvaijeria, niin palat siirtyvät kauemmaksi.