Äskettäin tapaamani mies puhuu jo lapsista
Olen tapaillut tätä miestä nyt viikon, ja keskustelu on siirtynyt todella nopeasti avioliittoon ja lastenhankintaan. Mies on minua jonkin verran vanhempi, mutta eihän miehillä sinällänsä mikään kiire pitäisi olla? Onkohan tässä nyt kyseessä joku fetissi? Sen verran erikoiselta vaikuttaa. Itsekin haluan toki lapsia, mutta pitääkö tässä nyt rueta syömään pillereitä salaa, ettei tuo yritä jekuttaa minua paksuksi.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut tätä miestä nyt viikon, ja keskustelu on siirtynyt todella nopeasti avioliittoon ja lastenhankintaan. Mies on minua jonkin verran vanhempi, mutta eihän miehillä sinällänsä mikään kiire pitäisi olla? Onkohan tässä nyt kyseessä joku fetissi? Sen verran erikoiselta vaikuttaa. Itsekin haluan toki lapsia, mutta pitääkö tässä nyt rueta syömään pillereitä salaa, ettei tuo yritä jekuttaa minua paksuksi.
Juokse, tuollainen käytös ei ole normaalia. Jos menet sänkyyn, käytä pillereitä. MIeluiten älä jatka suhdetta intiimitasolle.
Vierailija kirjoitti:
mulla on kans vähän sama tilanne. kerran pantu ja nähty jokusen kerran parin viikon aikana. on niin oksettavan rakastunut että ihan ahdistaa. sietäis rauhoittua...
voithan yrittää selittää miehelle, että otetaanpa nyt ihan rauhallisesti ja tutustutaan ihan rauhassa.
Hoh, olet varmaan tapailemani mies, minkäs sille voin että iso pyörä heittää. Lupaan rauhoittua, mutta helpotuksen sanana voin kertoa että minuakin ahdistaa. :D
Kannattaisi kuunnella vaistojaan, niin välttyy parhaiten niiltä pettymyksiltä. Sanoisin, että jos jo nyt alussa ahdistaa, niin se jo riittää. Ja jos ahdistaa niin paljon, että tekee palstalle aloituksen aiheesta, niin sitten sulla vaistot suorastaan huutaa, että pysy kaukana tästä tyypistä.
Jos kuitenkin päätät sivuuttaa tuon varoituksen, niin sinuna lukisin narsismista. Koska heillä on tapana toimia juuri noin. Kokeilisin myös, miten mies reagoi esim. siihen, kun haluat olla vaikkapa viikon ajan omissa oloissasi. Jos alkaa pommittaa puheluilla ja viesteillä tai loukkaantuu siitä, kun ette näe silloin kun hän haluaa - erittäin huono merkki. Kokeile, miten suhtautuu, jos vaikka kehut jotain julkkismiestä taitavaksi tai komeaksi, alkaako vähätellä. Googlaa tyypin koko nimi ja lue, jos sieltä löytyykin jotain jännää.
En heitä näitä vaan päästäni, vaan on tullut nähtyä tuollaisia tapauksia tässä elämän varrella. Pakko oli kirjoittaa nuo varoitukseksi, kun tunnut niin hauskalta ja fiksulta tyypiltä, että toivon todella, että välttyisit niiltä sydänsuruilta. Mitä haluan sanoa, että oikeanlaisen ihmisen kanssa ei tule noita ahdistumisia, vaan on vain hyvä olla.
Lapsi sitoo naisen mieheen.
Kärjistetysti: raskaana oleva on ns, merkattu muiden (miesten silmissä), raskaana oleva on sidottu siihen raskauteen ja mieheen, myöhemmin vauvaan. Nainen ei juokse baareissa eikä muiden miesten perässä, vauvan synnyttyä on nainen sidottu vauvaan.
Loistava tapa siis sitoa nainen itseensä. Ja nuo puheet ovat yleensä epävarmojen miesten puheita.
Kuulostaa kontrollifriikiltä. Ei jatkoon.
Hmm. Ehkä annan AV-raadin vaikuttaa itseeni hieman liikaa, sillä jonkun neuvon mukaisesti järjestin pienen "kohtauksen". Sanoin miehelle joutuvani siirtämään sovittuja treffejä, koska tekosyy. Olemme menossa katsomaan erästä suosittua tanssiesitystä, johon on ollut melko vaikea saada lippuja. Esitys on siis toisessa kaupungissa, jonne olemme varanneet jo majoituksen (minä varasin). Sanoin, että minulle tuli työkeikka, jota en halua perua, koska tämä olisi minulle hieno mahdollisuus. Mies närkästyi, kysyi olenko kyllästynyt häneen jo, vakuuttelin, että en ole. Hetken aikaa ilmassa oli pientä kitkaa, mutta pääsimme kuitenkin kompromissiin. Juttelimme sen jälkeen pitkään, tosin vain puhelimessa, koska olemme eri paikkakunnilta, ja nyt tuntuu, että ehkä minun defenssini kaipaavat kalibrointia.
Minähän tässä selkeästi se hullumpi osapuoli olen. Kuka aiheuttaa kismaa vain, koska nettipalstalla näin neuvotaan??
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Ehkä annan AV-raadin vaikuttaa itseeni hieman liikaa, sillä jonkun neuvon mukaisesti järjestin pienen "kohtauksen". Sanoin miehelle joutuvani siirtämään sovittuja treffejä, koska tekosyy. Olemme menossa katsomaan erästä suosittua tanssiesitystä, johon on ollut melko vaikea saada lippuja. Esitys on siis toisessa kaupungissa, jonne olemme varanneet jo majoituksen (minä varasin). Sanoin, että minulle tuli työkeikka, jota en halua perua, koska tämä olisi minulle hieno mahdollisuus. Mies närkästyi, kysyi olenko kyllästynyt häneen jo, vakuuttelin, että en ole. Hetken aikaa ilmassa oli pientä kitkaa, mutta pääsimme kuitenkin kompromissiin. Juttelimme sen jälkeen pitkään, tosin vain puhelimessa, koska olemme eri paikkakunnilta, ja nyt tuntuu, että ehkä minun defenssini kaipaavat kalibrointia.
Minähän tässä selkeästi se hullumpi osapuoli olen. Kuka aiheuttaa kismaa vain, koska nettipalstalla näin neuvotaan??
Minkälainen mahtoi tämä kompromissi sitten olla?Mihin mies suostui.
Hei ap, miten menee? Onko mies rauhoittunut kontrollointitarpeensa suhteen ?
Jos lasten hankinta on kynnyskysymys, on paras heti selvittää toisen kanta, ettei jatka suhdetta, joka ei vastaa omaa suunnitelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko tämä joku jippo, mitä miehet käyttää? Yrittää tommosilla pehmopuheilla päästä sänkyyn ja sitten dumpata? Haluaisin ihan tosissaan luottaa tähän tyyppiin, koska voisin hyvin kuvitella asettuvani hänen kanssaan aloilleen. Jotenkin vaan hämmentää nämä puheet. En ole tottunut tämmöiseen. Tuntuu, että tässä nyt yritetään kampittaa mua sänkyyn jollain uuden aallon-pelimiespuheella.
Oletko tottunut jotenkin huonoon kohteluun ja siihen, että miehet haluavat sinulta pelkkää hetken huvia? Minulle tuli nimittäin ensimmäisenä mieleen, että jos sinulla on vain kokemuksia jostain pelurihäntäheikeistä, niin nyt kohdallesi sattunut kunnollisempi tapaus saa sinut epäilemään, että miehellä on automaattisesti jokin koira haudattuna.
Se, että haluaa lisäääntyä, ei vielä tee kenestäkään kunnollista. :D
Voisi olla melkein eräs ex-tuttuni ja hän on narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko tämä joku jippo, mitä miehet käyttää? Yrittää tommosilla pehmopuheilla päästä sänkyyn ja sitten dumpata? Haluaisin ihan tosissaan luottaa tähän tyyppiin, koska voisin hyvin kuvitella asettuvani hänen kanssaan aloilleen. Jotenkin vaan hämmentää nämä puheet. En ole tottunut tämmöiseen. Tuntuu, että tässä nyt yritetään kampittaa mua sänkyyn jollain uuden aallon-pelimiespuheella.
No ei ainakaan kukaan mies voi sanoa suoraan ettei halua lapsia koskaan,pitäähän sitä esittää naiselle.
Vanha temppu. Yrittää vain päästä susta eroon.
Minä olen noista asioista puhunut jo ennen treffejä, koska se on niin iso asia elämässä. Jos siis tuntuu että niitä ei halua niin voi siirtyä suoraan seuraavaan. Samoin seksi, kysynyt kuinka tärkeää on. Sen kummemmin enempää jankkaamatta eteenpäin sitten katsomaan miten mätsää. Iskäx4
Mun olisi varmaan pitänyt edellisistä virheistäni oppia, mutta ehkä juuri sen takia olen niin helppo nakki. Katsellaan parin vuoden päästä, kun olen hihnassa keittiön ja lastenhuoneen välillä. Voin sitten vaikka upata tämän keskustelun. Ehhehheee.
Eihän me tässä tokikaan välittömästi olla naimisiin menossa, mutta kyllä tuolla tuntuu olevan joku narratiivi siitä, miten elämän tulisi mennä. Niinhän meillä kaikilla toki on, ja miehillä tuntuu etenkin seksin suhteen olevan keskimääräistä pinttyneempiä fantasioita. Ne eivät minua haittaa. Omalle kohdalleni tällainen omasta vallasta luopuminen tuntuu oudolta, koska olen tottunut olemaan päällepäsmäröivä pirttihirmu. Toisaalta pelottaa, toisaalta tuntuu hyvältä. Olen varmaan ihan sekaisin.