Bi-nainen! Kumman sukupuolen kanssa seksi on nautinnollisempaa?
Mikä on merkittävin ero kahden sukupuolen välillä?
Kommentit (14)
Olen mies, ja kuulin tuossa että bi-naisena seksi on hyvinkin erilaista miehen tai naisen kanssa. Kuulemma naisen kanssa on helpompaa olla ns. aktiivisempi ja dominoivampi, ja miehen kanssa kokee alistumisen miellyttävämmäksi. Enempää en udellut.
Miehet ovat isompia, penetroituvat, eivätkä ole verrattain pehmeitä. Naiset ovat pehmeämpiä, sirompia, hellempiä. Yhtä ihanaa kummankin kanssa.
Ei se sukupuolesta ole kiinni vaan taidoista ja kemiasta.
Ei voi verrata. Yleensä se on parasta sen kanssa kenen kanssa seurustelee.
Myös tilanteen mukaan. Samalla tavalla kun toisena päivänä nautin rajusta sitomisleikistä ja toisena pöivänä taas haluan hellää rakastelua. Molemmat ihania mutta en osaisi päättää kumpi on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat isompia, penetroituvat, eivätkä ole verrattain pehmeitä. Naiset ovat pehmeämpiä, sirompia, hellempiä. Yhtä ihanaa kummankin kanssa.
Miten miehen alla makaaminen voi olla ihanaa?
En tiedä kun en ole koskaan harrastanut seksiä kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten miehen alla makaaminen voi olla ihanaa?
Entäs jos ratsastan?
Olen neitsyt mutta uskon että naisen kanssa parempaa ja vapauttavampaa. Miehen ja naisen välillä on ikävä valtajännite ja etenkin naisen moessuhteista syyllistetään. Miehet ovat vapaita aina. Nainen on vapaa vain naisen kanssa.
Välillä pohdin miten naiset voivat edes nauttia miehistä. Miehet ovat obsessiivisia, päällekäyviä, eläimellisiä ja täysin alkukantaisia seksuaalisuudessaan. Heteronaisia tosin tutkitusti kiihottaa tyrannia.
Isoin ero minkä itse olen huomannut on se että ainakin minulla on luontevampaa kertoa naiselle mistä pidän. Olen huomavinani myös että naiset kertovat paremmin mitä ovat vailla eikä tarvitse kysyä kuten mieheltä.
Miehen kanssa taas koko erillaisuus niin fysiologisesti kuin psykologisesti tekee jo seksistä omalla tavalla jännempää.
Vierailija kirjoitti:
Välillä pohdin miten naiset voivat edes nauttia miehistä. Miehet ovat obsessiivisia, päällekäyviä, eläimellisiä ja täysin alkukantaisia seksuaalisuudessaan. Heteronaisia tosin tutkitusti kiihottaa tyrannia.
Puhun vain omasta puolestani, mutta juuri tuollainen obsessiivinen, päällekäyvä, eläimellinen ja alkukantaisen seksuaalinen ote sänkytouhuissa toimii muhun kuin miljoona volttia...huoh, ahh :) -heteronainen
Molemmat ihania. Naisen kanssa en ole koskaan seurustellut ts. sinä mielessä seksiin naisen kanssa liittyy edelleen enemmän jännittävyyttä.
Heteronaisilta alistuminen siis tosiaan tulee luonnostaan? Ei ihme etten halua tulla luulluksi samaan ryhmään kuuluvaksi kanssanne. :D
Toisella on pillu ja toisella penis. Hehhehehheh
No ei vaan, kiinnostaa myös itseäni aihe.