En aio enää olla kiltti naisia kohtaan
En puolusta teitä enää, enkä mahdollista etuoikeuksianne. Olette omillanne.
ex-kilttimies
Kommentit (21)
Minulle siis jää enemmän naisia puolustettavaksi.
Mites kun törmäät naisiin kadulla, et väistä?
Mistä syystä näet tarpeelliseksi kertoa sen täällä? Kelle muulle kerrot päätöksestäsi? Ja mitä vaikutusta tällä on arkeesi?
Eli nyt kun näet hyvin pärjäävän naiset et ajattele sen olevan sinun ansiotasi? Hienoa, olet varmasti myös itse jatkossa tyytyväisempi ihminen.
Jep. Niin siinä lopulta käy kun kukaan ei puolusta sinua vaikka kuinka korkeasti ajattelisi muista. No, niin sen pitääkin mennä, nyt on aika puolustaa itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Teoreettinen kysymys; jos neekeriporukka joukkonussii äitiäsi tai siskoasi, menetkö väliin tai puututko tilanteeseen mitenkään?
Olet sairas nainen. Halveksin sinua.
Ap
Täytyy tehdä kiltti jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoreettinen kysymys; jos neekeriporukka joukkonussii äitiäsi tai siskoasi, menetkö väliin tai puututko tilanteeseen mitenkään?
Ap
Olen kylläkin mies, toisin kuin sinä. Ilmeisesti et siis tekisi ko. tilanteessakaan mitään.
Äitiäs saattaa kiinnostaa, meitä muita ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen kylläkin mies, toisin kuin sinä. Ilmeisesti et siis tekisi ko. tilanteessakaan mitään.
Jankutat, joten tiedän sinun olevan nainen.
Ap
Armeijaan emme ketään pakota, emmekä toimi sen mukaisesti, että kukaan sinne joutuisi
Kaikki konfliktit on ratkaistavissa rauhanomaisesti
Etuoikeuksia ei kenellekään anneta, vaan kaikki ovat samalla viivalla
Toki yksilökohtaista neuvontaa, opetusta, tukea ja apua pyrimme kaikille sitä haluaville järjestämään
Yleensä muut määrittelevät henkilölle täysin saman arvon, kuin tämä määrittelee itselleen. Jos alennat itsesi, muut alentavat sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jankutat, joten tiedän sinun olevan nainen.
Ap
Oliko äites kova jankuttamaan?
Oletko sä se sama joka tarjosi paikkaa naiselle julkisessa? Mitäs ne naisten etuoikeudet siis olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä se sama joka tarjosi paikkaa naiselle julkisessa? Mitäs ne naisten etuoikeudet siis olikaan?
Minun silmissäni naisilla ei enää ole etuoikeuksia. Jos ja kun kaipaatte naiseuden tuomia etuoikeuksia, minä en aio olla niitä teille mahdollistamassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun silmissäni naisilla ei enää ole etuoikeuksia. Jos ja kun kaipaatte naiseuden tuomia etuoikeuksia, minä en aio olla niitä teille mahdollistamassa.
Ap
Kun sinä olet tuollainen kohtuullisen kuuluisa henkilö palstalla, niin saako kysyä mitä erityistä tänään on tapahtunut että tähän päädyit?
Kun olet nyt aika kauan menettänyt hermosi naisiin päivittäin, niin mitäs tänään on sattunut?
Hyvin se menee. Ethän ole kiltti koskaan ollutkaan sillä oikea kiltteys on pyyteetöntä.
Ahaa.