Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tykkään olla enemmän miesten seurassa, koska niillä on vähemmän draamaa kuin naisilla."

Vierailija
05.02.2017 |

Miksi jotain tällaista sanoo aina pelkästään ne naiset, jotka itse jatkuvasti aiheuttavat sitä draamaa olemalla mahdollisimman ilkeä muille naisille? En ole ikinä kuullu mukavan ja kohteliaan naisen sanovan mitään tällaista, mutta ne ilkeimmät kiusaajat taas toitottaa vähän väliä miten eivät tykkää tyttöjen draamasta.
Mitä ihmettä liikkuu näiden päässä?

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not like other girls syndrome. Tästäkin ilmiöstä on puhuttu jo  herran vuonna 2012, ihan tismalleen samoilla sanoilla: http://www.bleedingfeminism.com/2012/11/internalized-misogyny-im-not-li…

Vierailija
102/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta naiset on tosi takakireitä! Noh, naisten puolustukseksi voin sanoa, etten tykkää suurimmasta osasta ihmisistä. Ehkä sisimmissäni elää siis ennemmin ihmisviha, kuin inho omaa sukupuolta kohtaan. Sosiaalisissa suhteissa minulle on muodostunut sellainen tiukka ystäväpiiri, joka koostuu suurimmaksi osaksi miehistä. Löydän yleensä ne ns. kermat kaikesta siitä ihmispaskasta mikä täällä maan päällä myllää. Ja varsinkin vauvapalstalla ;)

Kun katson naisia näen kanamaisuutta, tahallista blondiksi heittäytymistä, pinnallisuutta, juoruamista, huumorintajuttomuutta, turhamaisuutta, narttuilua, vittuilua, tuomitsemista, draamailua, ininää, itkua, aivottomuutta..

Kun katson miehiä näen machoilua, ylimielisyyttä, kaikkitietävyyttä, juntteutta, epäempaattisuus, sovinismia, rasismia, väkivaltafantasiointia, aivottomia mielenkiinnonkohteita niinkuin jääkiekko tai autot, pinnallisuutta, ja yleistä ilkeyttä..

(Kaikki tietenkin yksilöinä, mutta yllä tyypillisimpiä ihmisperse piirteitä mitä sukupuolten välillä näkyy)

Asioita mitä arvostan ovat rentous, luotettavuus, viisaus, hauskuus, mielen sivistyneisyys, rauhallisuus empaattisuus, sympaattisuus, huumorintaju, lämpö ja itseironia.

Valitettavasti suurin osa ainakin 80% ihmisistä menee noihin yllämainittuihin kategorioihin...   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta naiset on tosi takakireitä! Noh, naisten puolustukseksi voin sanoa, etten tykkää suurimmasta osasta ihmisistä. Ehkä sisimmissäni elää siis ennemmin ihmisviha, kuin inho omaa sukupuolta kohtaan. Sosiaalisissa suhteissa minulle on muodostunut sellainen tiukka ystäväpiiri, joka koostuu suurimmaksi osaksi miehistä. Löydän yleensä ne ns. kermat kaikesta siitä ihmispaskasta mikä täällä maan päällä myllää. Ja varsinkin vauvapalstalla ;)

Kun katson naisia näen kanamaisuutta, tahallista blondiksi heittäytymistä, pinnallisuutta, juoruamista, huumorintajuttomuutta, turhamaisuutta, narttuilua, vittuilua, tuomitsemista, draamailua, ininää, itkua, aivottomuutta..

Kun katson miehiä näen machoilua, ylimielisyyttä, kaikkitietävyyttä, juntteutta, epäempaattisuus, sovinismia, rasismia, väkivaltafantasiointia, aivottomia mielenkiinnonkohteita niinkuin jääkiekko tai autot, pinnallisuutta, ja yleistä ilkeyttä..

(Kaikki tietenkin yksilöinä, mutta yllä tyypillisimpiä ihmisperse piirteitä mitä sukupuolten välillä näkyy)

Asioita mitä arvostan ovat rentous, luotettavuus, viisaus, hauskuus, mielen sivistyneisyys, rauhallisuus empaattisuus, sympaattisuus, huumorintaju, lämpö ja itseironia.

Valitettavasti suurin osa ainakin 80% ihmisistä menee noihin yllämainittuihin kategorioihin...   

Minkälaiseen kategoriaan sinä itsesi laitat? Tekstisi ei varsinaisesti säteile ainakaan noita peräänkuuluttamiasi ominaisuuksia (lämpö, sympaattisuus, huumorintaju, rentous jne).

Mun mielestäni uskomatonta väittää, että 80 % ihmisistä kuuluu johonkin tiettyyn lokeroon? Kuinka isoon otantaan perustat tämän väitteesi?

Minä väittäisin, että niistä ihmisistä, joiden kanssa itse olen tekemisissä säännöllisesti (perhe, ystävät, työkaverit, asiakkaat, harrastekaverit) ehkä 2 % kuuluu näihin listaamiisi narttu / macho-laatikoihin. Valitettavasti ovat myös sellaisia tyyppejä, joiden kanssa en oikein voi katkaistakaan välejä, kun ovat joko a) sukua tai b) tuttuja työn kautta. Loput 98 % ovat ihania tai ainakin sellaisia ihan ok-tyyppejä, joiden seurassa ei tarvitse ahdistua.

Vierailija
104/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin nykyään vietän paljon mielummin aikaa miesporukassa (miehen kavereita ja omia työkavereita). On paljon rennompi ilmapiiri eikä tarvitse varoa jokaista sanaansa, äänenpainoa, katsetta jne. ettei joku vaan ota itseensä ja loukkaannu. Ja monesti hauskempaakin, kun roisempi huumori saa kukkia. Ja ei, en ole/enkä koskaan ole ollut niin moukka, että ketään haukkuisin, tylyttäisin tai arvostelisin. Monet naiset ovat vaan "herkempiä" ja kuten joku ilmaisikin jotenkin takakireitä, vaikka en naisia luokittele eivätkä naispuoliset kaverini ole kanamaisia, pinnallisia ja epävarmoja bimboja. Miesvaltaisilla aloilla on ollut kokemukseni paljon parempi ilmapiiri kuin naisvaltaisilla. Kokemusta on molemmista, esimerkkinä vaikkapa suurkeittiö ja insinööritoimisto. Tiedä sitten mistä tuo johtuu...

Vierailija
105/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen vähän vastaavasti. En ole ilkeä ihminen ja hyökkää ihmisten heikkouksiin, mutta olen erittäin roustaava huumorissani. Tykkään vitsailla muista ja tykkään etenkin nauraa itselleni. Naisien kanssa joudun olemaan jotain feikkiä, sillä heidän kanssaan tuo ei toimi. On siis huomattavasti helpompaa/rennompaa miesten seurassa, kun kukaan ei ota itseään niin vakavasti. Toki miehissäkin herkkänahkaisuutta tuon suhteen, että ei se ole niin että kaikki miehet kestävät roskia läppää.

Loukkaat kaikkia kun vitsailet muista. Miehille vain opetetaan, että he eivät saa näyttää loukkaantumistaan koska se on heikkoutta. Tunnen montakin kaltaistasi humoristia, jotka luulevat itse olevansa pidettyjä ihmisiä. Todellisuudessa kaikki huokaavat helpotuksesta, kun tälläinen ihminen poistuu huoneesta. Myös miehet. Kännissä on joskus lipsahtanut miehiltäkin: "Mä en kyllä yhtään arvosta tuota ihmistä."

On kyllä tosi omituista, että kaikki naiset ja osa miehistä loukkaantuu jutuistasi, mutta luulet että vika on KOKO NAISKUNNASSA ennemmin kuin sinussa itsessäsi.

Jännästi kyllä tulee useasti viestiä, että missäs viivyt ja täällä jo odotellaan sinua. Monet sanoneet, että mun seura parasta ja jutut mielenkiintoisia. Just tällainen ehdottomuus saa mut välttelemään monia naisia. Jos tykkäät nauraa itsellesi ja odotat samaa mielestäsi arvostettavaa piirrettä olet yhtäkkiä narttu jota kaikki vihaa. Noh, molemmat voitetaan vain, kun ei tarvitse hengata toistemme seurassa eli missä ongelma?

Olen minäkin sanonut joskus jollekin, että hän on todella hauska. Ja olikin, mutta täysin sietämätön ihminen. Kun hän tuli huoneeseen, kenelläkään muulla ei ollut tilaa. Ilma tuntui loppuvan. Hän oli tähti, seurueen ilopilleri, kaikkien huomio kuului jakamattomana hänelle. Hän nolasi ihmisiä julkisesti, sen varjolla että hän tekee pilaa itsestäänkin. Hän kuvitteli, että kun hän pilkkaa itseään, muutkin ovat hänelle vapaata riistaa. Miksi kummassa olisivat?

Öh, no en ole kuvailemasi ihminen eli ehkä voisit keuhkota jollekin muulle? Sulla on nyt tosi jämäkät mielikuvat sinulla jonkun tyyppisesti ilkeästä ihmisestä ja sen perusteella kaikkien minunlaisteni on oltava juuri sellaisia kuin hän. En ole ilkeä ihminen, vaikka tykkäänkin naureskella kaveriporukassa toisille, itselle, kaikelle sellaiselle mikä ei loukkaa ihmisiä liikaa. Mun mielestä ihmisten pitäisi juuri yrittää löytää itsestään sitä puolta, missä on vapaa nauramaan itselleen muiden seurassa. Maailma olisi varmasti paljon parempi paikka, jos kaikki ottais vähän chillimmin..  

Sinua nyt tuntuu kovasti häiritsevän, että en pidä sinusta. Eikä se johdu muista ihmisistä joita olen tavannut, nuo ovat vain havainnollistavia esimerkkejä. Vaan se johtuu siitä, että halveksit puolta ihmiskuntaa siksi, että eivät kestä juttujasi. Ja ihan oikeasti, mistä sitten tunnistaa ilkeän ihmisen jos ei siitä, että tämä sanoo että muiden loukkaaminen on aivan OK, kunhan ei LIIKAA loukkaa.

Vierailija
106/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä taas en käsitä sitä naisten vihaa, jos nainen kertoo kuten täällä, että viihtyy ennemmin miesten kanssa. Sitten viihtyy. Mitä se on keneltäkään pois? Mulla on niin naisia kuin miehiä frendeinä, mutta ei mua haittaa jos jollain naisella on vain miehiä frendeinä. Ei ole multa pois. Naiset taitaa sekoittaa sen huomioon saamiseen, vaikka siinä miehen ja naisen ystävyydessä ei ole muusta kyse kuin ystävyydestä. Aika loukkaavaa sanoa, että nämä naiset päätyvät sänkyyn miespuolisten frendien kanssa. Eläköön juorukerho. On siinä muuten ero, juorutaanko ihmisen ominaisuuksilla ilkeään sävyyn vai positiiviseen. Tai juorutaanko palkasta vai mitä se Pirjo oli taas tehnyt. 

Selkeästi naisille kova paikka, kun jollain naisella on miehiä ystäviä. Kanalauma hyökkää kimppuun ja stereotypiat sen kuin vahvistuvat. 

Kaikki täällä sanovta, että nainen voi tykätä tekniikatsa, jalkapallosta ja oluesta. Totta, itsekin olen tällainen. Tunnen naisia vaikka mistä, mutta tällaisia jalkapallosta muunkin kuin ulkonäön takia juttelevia tai oluesta pitävien paskojen vitsien kertovia on todella hankala löytää, ei ole paljon tällaisia naisia. Itse ainakin kaipaan tällä hetkellä naisia, jotka ei ota itseään turhan vakavasti, heittävät läppää eivätkä kyttää muiden tekemisiä negatiivisesti.

Ja kuten joku sanoi, niin itse olen huomannut että naiset ovat omistushaluisia ystäviinsä. Kun ei hetkeen pidä yhteyttä, niin naiset siirtyvät eteenpäin ja kiukuttelevat kun en ole pitänyt yhteyttä. Miesten kanssa juttu jatkuu siitä mihin jäi, mutta ei tarvitse selitellä missä on ollut tai mitä tehnyt kun ei ole yhteyttä pitänyt. Ja itse ainakin harmittelen sitä, että välillä kun tulee kausia ettei yhteyttä ehdi pitämään (matkustelee, on töissä kiirettä) niin nämä naiset häviävät elämästä. Ei, vaikka kuinka yrittäisi päästä takaisin suosioon niin anteeksi ei anneta.

Joten kyllä. Jostain ne stereotypiat naisista syntyvät. Toivottavasti naiset saavat sisältöä enemmän elämäänsä ja alkavat miettiä muutakin kuin miesten miellyttämistä niin naisetkin alkavat tulla paremmin toimeen. Tasa-arvolla on vielä tehtävää. Vielä on naisia, joiden mielestä miehen tehtävä elättää nainen ja nämä naiste yleensä hyvinkin kilpailuhenkisiä toisia naisia kohtaan. e naiset, jotka työllistävät itsensä on usein miehiäkin ystävinä, ja vain ystävinä koska ei ole tarvetta kilpailla. Kyllä, niitä miehiä kilpailemattakin löytyy.

Mistä sä olet oikein etsinyt? Suomessa on 27 000 tällä hetkellä aktiivista nais- ja tyttöfutaria, plus kaikki jo lopettaneet, plus näiden kaikkien futismutsit plus ne naiset, jotka seuraavat futista muuten vaan. Jos et halua itse pelata, liity vaikka oman seurasi kannatajaklubiin tai ryhdy naisten puulaakin tai muun jengin huoltajaksi tai manageriksi. (Pro tip: tässä viestissä esitettyjä asenteita ei ihan heti kannata toistaa.)

Mitä tulee itsensä vakavsti ottamiseen ja muiden kyttäämiseen, ainakin viestistä päätellen kunnostaudut molemmissa, mikä taas tekee itseironisten ja omiin juttuihinsa keskittyvien ihmisten löytämisestä hankalaa: miksi he haluaisivat ystäväkseen tosikon tuomitsijan?

Ja kaikki saavat viihtyä kenen kanssa haluavat, tässä ketjussa ihmetellään niitä, jotka hengaavat miesten kanssa, koska mieltävät naiset kategorisesti tosikoiksi, tylsiksi, ilkeiksi ja niin edelleen. ( Tai tietty kaikki naiset paitsi tämä uniikki lumihiutale itse, koska hän on naissukupuolen piirissä aivan erityinen ja spesiaali eikä hänessä ole niitä naissukupuoleen liitettäviä negatiivisia piirteitä, joita aivan jok'ikisestä muusta naisesta löytyy.) Ilmiö lienee tuttu ihan lähietäisyydeltä, vaikka toki järkevä ihminen ymmärtää, että huolimatta siitä, että sä viestissäsi henkilökohtaisesti vahvistat ikäviä stereotypioita naisista, et vältsyyn ole edustava otos edes Suomen parista miljoonasta naisesta, koko maailman naisista puhumattakaan.

Vierailija
107/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö "miesten kanssa premmin toimeentulevat" naiset sitä miksi tulette toimeen miesten kanssa? Koska miehet uskovat että jos ovat oikein mukavia ja mallikkaita sinulle, heruu sinulta ihailua ja mahdollisesti jotain muutakin. Naisille taas täytyy olla oikeasti siedettävä persoona eli ei riitä pelkkä sukupuoli. Ja ne jotka "pelkäävät" muita naisia - millaisten pissisten kanssa oikein olette tekemisissä vai onko pelko pelkästään päänne sisällä?   

Olen miesvaltaisella allala töissä (tällä hetkellä joukon ainoa nainen) ja kyllä miehet jumankauta osaavat draamata ja kiukutella siinä missä pahimmat kananaisetkin. Miehiltä sitä vain siedetään paremmin koska kuten joku tässä ketjussa jo totesikin, sitä pidetään "rehtinä suorana puheena" siinä missä naiset vain "juoruilevat ilkeämielisesti ja vittuilevat". Miesten suora aggressiivisuus koetaan "rohkeana määrätietoisuutena" ja naisten taas "pomotteluna". Ja niin pois päin. Ärsyttävää. 

Allekirjoitan tokan kappaleen, mutta en ekaa. Miehillä ja naisilla voi olla ja on keskenään hyviä ja kunnioittavia ystävyyssuhteita, jotka perustuvat persoonaan eivätkä odotukseen seksistä, ihan niinkuin ystävyyssuhteet noin yleensäkin. Musta naisten halveeraamiseen ei ole tarvetta vastata laittamalla halvalla kaikkia nais-miesystävyyssuhteita.

Itse väittäisin, että kyse on siitä, että naiset kyllä huomaavat, jos joku pitää naisia miehiä huonompana seurana. Jos neiti X on vahvasti sitä mieltä, että naiset ovat huonompaa seuraa kuin miehet, se kyllä näkyy väkisin jossakin, mikä taas karkottaa naisia ja luo pahaa verta. Olen itsekin tavannut näitä pakotettuja "hyviä jätkiä" (on myös paljon "hyviä jätkiä", jotka ovat edukseen sekä mies-, että nasiporukassa ja jotkut jopa kukoistavat naisseurassa), joiden käytös muuttuu heti, kun seurueeseen liittyy mies ja jotka hylkäävät surutta naisporukan, jos tarjoutuu mahdollisuus hengata miesten kanssa (ja todettakoon nyt, että olen itsekin urheilusta ja peleistä kiinnostunut ja harvemmin hengaan ihan pelkkiin meikki/perhejuttuihin keskittyvien naisten kanssa, eli kyse ei ole siitä, että naiporukassa ei olisi voinut puhua ns. miehisistä aiheista). Väkinäinen "hyvä jätkä" voi tulla vaikka kuinka hyvin juttuun miesten kanssa, mutta naiset jäävät edellä mainituista syistä etäisiksi.

Eikä kyse ole seksistä vaan siitä, että metsää vastaa niinkuin sinne huudetaan.

Vierailija
108/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen vähän vastaavasti. En ole ilkeä ihminen ja hyökkää ihmisten heikkouksiin, mutta olen erittäin roustaava huumorissani. Tykkään vitsailla muista ja tykkään etenkin nauraa itselleni. Naisien kanssa joudun olemaan jotain feikkiä, sillä heidän kanssaan tuo ei toimi. On siis huomattavasti helpompaa/rennompaa miesten seurassa, kun kukaan ei ota itseään niin vakavasti. Toki miehissäkin herkkänahkaisuutta tuon suhteen, että ei se ole niin että kaikki miehet kestävät roskia läppää.

Loukkaat kaikkia kun vitsailet muista. Miehille vain opetetaan, että he eivät saa näyttää loukkaantumistaan koska se on heikkoutta. Tunnen montakin kaltaistasi humoristia, jotka luulevat itse olevansa pidettyjä ihmisiä. Todellisuudessa kaikki huokaavat helpotuksesta, kun tälläinen ihminen poistuu huoneesta. Myös miehet. Kännissä on joskus lipsahtanut miehiltäkin: "Mä en kyllä yhtään arvosta tuota ihmistä."

On kyllä tosi omituista, että kaikki naiset ja osa miehistä loukkaantuu jutuistasi, mutta luulet että vika on KOKO NAISKUNNASSA ennemmin kuin sinussa itsessäsi.

Jännästi kyllä tulee useasti viestiä, että missäs viivyt ja täällä jo odotellaan sinua. Monet sanoneet, että mun seura parasta ja jutut mielenkiintoisia. Just tällainen ehdottomuus saa mut välttelemään monia naisia. Jos tykkäät nauraa itsellesi ja odotat samaa mielestäsi arvostettavaa piirrettä olet yhtäkkiä narttu jota kaikki vihaa. Noh, molemmat voitetaan vain, kun ei tarvitse hengata toistemme seurassa eli missä ongelma?

Olen minäkin sanonut joskus jollekin, että hän on todella hauska. Ja olikin, mutta täysin sietämätön ihminen. Kun hän tuli huoneeseen, kenelläkään muulla ei ollut tilaa. Ilma tuntui loppuvan. Hän oli tähti, seurueen ilopilleri, kaikkien huomio kuului jakamattomana hänelle. Hän nolasi ihmisiä julkisesti, sen varjolla että hän tekee pilaa itsestäänkin. Hän kuvitteli, että kun hän pilkkaa itseään, muutkin ovat hänelle vapaata riistaa. Miksi kummassa olisivat?

Öh, no en ole kuvailemasi ihminen eli ehkä voisit keuhkota jollekin muulle? Sulla on nyt tosi jämäkät mielikuvat sinulla jonkun tyyppisesti ilkeästä ihmisestä ja sen perusteella kaikkien minunlaisteni on oltava juuri sellaisia kuin hän. En ole ilkeä ihminen, vaikka tykkäänkin naureskella kaveriporukassa toisille, itselle, kaikelle sellaiselle mikä ei loukkaa ihmisiä liikaa. Mun mielestä ihmisten pitäisi juuri yrittää löytää itsestään sitä puolta, missä on vapaa nauramaan itselleen muiden seurassa. Maailma olisi varmasti paljon parempi paikka, jos kaikki ottais vähän chillimmin..  

Sinua nyt tuntuu kovasti häiritsevän, että en pidä sinusta. Eikä se johdu muista ihmisistä joita olen tavannut, nuo ovat vain havainnollistavia esimerkkejä. Vaan se johtuu siitä, että halveksit puolta ihmiskuntaa siksi, että eivät kestä juttujasi. Ja ihan oikeasti, mistä sitten tunnistaa ilkeän ihmisen jos ei siitä, että tämä sanoo että muiden loukkaaminen on aivan OK, kunhan ei LIIKAA loukkaa.

Tsiis, miten raskas tyyppi olet. Halveksin? Edelleenkin koen vain, että toisen sukupuolen kanssa on yleisesti ottaen rennompaa. Koskaan nimittäin ei ole ollut vaarana miesten kanssa, että tulisi tällaista pläjäystä nassulle asiasta nimeltä huumori. 

Vierailija
109/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsiis, miten raskas tyyppi olet. Halveksin? Edelleenkin koen vain, että toisen sukupuolen kanssa on yleisesti ottaen rennompaa. Koskaan nimittäin ei ole ollut vaarana miesten kanssa, että tulisi tällaista pläjäystä nassulle asiasta nimeltä huumori. 

Veikkaisin, että vaara voisi olla ihan todellinen, jos menisit miesvaltaiseen mestaan väittämään vakavalla naamalla, että miehet ovat naisiin verrattuna huumorintajuttomia ja takakireitä.

Vierailija
110/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että vaara voisi olla ihan todellinen, jos menisit miesvaltaiseen mestaan väittämään vakavalla naamalla, että miehet ovat naisiin verrattuna huumorintajuttomia ja takakireitä.

Luultavasti vain nauraisivat ja pyörittelisivät silmiä. Ei sen kummempaa.

Vierailija
111/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein kyseessä on vähän nuoremmat naiset jotka kaipaavat sitä erityishuomiota jota ainoana naisena miesporukassa saavat. Tietysti naisporukka voi siihen nähden tuntua tylsemmältä kun ei  enää kohdellakaan kuin prinsessaa.

Tämä on niin totta. Yritäpäs mennä lähellekään sitä "kuningatarmehiläisen" hallitsemaa miesporukkaa, draamaa riittää. Kyllä se kertoo aika paljon naisesta jos ei voi sietää toista naista samassa kaveriporukassa.

Vierailija
112/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen naisryhmässä jääväni tosi taka-alalle, kun taas miehet usein huomioi ihan eri tavalla. Se helpottaa kun ottaa huomioon että olen muuten melko hiljainen. Lisäks naisryhmässä yleensä keskustelunaiheet on sellasia että ei vaan kiinnosta...

Vierailija
113/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viihdyn töissä paremmin miesporukassa oikeastaan siksi että miehet keskustelevat enemmän asioista kun taas naiset keskustelevat enemmän ihmisistä. Noin kärjistettynä.

Vierailija
114/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koen naisryhmässä jääväni tosi taka-alalle, kun taas miehet usein huomioi ihan eri tavalla. Se helpottaa kun ottaa huomioon että olen muuten melko hiljainen. Lisäks naisryhmässä yleensä keskustelunaiheet on sellasia että ei vaan kiinnosta...

Voi luoja, totta kai ne miehet huomioi sinut eri tavalla koska olet nainen! Jos olisit mies olisit heille yhtä näkymätön kuin muutkin miehet. Tuntuu että näillä uniikeilla "yksi jätkistä" lumihiutaleilla on myös tavallista alhaisempi äo.

Vierailija
115/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä tykkään draamasta ja viihdyn paremmin naisseurassa.

Aika samanlainen kokemus minullakin.

Miespuolisten kavereiden kanssa voi kyllä esim. saunailloissa heittää hauskaa läppää ja puhua kaikkia kevyitä juttuja, mutta jos taas haluan puhua esim. tunteista, sydänsuruista ja ihmissuhteista, se onnistuu huomattavasti paremmin naispuolisten kavereiden kanssa, koska miehet eivät sellaisiin asioihin halua juurikaan ottaa kantaa, ja kokevat sellaiset keskutelut  juuri "draaman tekemiseksi".

Vierailija
116/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä dramaqueen on usein myös kateellinen tyyppi joka näkee kaikki naiset kilpailijoita mitä tulee miesten huomioon vaikka muita naisia ei voisi vähempää kiinnostaa. Taustalla varmaan on heikko itsetunto, niin kliseeltä kuin se kuulostaakin.

Vierailija
117/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, totta kai ne miehet huomioi sinut eri tavalla koska olet nainen! Jos olisit mies olisit heille yhtä näkymätön kuin muutkin miehet. Tuntuu että näillä uniikeilla "yksi jätkistä" lumihiutaleilla on myös tavallista alhaisempi äo.

Pakko vastata tähän että en olettanutkaan muuta kun tällaista vastausta, ja se on myös yksi syy miksi en pahemmin naisista välitä. Mietippä sitä

Vierailija
118/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa nähtiin hyvin se millaisia naiset osaavat olla. Jos viihtyy ja tulee toimeen paremmin miesten kanssa (ilman, että itse olisi olisi mikään draamaqueen) niin se on ilmiselvä loukkaus koko sukupuolta kohtaan :D

Vierailija
119/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko vastata tähän että en olettanutkaan muuta kun tällaista vastausta, ja se on myös yksi syy miksi en pahemmin naisista välitä. Mietippä sitä

Niin tykkäät erityishuomiosta jota saat miehiltä. Älä huoli kaltaisiasi naisia on Suomessa pilvin pimein.

Vierailija
120/141 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tykkäät erityishuomiosta jota saat miehiltä. Älä huoli kaltaisiasi naisia on Suomessa pilvin pimein.

Jaa siitä en tiedä, vaihtoehto ei kai ole että miehet vain pitäisivät sinusta persoonana? koetko itse jääneesi paitsi miesten huomiolta kun vaikutat katkeralta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi