Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies musertaa itsetuntoni vitsailemalla painostani

Sad
05.02.2017 |

Mies kritisoi jatkuvasti painoani. Tavatessamme 5 vuotta sitten painoin 57kg (pituus 166) ja nyt 77kg. Painoa on kertynyt siis 20kg seurustelumme aikana ja itsekin toivoisin pudottavani kiloja, mutta koen sen olevan vaikeaa tällä hetkellä eikä miehen läskivitsailut todellakaan tsemppaa. Seurustelumme alussa hän kehui kavereilleen minun alhaista painoa ääneen eli ilmeisen tärkeä asia hänelle. Uskon että häntä harmittaa painoni kertyminen, mutta hänen sanansa loukkaavat. Onko minulla oikeutta loukkaantua vai onko hänellä oikeutta puhua minulle tähän sävyyn?

Kesällä hän tokaisi että "pelastusrengasta et tarvitse tänä kesänä koska sinulla on jo sellainen omasta takaa" ja nauroi. Tämän sanoi vanhempieni kuullen kun olimme uimassa, minua hävetti. On myös tokaissut että "näytit paljon kauniimmalta ollessasi laiha, kasvosi ovat nyt lihavana rumat, nyt sinulle ei ainakaan tule kylmä vaikka on pakkasta, et todellakaan ole mikään mallityttö" ym. Ja nämä tulevat tilateissa joissa ei edes puhuta painostani.

Vuosi sitten sain lapsen mutta sitä en käytä tekosyynä, painoa kyllä oli alkanut kertymään jo ennen raskautta. Harmittaa kun lapsen myötä olen itse alkanut rakastamaan kehoani eri tavalla (imetys, synnytys, lapsen ihokontakti) niin nyt sitten mies yrittää koko ajan saada minut vihaamaan vartaloni. Koen jopa että siinä vaiheessa jos olen ne 20 kiloa laihduttanut en todellakaan jaksa tuollaista "tsemppaavaa" miestä enää katsella. Hänen sanat loukkaavat vaikka yritän jättää ne omaan arvoonsa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä annat sen jatkaa?

Vierailija
2/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta tai jätä se. Mikä tässä on epäselvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on ilkeä mies. Ottaisin asian vakavan keskustelun alle, ei tuo ole toisen ihmisen kunnioittamista ja / tai arvostamista. Jo se että asia mietityttää sinua, on hyvä syy keskustelulle.

Vierailija
4/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sähän olet läski, mikä siinä mättää

Vierailija
5/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimollani olisi joku sairaus ja hän sen takia lihoisi 20 kiloa, niin eipä siinä mitään. Elämässä kaikki ei aina mene niin kuin toivotaan eikä se vaikuttaisi tunteisiini. Mutta jos hän lihoisi laiskuuttaan ja itsekurin puutteen vuoksi, niin kyllähän se korpeaisi. 

Vierailija
6/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas on ilkeä mies. Ottaisin asian vakavan keskustelun alle, ei tuo ole toisen ihmisen kunnioittamista ja / tai arvostamista. Jo se että asia mietityttää sinua, on hyvä syy keskustelulle.

Tottakai mies on pettynyt ja saakin olla kun nätti hoikka nainen on muuttunut läskiksi. Ei se ole miehen kunnioittamista että antaa itsensä lösähtää noin.

Vierailija
7/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sanoa takaisin. Hauku joko läskiksi tai ruipeloksi, möhömaha, narukäsi, puolikalju jne. Kysy, onko päässyt vähän ukolla iskävartalo lössähtämään, missä on six pac, entä hauis? Taatusti lopettaa, kokeiltu on. Valitettavasti ilkeä usein latistuu vain sillä että olet itse vielä ilkeämpi. Se on sit eri kannattaako tuommoisen kanssa elämää jatkaa.

Vierailija
8/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän ole ihan itse musertanut itsetuntosi kun olet antanut itsesi lihoa. Turha tuossa nyt on miestä mistään syyttää, aiheestahan se on pettynyt.

Vierailija
9/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti naiset on henkisesti heikkoja. :'D

Vierailija
10/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna omaa lääkettään hänelle, ja katso millaiseen ruttuun naama menee.

Vierailija
11/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti naiset on henkisesti heikkoja. :'D

Mieshän tuossa on henkisesti heikko, kun pikkukakaran lailla aukoo päätään ja lällättelee.

Vierailija
12/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole vitsailua vaan ilkeyttä. Älä siedä tuota. Luuleeko miehesi olevansa kovinkin komea? Entä jos alat haukkua hänen ulkonäköään?

Vierailija
13/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etköhän ole ihan itse musertanut itsetuntosi kun olet antanut itsesi lihoa. Turha tuossa nyt on miestä mistään syyttää, aiheestahan se on pettynyt.

Tämä.

Nyt ap katsot peiliin ja hyväksyt että itse olet lihonut ja aiheuttanut tilanteen. Kyllä, mies voisi puhua kauniimmin mutta kyllä +20kg on paljon ja miehellä on oikeus olla pettynyt jos kyse ei ole sairaudesta.

Vierailija
14/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna takaisin!! Kai sä nyt haukkumasanoja keksit? Tuskin miehes mikään huippumalli on itekään :)

Vierailija
15/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mies on pettynyt ja saakin olla kun nätti hoikka nainen on muuttunut läskiksi. Ei se ole miehen kunnioittamista että antaa itsensä lösähtää noin.

Se ei ole ITSENSÄ kunnioittamista. Vidut miehen kunnioittamisesta. Apeen miehen kaltaista kusiaista ei tarvitsekaan kunnioittaa. Potkaise se pellolle ja laihduta seuraavaa varten. Ei se ole kannustamista laihduttamiseen kun haukkuu. Se on vain haukkumista. Voit av-mamma tyyliin kostaa aina sanomalla jotain rumaa miehestä ääneen kun muita on paikalla.

Vierailija
16/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Nyt ap katsot peiliin ja hyväksyt että itse olet lihonut ja aiheuttanut tilanteen. Kyllä, mies voisi puhua kauniimmin mutta kyllä +20kg on paljon ja miehellä on oikeus olla pettynyt jos kyse ei ole sairaudesta.

Kyllähän apeen kirjoituksesta tietää että hän tietää lihoneensa. Eikä se oikeuta miehen paskanpuhumista. Vai taikooko joka haukku kaksi kiloa apeesta pois? Mitä? Tuskin.

Vierailija
17/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 58 kiloo ja oon 158 pitkä. Maksaisin mitä vain, kun saisin kerättyä vähän painoa, enkä olisi tälläinen. Toivoisin olevani pyöreä ja saavani rintani takaisin. Olin joskus oikein kurvikas, nyt neljä lasta ja paino laskenut aina nopeasti. Tissit on tyhjät pussit ja muutoin olen kuin luuta ja nahkaa. Voi kun olisin naisellisen pyöreä ja sillai kivasti pyöreä, kuin jotkut on. Inhottaa olla tälläinen luikku.

Vierailija
18/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pullukka.Mieheni taputti kädellä minua ja nauroi ,et Hylje.

Mä nauroin kanssa ku mul on löysää läskiä reilusti.

Kerran hän härnäsi minua, et tuu lehmä pois sielät parresta. (Makoilin sängyssä)

Et ole ainoa Ap. Koita sietää miehet on miehiä. ;)

Vierailija
19/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla logiikalla ei voi myöskään apeeta voi syyttää siitä että on pettynyt mieheensä, koska on aiheellisesti pettynyt. Toisen koko persoonallisuus on muuttunut paskaksi. Kilot voi laihduttaa, mutta paska lähtee vain eroamalla.

Vierailija
20/42 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä mies lihonnut 10kg (22v yhdessä) seurustelusta ja olen kyllä maininnut hänelle siitä. En luonnollisestikaan halua lihavaa miestä ja toivoisin, että hän sanoisi minulle, jos rupean paisumaan. Itse olen kaksi lasta saanut ja yhtään en ole lihonut. Sama terveellinen ruokavalio oli jo ennen lapsia ja nyt lasten kanssa. Mies vetää karkkia useampana päivänä viikossa ja se valitettavasti alkaa näkyä. Ulkonäkö ei ole se mikä eniten lihomisessa vaivaa, vaan sen terveyttä heikentävät vaikutukset. Herkuttelen itsekin, mutta kohtuudella. Sairaudesta johtuva lihominen on sitten ihan eri juttu, mutta sitä ei voi käyttää, jos vetää kaloripommeja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän