Poikaystävä sitä mieltä,ettei varatun naisen ole sopivaa käydä baarissa.
Oletko samaa mieltä? Itse en näe mitään pahaa siinä että käy tyttöporukan kanssa tanssimassa mutta poikaystävä suuttuu siitä. Kuulema eriasia jos hän käy baarissa, koska miehet iskevät naisia ja naiset on alttiimpia taipumaan iskevän miehen tahtoon.
Kommentit (113)
On ihan normaalia käydä baarissa jne ystävien kanssa ilman miestä. Tykkään myös tanssia tyttökavereiden kanssa. Miehiin ei vilkaistakaan, koska minulla on kaikkein upein oma kulta kotona. Jos joku portsari minulle vinkkaa silmää, että tässä kauniin naisen takki, niin tottakai hymyilen ja kiitän, ja flirtiksihän tuon voisi tulkita. On kumminkin ihan naurettavaa sanoa että se on pettämistä. Jaa hymy ja huulenheitto, vai? Älkää nyt viitsikö.
Provot jossa voi pöyristyä toimii aina, ihmisluonne on sellainen vaikka tietää provoksi, pitää päästä tuomitsemaan ja ehkä pöyristyä samalla.
Vierailija kirjoitti:
On ihan normaalia käydä baarissa jne ystävien kanssa ilman miestä. Tykkään myös tanssia tyttökavereiden kanssa. Miehiin ei vilkaistakaan, koska minulla on kaikkein upein oma kulta kotona. Jos joku portsari minulle vinkkaa silmää, että tässä kauniin naisen takki, niin tottakai hymyilen ja kiitän, ja flirtiksihän tuon voisi tulkita. On kumminkin ihan naurettavaa sanoa että se on pettämistä. Jaa hymy ja huulenheitto, vai? Älkää nyt viitsikö.
Ja on myös ihan normaalia, että aika harva seurustelee jon Cape Fear leffan kaltaisen psykopaatin kanssa. Ihan vapaasti saa mennä ja vaikka maata römpsä levällään narikassa niinkuin se yksi julkimo ilman, että kukaan puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flirtti ei ole pettämistä. Flirtti voi olla hymy, kohteliaisuus, leikkisää sananvaihtoa. Jos kieltää itseltään tai toiselta flirtin, ei tarvitse ihmetellä jos makuuhuoneen puolella hiipuu.
Kuinka moni flirttaa sukulaistensa kesken?
Kuinka moni flirttaa puolisonsa ja sukulaistensa läsnäollessa?
Jos et noista tee kumpaakin niin ei todellakaan ole soveliasta touhua flirttailla jos seurustelee
Onneksi muiden parisuhteisiin ei vaikuta sinun näkemyksesi siitä, mikä on soveliasta ja mikä ei :) t. eri
Eli flirttailet mieheltäsi salaa muille miehille. Se on pettämistä
Missä asemassa sä olet jakamassa tuomioitasi toisten suhteista ja käytöksestä? Pidä itsestäsi huoli ja käyttäydy kuten parhaaksi näet, muuhun et voi vaikuttaa.
Muut elää omia elämiään omine sääntöineen. Heippa ja hupaisaa elämää.
Ex sekoili jurrissa suht huolella aina, tiennyt ikinä mitä se sai päähänsä. Milloin oli joku lesbo käpelöinyt, sammuttiin ties minne, hypättiin ventovieraiden auton kyytiin ja melkein raiskattiin, joskus tapeltiin jne.
Aikansa sitä jaksoi kunnes tuli mitta täyteen, on juu kaikilla myös naisilla oikeus mennä, tulla vapaasti ja tehdä mitä huvittaa. On eri asia kuka sitä jaksaa katsoa, jos meno on tuollaista kuin exällä. Vika ei koskaan ollut hänessä ja juomatavoissa tietenkään, kun räkäkännissä kohellettiin pitkin pitäjiä.
Olen täsmälleen samaa mieltä.
Kaikki tuollaiset suhteet päättyy eroon ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja on myös ihan normaalia, että aika harva seurustelee jon Cape Fear leffan kaltaisen psykopaatin kanssa. Ihan vapaasti saa mennä ja vaikka maata römpsä levällään narikassa niinkuin se yksi julkimo ilman, että kukaan puuttuu.
Voiko tästä päätellä että lähteesi ovat viihdeteollisuus ja skandaalilehdistö? Se selittäisi paljon.
Kokeile tosielämää, pistä nenä ulos ulko-ovesta ja ota askel toisen perään. Kohtaa oikea lajitoveri, ei se pure eikä käy päälle, samanlainen se on kuin sinäkin. Toista harjoitusta päivittäin, tutustu ihmisiin ja elämään. Ala elää omaasi.
Vierailija kirjoitti:
Ex sekoili jurrissa suht huolella aina, tiennyt ikinä mitä se sai päähänsä. Milloin oli joku lesbo käpelöinyt, sammuttiin ties minne, hypättiin ventovieraiden auton kyytiin ja melkein raiskattiin, joskus tapeltiin jne.
Aikansa sitä jaksoi kunnes tuli mitta täyteen, on juu kaikilla myös naisilla oikeus mennä, tulla vapaasti ja tehdä mitä huvittaa. On eri asia kuka sitä jaksaa katsoa, jos meno on tuollaista kuin exällä. Vika ei koskaan ollut hänessä ja juomatavoissa tietenkään, kun räkäkännissä kohellettiin pitkin pitäjiä.
Puhe taisi olla ihan normaalia sosiaalista elämää viettävistä ihmisistä ei mistään ongelmakäyttäjistä. Niistä harvemmin mitään iloa kenellekään on pitemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja miehen kuuluu asettaa rajat! Miksi olette parisuhteissa jos ette kestä rajoja?
Miehen täytyy antaa päättää mikä hänestä on soveliasta ja mikä ei. Naiset ovat luonteeltaan rajattomia ja tarvitsevat rajoja. Jos ei osaa nauttia rajojen tuomasta vapaudesta kannattaa tehdä miehelle palvelus ja jättää hänet, koska jonossa on naisia jotka pitävät parisuhteen rajoituksia itsestäänselvyytenä ja ovat vain onnellisia kun mies ilmoittaa että nainen kuuluu vain hänelle, ei muille miehille!
Omat eksät ovat päästäneet minut tyttökavereiden kanssa baariin juhlimaan vain sen jälkeen kun ovat ensin saaneet tyttökavereilta lupauksen siitä että pitävät muut miehet loitolla minusta.
Ja se on aina toiminut hyvin. Minun ei tarvitse pelätä iskuyrityksiä, tyttökaverit ajavat välittömästi kaikki miehet pois, minulla on mukava ilta ja poikaystävä tietää että hän voi luottaa minuun/tyttökavereihini. Kaikilla on hyvä olla. Kaikki tyttöystävät pitivät kunnia-asiana suojella minua ja poikaystävät osasivat arvostaa heitä siitä. Ja minä tunsin itseni rakastetuksi.
Kerran erehdyin seurustelemaan miehen kanssa joka ei asettanut rajoa, ei edes vaikka tein asian selväksi jo suhteen alussa: Tarvitsen rajoja että tiedän mikä on oikein ja mikä on väärin.
Juttu meni niin että vieras mies alkoi flirttailemaan netissä, menin aivan lukkoon ja pyysin poikaystävää lukemaan jutun ja kertovan miten pitäisi toimia. Mies sanoi: Anna mennä vaan!
Koin ettei hän välittänyt minusta ja flirttailin takaisin. Vieras mies meni vieläkin pidemmälle, jolloin pyysin taas kerran poikaystävää kertomaan missä raja kulkee. "Anna mennä vaan" oli hänen vastauksensa. Juttu meni vieläkin pidemmälle ja kysyin kolmannen kerran poikaystävän mielipidettä - aina korostaen että hänellä on täysi lupa sanoa ei - mutta sama 'anna mennä vaan' tuli takaisin.
Kolmannen kerran jälkeen annoin sitten mennä. Vieras mies halusi suhdetta ja jätin poikaystäväni. Poikaystävä ei ensin millään tajunnut miksi olin mennyt niin pitkälle, muistutin että olin pyytänyt häntä kolme kertaa asettamaan rajoja ja hän kieltäytyi. Miehen vastaus oli että hän uskoi voivansa luottaa minuun ja että tiedän itse missä rajat kulkevat?!?! Miten hitossa minä voin tietää rajat kun poikaystävä toistuvasti selittää ettei rajoja ole?!?! Minä en ole mies enkä osaa ajatella miehen lailla!!!
Naiset, jos kapinoitte rajoituksia vastaan niin päästäkää miehenne vapaille markkinoille!!!!
Nykynaisten keskenään lietsoma miesviha on aivan kuvottavaa, suurennuslasilla etsitään kaikkia mahdollisia 'virheitä', mitä tahansa miehet tekevät käskystänne on 'väärin', miehet yrittävät sopeutua naisten oikkuihin vain huomatakseen että nainen on taas kerran muuttanut mieltään.
Seuraan surullisena feministien keskusteluja koska tiedän mihin ne tähtäävät. Kysykää keneltä tahansa ruotsalaiselta feministiltä mitä hän haluaa, niin hän vastaa että miehet pitää hävittää sukupuuttoon koska ovat niin iljettäviä ja sortavia ali-ihmisiä. Siellä on kursseja feministeille kuinka naiset löytävät sisäisen "miesvihansa". Feministimiehille tiedoksi; te olette heidän mielestään aivan yhtä oksettavia ja teitä on käsketty pitämään turpanne kiinni. Te olette miehiä joten aivan samantekevää oletteko mieliksi vai ette.
Miehet antoivat teille äänioikeuden ja muita oikeuksia, olette tasa-arvoisessa asemassa kiitos miesten ystävällisyyden.
Mutta nyt kun naiset saavat valtaa on alkanut säälimätön miesten oikeuksien polkeminen. Kun Trump valittiin presidentiksi niin mitä ruotsalainen naisministeri twiittasi?
"Kaikilta miehiltä täytyy ottaa pois äänioikeus, koska miehet eivät osaa äänestää oikein!"
Nimimerkki: Nainen joka on miesten leirissä
Sorry kauheeta paskaa, enkä jaksanu lukee edes puoleen väliin. Miten jaksoit uhrata aikaasi tällaisen provoviestin kirjoittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhe taisi olla ihan normaalia sosiaalista elämää viettävistä ihmisistä ei mistään ongelmakäyttäjistä. Niistä harvemmin mitään iloa kenellekään on pitemmän päälle.
Ainahan kaikki on niitä hyväkäytöksisiä sivistyneitä jotka juo 2 lasia viiniä hyvässä seurassa. Baarihommia tehneenä voin kertoa, että se on kaikkea muuta. Minulla ainakin hälytyskeloot soi lujaa, jos kuulen jonkun viihtyvän baareissa jatkuvasti, alkoholi sumentaa järjen ja estot. Ei kiitos baarikärpäsille.
Te alapeukutatte vain koska olen mies, tekö olisitte onnesta soikeana viinaan menevään mieheen joka viihtyy jatkuvasti baareissa? Alapeukuttakaa nyt tätäkin jolla todistatte vain, että olen oikeassa.
se että siellä yökerhoissa on pakko päästä tanssimaan ja keräämään sitä huomiota on lapsellista touhua ja pitäisi viimeistään 30 ikävuoden aikana vähentyä tai loppua kokonaan. aikuisiässä sellainen seurallinen hyvissä rajoissa nauttiminen on se juttu eikä räkäposkella laahata pitkin baarien lattioita ja käydä salaa vessassa pikaisella sen juuritavatun herrasmiehen kanssa
Tästä se ratkaisu ongelmaan löytyy. Sano poikaystävällesi näin: "Pystyn osoittamaan, etten taivu miehen tahtoon. En nimittäin taivu tahtoosi jäädä kotiin vaan lähden baariin."
Luulisi miehenkin olevan tyytyväinen.