Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä sitä mieltä,ettei varatun naisen ole sopivaa käydä baarissa.

Vierailija
05.02.2017 |

Oletko samaa mieltä? Itse en näe mitään pahaa siinä että käy tyttöporukan kanssa tanssimassa mutta poikaystävä suuttuu siitä. Kuulema eriasia jos hän käy baarissa, koska miehet iskevät naisia ja naiset on alttiimpia taipumaan iskevän miehen tahtoon.

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja, jos nainen baareilee, niin miks ei mieskin. Kaverien kanssa vähän viihteellä ja aamuksi kotiin. Melkein aina.

Voi sitä parisuhteen auvoa, kun molemmat menee vuoronperään ja isovanhemmat vahtii pienokaisia.

Saavatpahan lapset mummoiltaan kunnon kasvatuksen ja rajat, jotka puuttuvat vanhemmiltaan. 

Jos molemmat menee vuoronperään, niin mihin niitä isovanhempia tarvitaan vahtimaan lapsia? Toinen vanhemmistahan on silloin kotona.

Siinä ei ole mitään väärää, jos vanhempi käy silloin tällöin kavereiden kanssa baarissa.

Vierailija
22/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että on eri säännöt itselle ja muille, kutsutaan kaksoisstandardiksi. Niitä on ihmisellä yleensä muitakin kuin vain yksi. Esim

Minä saan pettää ja sinä et

Minä saan päättää pukeutumisestasi ja sinä et minun

Minä saan päättää menoistasi, sinä et minun

Minä saan käyttää rahani omiin asioohini ja sinä käyyät rahasi yhteisiin menoihimme

Minun ei tarvitse tehdä kotitöitä tai hoitaa lasta ja sinun täytyy

Minä saan puhua sinulle rumasti ja epäkunnioittavasti ja sinä et saa tehdä samoin minulle

Minä tiedän kaiken paremmin, sinä et tiedä mistään mitään

Minä saan rikkoa tavaroitasi, sinä et minun

Minä saan määrätä sinua, sinä et saa minua

Minä saan olla väkivaltainen, sinä et saa

Minä olen vapaa ihminen, sinä olet minun omaisuuttani

Jne jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet säännöt. Mietipä elämää kymmenen vuoden päähän tästä? Olet kotona lasten kanssa, "koska nainen", sulla ei ole omaa rahaa tai aikaa, "koska nainen", mies luuhaa missä lystää, "koska mies". Ja selvästikin pettää kun "miehet on aina sen perässä".

Jos ootte vielä ihan alussa jolloin epävarmuus on toki kovempaa, voit tiukkaan sävyyn kertoa mielipiteesi ja että rakastat vaikka ette oliskaan yhdessä 24/7. Jos mies on silti sitä mieltä että tarvitset valvojan (hrrrrr..) niin jssap.

Vierailija
24/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarinhan lähetää hakemaan panoseuraa. Ihan turha muuta väittää. Jos joku haluaa tanssia jne.... nii kyllä sitä voi tehdä selvinpäin ja vaikka harrastuksissa.

Vierailija
25/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko samaa mieltä? Itse en näe mitään pahaa siinä että käy tyttöporukan kanssa tanssimassa mutta poikaystävä suuttuu siitä. Kuulema eriasia jos hän käy baarissa, koska miehet iskevät naisia ja naiset on alttiimpia taipumaan iskevän miehen tahtoon.

Poikaystävä on siis sitä mieltä että kaksoisstandardi on ok eli  hän itse saa tehdä asioita joita kieltää sinulta? Se EI OLE OK. Hän ei siis luota sinuun mikä johtuu siitä että hänellä itsellään on tapana lähestyä vastakkaista sukupuolta vaikka on varattu.

Jatka vaan baarissa käymistä ja laita suhde jäähylle jos poikkis alkaa rajoittaa menojasi. Sellainen kun ei kuulu normaaliin parisuhteeseen- samat säännöt oltava kummallakin!

Vierailija
26/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte yhdessä, niin tietenkin pitää ottaa toinen huomioon, ettei aina ole pilkkuun jossakin baarissa. Mutta noin muutoin seurustelu ei saisi olla este sille, etteikö voisi ystävien kanssa silloin tällöin mennä ulos viettämään hauskaa iltaa.

Koska sun poikaystävä ei osaa olla baarissa teoriansa mukaan iskemättä naisia ja hakemasta seksiseuraa, pitää hänen pysyä kuitenkin kotona. Sinä taas varmaan itse tiedät parhaiten, kuinka hyvin pystyt poikaystävän teorian mukaan "vastustamaan kiusausta eli iskemistä" ja voit hyvin mennä baareihin ystäviesi kanssa. Pidä hauskaa!

Vierailija
27/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kontrolloinnin alkua? Sano sille, että samat säännöt molemmille, jos ei luottamus riitä niin ovi on olemassa ja sitä saa käyttää.

Ihminen joka luottaa toiseen ihmiseen 100% on idiootti.

Kuinka moni nainen ei koskaan edes flirttaa kun on baareissa? Koska flirttaaminen on pettämistä.

Sitten kannattaa varmaan sulkea se nainen kellariin, flirtti onnistuu ainakin multa ihan hyvin päivittäin vaikka en edes käy baareissa.

Eli petät miestäsi

Vierailija
28/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy itseltäsi tätä. Jos miehesi mielestä baarit on vain sitä varten, että miehet pääsee iskeen naisia, niin miksi hän itse käy niissä?

Niinpä. Mistä ap olet tuon helmen löytänyt? Baaristako? Jättikö exän sinun takiasi?

Vierailija
29/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kontrolloinnin alkua? Sano sille, että samat säännöt molemmille, jos ei luottamus riitä niin ovi on olemassa ja sitä saa käyttää.

Ei vaan hyvässä, terveessä parisuhteessa.

Ei todellakaan ole vaan idiootti.

Ihminen joka luottaa keneenkään oli se sitten puoliso, vanhemmat tai oma lapsi 100% on täydellinen idiootti.

Juuri tuon takia ihmisiä kusetetaan kun ne on niin sinisilmäisiä ja hyväuskoisia.

Vanha totuus on aina ollut: oma suku on kaikista pahin. Jos joku sinua puukottaa selkään niin se on oman sukusi jäsen. 

Vierailija
30/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota poikaystävältäsi suihin kun tulet bilettämästä niin epäilykset loppuu. Mua ainakin aina panettaa tosi paljon baari-illan jälkeen ja on pakko saada spermaa. Ihanaa kun on mies kotona keneltä imeä.

Olet varmaan aika nuori? Kenenkään arvonsa tuntevan naisen tai miehen ei tarvitse maksaa suihinotolla luvasta viettää vapaa-aikaansa niinkuin haluaa.

Kun olet parisuhteessa niin silloin ei enää saa tehdä mitä haluaa koska haluaa.

Sinä et taida koskaan ollut oikeassa parisuhteessa.

Vierailija
31/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka luottaa keneenkään oli se sitten puoliso, vanhemmat tai oma lapsi 100% on täydellinen idiootti.

Juuri tuon takia ihmisiä kusetetaan kun ne on niin sinisilmäisiä ja hyväuskoisia.

Vanha totuus on aina ollut: oma suku on kaikista pahin. Jos joku sinua puukottaa selkään niin se on oman sukusi jäsen. 

Ilmeisesti sinulla on ikäviä kokemuksia. Oletko käynyt puhumassa ammattiauttajan luona?

Vierailija
32/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kaikkiin omaan sukuni jäseniin luottaisikaan. Suku on ihan eri asia kuin puoliso. Puolison saa valita itse, sukua ei. En valitsisi ihmistä, johon en voi luottaa 100%.

Vierailija
33/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen ei koskaan edes flirttaa kun on baareissa? Koska flirttaaminen on pettämistä.

Sitten kannattaa varmaan sulkea se nainen kellariin, flirtti onnistuu ainakin multa ihan hyvin päivittäin vaikka en edes käy baareissa.

Eli petät miestäsi

Siitä päätämme minä ja mieheni keskenämme, et sinä.

Vierailija
34/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Miksi te naiset pariudutte aina tuollaisten ääliöiden kanssa?

T. ikisinkku akateeminen kilttimies, jolle naisen baarittelu ei ole ongelma kunhan järki pysyy touhussa mukana

Olet ikisinkku koska kukaan ei halua kaltaistasi luuseria

Vierailija
35/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja, jos nainen baareilee, niin miks ei mieskin. Kaverien kanssa vähän viihteellä ja aamuksi kotiin. Melkein aina.

Voi sitä parisuhteen auvoa, kun molemmat menee vuoronperään ja isovanhemmat vahtii pienokaisia.

Saavatpahan lapset mummoiltaan kunnon kasvatuksen ja rajat, jotka puuttuvat vanhemmiltaan. 

Jos molemmat menee vuoronperään, niin mihin niitä isovanhempia tarvitaan vahtimaan lapsia? Toinen vanhemmistahan on silloin kotona.

Siinä ei ole mitään väärää, jos vanhempi käy silloin tällöin kavereiden kanssa baarissa.

Jos ei voi edes vanhempana lopettaa baareissa juoksemista niin sitten ei kannata niitä lapsia tehdä

Vierailija
36/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarinhan lähetää hakemaan panoseuraa. Ihan turha muuta väittää. Jos joku haluaa tanssia jne.... nii kyllä sitä voi tehdä selvinpäin ja vaikka harrastuksissa.

Juuri näin. Jos joku oikeasti tykkää tanssia niin se ei sitä todellakaan mene tekemään jonnekkin baariin.

Vierailija
37/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti ei ole pettämistä. Flirtti voi olla hymy, kohteliaisuus, leikkisää sananvaihtoa. Jos kieltää itseltään tai toiselta flirtin, ei tarvitse ihmetellä jos makuuhuoneen puolella hiipuu.

Vierailija
38/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sinulla on ikäviä kokemuksia. Oletko käynyt puhumassa ammattiauttajan luona?

Ei vaan olen realisti.

Itse elät jossain mielikuvistusmaailmassasi. 

Vierailija
39/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa miehesi eksä on pettänyt kun on mennyt tyttöjen kanssa baariin?

Mulle kävi näin ja pikkasen kirpaisi kyllä kun nykyinen tyttöystävä meni ensimmäisiä kertoja viihteelle, en kuitenkaan sanonut mitään

Jooo, tiedän että kaikki ei ole samanlaisia mutta pakostikin tulee inhottava tunne tollaisen jälkeen

Vierailija
40/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirtti ei ole pettämistä. Flirtti voi olla hymy, kohteliaisuus, leikkisää sananvaihtoa. Jos kieltää itseltään tai toiselta flirtin, ei tarvitse ihmetellä jos makuuhuoneen puolella hiipuu.

Kuinka moni flirttaa sukulaistensa kesken?

Kuinka moni flirttaa puolisonsa ja sukulaistensa läsnäollessa?

Jos et noista tee kumpaakin niin ei todellakaan ole soveliasta touhua flirttailla jos seurustelee