Poikaystävä sitä mieltä,ettei varatun naisen ole sopivaa käydä baarissa.
Oletko samaa mieltä? Itse en näe mitään pahaa siinä että käy tyttöporukan kanssa tanssimassa mutta poikaystävä suuttuu siitä. Kuulema eriasia jos hän käy baarissa, koska miehet iskevät naisia ja naiset on alttiimpia taipumaan iskevän miehen tahtoon.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja miehen kuuluu asettaa rajat! Miksi olette parisuhteissa jos ette kestä rajoja?
Miehen täytyy antaa päättää mikä hänestä on soveliasta ja mikä ei. Naiset ovat luonteeltaan rajattomia ja tarvitsevat rajoja. Jos ei osaa nauttia rajojen tuomasta vapaudesta kannattaa tehdä miehelle palvelus ja jättää hänet, koska jonossa on naisia jotka pitävät parisuhteen rajoituksia itsestäänselvyytenä ja ovat vain onnellisia kun mies ilmoittaa että nainen kuuluu vain hänelle, ei muille miehille!
Omat eksät ovat päästäneet minut tyttökavereiden kanssa baariin juhlimaan vain sen jälkeen kun ovat ensin saaneet tyttökavereilta lupauksen siitä että pitävät muut miehet loitolla minusta.
Ja se on aina toiminut hyvin. Minun ei tarvitse pelätä iskuyrityksiä, tyttökaverit ajavat välittömästi kaikki miehet pois, minulla on mukava ilta ja poikaystävä tietää että hän voi luottaa minuun/tyttökavereihini. Kaikilla on hyvä olla. Kaikki tyttöystävät pitivät kunnia-asiana suojella minua ja poikaystävät osasivat arvostaa heitä siitä. Ja minä tunsin itseni rakastetuksi.
Kerran erehdyin seurustelemaan miehen kanssa joka ei asettanut rajoa, ei edes vaikka tein asian selväksi jo suhteen alussa: Tarvitsen rajoja että tiedän mikä on oikein ja mikä on väärin.
Juttu meni niin että vieras mies alkoi flirttailemaan netissä, menin aivan lukkoon ja pyysin poikaystävää lukemaan jutun ja kertovan miten pitäisi toimia. Mies sanoi: Anna mennä vaan!
Koin ettei hän välittänyt minusta ja flirttailin takaisin. Vieras mies meni vieläkin pidemmälle, jolloin pyysin taas kerran poikaystävää kertomaan missä raja kulkee. "Anna mennä vaan" oli hänen vastauksensa. Juttu meni vieläkin pidemmälle ja kysyin kolmannen kerran poikaystävän mielipidettä - aina korostaen että hänellä on täysi lupa sanoa ei - mutta sama 'anna mennä vaan' tuli takaisin.
Kolmannen kerran jälkeen annoin sitten mennä. Vieras mies halusi suhdetta ja jätin poikaystäväni. Poikaystävä ei ensin millään tajunnut miksi olin mennyt niin pitkälle, muistutin että olin pyytänyt häntä kolme kertaa asettamaan rajoja ja hän kieltäytyi. Miehen vastaus oli että hän uskoi voivansa luottaa minuun ja että tiedän itse missä rajat kulkevat?!?! Miten hitossa minä voin tietää rajat kun poikaystävä toistuvasti selittää ettei rajoja ole?!?! Minä en ole mies enkä osaa ajatella miehen lailla!!!
Naiset, jos kapinoitte rajoituksia vastaan niin päästäkää miehenne vapaille markkinoille!!!!
Nykynaisten keskenään lietsoma miesviha on aivan kuvottavaa, suurennuslasilla etsitään kaikkia mahdollisia 'virheitä', mitä tahansa miehet tekevät käskystänne on 'väärin', miehet yrittävät sopeutua naisten oikkuihin vain huomatakseen että nainen on taas kerran muuttanut mieltään.
Seuraan surullisena feministien keskusteluja koska tiedän mihin ne tähtäävät. Kysykää keneltä tahansa ruotsalaiselta feministiltä mitä hän haluaa, niin hän vastaa että miehet pitää hävittää sukupuuttoon koska ovat niin iljettäviä ja sortavia ali-ihmisiä. Siellä on kursseja feministeille kuinka naiset löytävät sisäisen "miesvihansa". Feministimiehille tiedoksi; te olette heidän mielestään aivan yhtä oksettavia ja teitä on käsketty pitämään turpanne kiinni. Te olette miehiä joten aivan samantekevää oletteko mieliksi vai ette.
Miehet antoivat teille äänioikeuden ja muita oikeuksia, olette tasa-arvoisessa asemassa kiitos miesten ystävällisyyden.
Mutta nyt kun naiset saavat valtaa on alkanut säälimätön miesten oikeuksien polkeminen. Kun Trump valittiin presidentiksi niin mitä ruotsalainen naisministeri twiittasi?
"Kaikilta miehiltä täytyy ottaa pois äänioikeus, koska miehet eivät osaa äänestää oikein!"
Nimimerkki: Nainen joka on miesten leirissä
Jos satut olemaan sinkkuna niin oletko jotenkin holhouksen alainen? Kun et näytä olevan kykeneväinen itsenäiseen ajatteluun ja itsesi hillitsemiseen.
Tavoistani poiketen vaivaudun vastaamaan. Et sitten osannut ottaa älyllisesti kantaa yhteenkään esittämääni asiaan, joten teit sen minkä kaikki samanlaiset ihmiset tekevät -> käyt ihmisen persoonan kimppuun ja vailla minkäänlaisia perusteita olet tietävinäsi kuinka minä ajattelen.
Newsflash: Keskustele asioista ja pysy asioissa. Luuserit käyvät henkilökohtaisuuksiin koska heidän älykkyytensä ei muuhun riitä.
Ikävä kyllä yksikään iskusi ei iskenyt kohteeseen, joten se tulee itsestään bumerangina takaisin lähettäjälleen.
Anteeksi mutta en voi pitää tuollaista naista älykkäänä joka ei osaa omilla aivoillaan miettiä mikä on oikein ja mikä väärin. Menetit kaiken uskottavuutesi tuolla jutulla jonka kerroit alussa, neuvooko miehesi sinua kaikessa? Onko aina ohjaamassa kädestä mitä tehdä ettet vaan mene rajojen yli.
Varmaan itsekin tiedät, että feminismi tähtää tasa-arvoon, ne jotka puhuvat miesten tappamisesta eivät ole feministejä.
En oikein usko että olet nainen. Puhut että miehet antoivat TEILLE äänioikeuden. Mikä sinä olet? Vai jätätkö äänestämättä?Jätä nuo miespuoliset asiasi kirjoittamatta niin voin puhua kanssasi älykkäästi. Tuolla ensimmäisellä viestillä teit itsestäsi vain pellen.
Opettele lukemaan ja ymmärtämään englantia ja ruotsia, sen jälkeen sinulle avautuu aivan uusi maailma. Feministit ovat joka puolella eikä yksikään heistä puhu mistään positiivisesta lopputuloksesta, tekstit on niin rankkoja etten aio toistaa niitä täällä. Haluan varoittaa miehiä etukäteen, etteivät putoa feministien jatkuvaan syyllistämiseen. Jos sama jatkuu Suomessa niin kymmenen vuoden päästä pienet pojatkin tuntevat syyllisyyttä sukupuolensa puolesta. Kyllä suomalaisetkin feministit odottavat kieli pitkällä sitä päivää että tämänhetkinen nuoriso kasvaa aikuiseksi ja lähtee todenteolla toteuttamaan feministien aatetta yhteiskunnan jokaisella saralla. Nuoret tytöt ovat feministien tulevaisuuden toivo.
Jokainen miettiköön tykönänsä millaisia eväitä on omalle tyttärelleen antanut. Onko tytär kasvatettu tuhoamaan maailma vai rakentamaan maailmaa?
Osaatteko feministit kertoa missä vaiheessa olette muka suunnitelleet antavanne miesretaleille anteeksi, vai oletteko alitajuisesti tai salaa tähtäämässä antiikin Kreikan naisvaltakuntaan - missä miehet elivät orjina vankeudessa, naiset kävivät kerran vuodessa pariutumassa joko vieraan heimon miesten kanssa tai valitsivat miesorjien joukosta miehen parittelua varten. Tyttäret kasvatettiin naisten toimesta, poikalapset joko surmattiin tai kasvatettiin orjiksi.
Kertokaa minulle mihin feministinen vallankumous päättyy? Olisi kiva kuulla edes kerran jotakin positiivista ja miehiä kunnioittaen, vaikka tietää sen olevan keksintöä.
Naisena olen asettautunut miesten leiriin taistelemaan feministejä vastaan, toivoen että muut naiset liittyvät joukkoon. On epäreilua jättää miehet yksin kestämään feministien jatkuvia ja rumia hyökkäyksiä, me perinteiset naiset sentään ymmärrämme naisten logiikan emmekä pelkää heitä.
Ei se suhteesta lupaa mitään hyvää jos toinen osapuoli ramppaa varsinkin usein lihatiskiyökerhossa. Me ei kumpikaan koeta suurta tarvetta noissa paikoissa käydä. Kyllä minä ainakin lopettaisin homman alkuunsa, jos kävisi ilmi että toinen tykkää noissa rampata jatkuvasti.
Onneksi ei ole minun poikaystäväni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja miehen kuuluu asettaa rajat! Miksi olette parisuhteissa jos ette kestä rajoja?
Miehen täytyy antaa päättää mikä hänestä on soveliasta ja mikä ei. Naiset ovat luonteeltaan rajattomia ja tarvitsevat rajoja. Jos ei osaa nauttia rajojen tuomasta vapaudesta kannattaa tehdä miehelle palvelus ja jättää hänet, koska jonossa on naisia jotka pitävät parisuhteen rajoituksia itsestäänselvyytenä ja ovat vain onnellisia kun mies ilmoittaa että nainen kuuluu vain hänelle, ei muille miehille!
Omat eksät ovat päästäneet minut tyttökavereiden kanssa baariin juhlimaan vain sen jälkeen kun ovat ensin saaneet tyttökavereilta lupauksen siitä että pitävät muut miehet loitolla minusta.
Ja se on aina toiminut hyvin. Minun ei tarvitse pelätä iskuyrityksiä, tyttökaverit ajavat välittömästi kaikki miehet pois, minulla on mukava ilta ja poikaystävä tietää että hän voi luottaa minuun/tyttökavereihini. Kaikilla on hyvä olla. Kaikki tyttöystävät pitivät kunnia-asiana suojella minua ja poikaystävät osasivat arvostaa heitä siitä. Ja minä tunsin itseni rakastetuksi.
Kerran erehdyin seurustelemaan miehen kanssa joka ei asettanut rajoa, ei edes vaikka tein asian selväksi jo suhteen alussa: Tarvitsen rajoja että tiedän mikä on oikein ja mikä on väärin.
Juttu meni niin että vieras mies alkoi flirttailemaan netissä, menin aivan lukkoon ja pyysin poikaystävää lukemaan jutun ja kertovan miten pitäisi toimia. Mies sanoi: Anna mennä vaan!
Koin ettei hän välittänyt minusta ja flirttailin takaisin. Vieras mies meni vieläkin pidemmälle, jolloin pyysin taas kerran poikaystävää kertomaan missä raja kulkee. "Anna mennä vaan" oli hänen vastauksensa. Juttu meni vieläkin pidemmälle ja kysyin kolmannen kerran poikaystävän mielipidettä - aina korostaen että hänellä on täysi lupa sanoa ei - mutta sama 'anna mennä vaan' tuli takaisin.
Kolmannen kerran jälkeen annoin sitten mennä. Vieras mies halusi suhdetta ja jätin poikaystäväni. Poikaystävä ei ensin millään tajunnut miksi olin mennyt niin pitkälle, muistutin että olin pyytänyt häntä kolme kertaa asettamaan rajoja ja hän kieltäytyi. Miehen vastaus oli että hän uskoi voivansa luottaa minuun ja että tiedän itse missä rajat kulkevat?!?! Miten hitossa minä voin tietää rajat kun poikaystävä toistuvasti selittää ettei rajoja ole?!?! Minä en ole mies enkä osaa ajatella miehen lailla!!!
Naiset, jos kapinoitte rajoituksia vastaan niin päästäkää miehenne vapaille markkinoille!!!!
Nykynaisten keskenään lietsoma miesviha on aivan kuvottavaa, suurennuslasilla etsitään kaikkia mahdollisia 'virheitä', mitä tahansa miehet tekevät käskystänne on 'väärin', miehet yrittävät sopeutua naisten oikkuihin vain huomatakseen että nainen on taas kerran muuttanut mieltään.
Seuraan surullisena feministien keskusteluja koska tiedän mihin ne tähtäävät. Kysykää keneltä tahansa ruotsalaiselta feministiltä mitä hän haluaa, niin hän vastaa että miehet pitää hävittää sukupuuttoon koska ovat niin iljettäviä ja sortavia ali-ihmisiä. Siellä on kursseja feministeille kuinka naiset löytävät sisäisen "miesvihansa". Feministimiehille tiedoksi; te olette heidän mielestään aivan yhtä oksettavia ja teitä on käsketty pitämään turpanne kiinni. Te olette miehiä joten aivan samantekevää oletteko mieliksi vai ette.
Miehet antoivat teille äänioikeuden ja muita oikeuksia, olette tasa-arvoisessa asemassa kiitos miesten ystävällisyyden.
Mutta nyt kun naiset saavat valtaa on alkanut säälimätön miesten oikeuksien polkeminen. Kun Trump valittiin presidentiksi niin mitä ruotsalainen naisministeri twiittasi?
"Kaikilta miehiltä täytyy ottaa pois äänioikeus, koska miehet eivät osaa äänestää oikein!"
Nimimerkki: Nainen joka on miesten leirissä
Jos satut olemaan sinkkuna niin oletko jotenkin holhouksen alainen? Kun et näytä olevan kykeneväinen itsenäiseen ajatteluun ja itsesi hillitsemiseen.
Tavoistani poiketen vaivaudun vastaamaan. Et sitten osannut ottaa älyllisesti kantaa yhteenkään esittämääni asiaan, joten teit sen minkä kaikki samanlaiset ihmiset tekevät -> käyt ihmisen persoonan kimppuun ja vailla minkäänlaisia perusteita olet tietävinäsi kuinka minä ajattelen.
Newsflash: Keskustele asioista ja pysy asioissa. Luuserit käyvät henkilökohtaisuuksiin koska heidän älykkyytensä ei muuhun riitä.
Ikävä kyllä yksikään iskusi ei iskenyt kohteeseen, joten se tulee itsestään bumerangina takaisin lähettäjälleen.
Anteeksi mutta en voi pitää tuollaista naista älykkäänä joka ei osaa omilla aivoillaan miettiä mikä on oikein ja mikä väärin. Menetit kaiken uskottavuutesi tuolla jutulla jonka kerroit alussa, neuvooko miehesi sinua kaikessa? Onko aina ohjaamassa kädestä mitä tehdä ettet vaan mene rajojen yli.
Varmaan itsekin tiedät, että feminismi tähtää tasa-arvoon, ne jotka puhuvat miesten tappamisesta eivät ole feministejä.
En oikein usko että olet nainen. Puhut että miehet antoivat TEILLE äänioikeuden. Mikä sinä olet? Vai jätätkö äänestämättä?Jätä nuo miespuoliset asiasi kirjoittamatta niin voin puhua kanssasi älykkäästi. Tuolla ensimmäisellä viestillä teit itsestäsi vain pellen.
Femismi ei ole koskaan ajanut tasa-arvoa. Johan sen nimi sanoo että se ajaa vain ja ainoastaan naisten oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei se suhteesta lupaa mitään hyvää jos toinen osapuoli ramppaa varsinkin usein lihatiskiyökerhossa. Me ei kumpikaan koeta suurta tarvetta noissa paikoissa käydä. Kyllä minä ainakin lopettaisin homman alkuunsa, jos kävisi ilmi että toinen tykkää noissa rampata jatkuvasti.
Juuri näin, minusta ei ole kyse salliiko vai onko joku sopivaa vaan ihmisluonteesta. Harva naisen baarireissuja yrittäisi kieltää, mutta aika moni mies pakkaisi kamansa ja etsisi uuden naisen, jos joku ravaa baareissa jatkuvasti eikä itseä se touhu kiinnosta.
Jotenkin touhu kuulostaa alkavalta alkoholismilta ja nämä on niitä ihmisiä joista vanhempana tulee jonkun lähiöräkälän kanta-asiakkaita.
M
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Miksi te naiset pariudutte aina tuollaisten ääliöiden kanssa?
T. ikisinkku akateeminen kilttimies, jolle naisen baarittelu ei ole ongelma kunhan järki pysyy touhussa mukana
Pariutunut kilttimies onkin aika usein aisan kannattaja.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Itse en ikinä seurustelisi ihmisen kanssa joka haluaa käydä baareissa. Oksettaa koko ajatuskin
Itse olen lähes absolutisti mies, on nähty se baarielämä nuorempana eikä mitään kaipuuta baareihin. Kankkusessa ja pää jumissa jatkuvasti ja saako mitään järkevää aikaiseksi ikinä jos aina joko kännissä tai krapulassa.
En katsoisi päivääkään jonkun jatkuvaa bilettämistä ja kännäämistä, ajatuskin puistattaa olla tuollaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti nro 65:
Et voi olla tosissasi :-D Että sysäät omat tekemisesi toisen ihmisen vastuulle. Et ole päästäsi ihan ....
Aikuinen ihminen on aina vastuussa omista tekemisistään ellei ole holhouksen alainen.
Oletko tyhmä vai esitätkö vaan?
Jos esität niin teet sen erittäin hyvin.
Jos toiselle on ihan sama flirttaileeko toinen vastakkaiselle sukupuolelle (flirttailu on aina seksuaallista. Kuka flirttailee omille sukulaisilleen?)eikä häntä myöskään haittaa vastakkaisen sukupuolen kanssa saunominen niin eipä sitä kiinnosta mikään muukaan.
Lähes kaikki ihmiset ihastuu parisuhteessa toisiin ihmisiin. Nyt jos omalle kumppanille on ihan sama vaikka flirttaisilist sille toiselle tai menisit sen luokse yötä niin siinä vaiheessa äärettömän harva kykenee enää itseään pidättelemään.
Jo se että ei kerrota omalle kumppanille kun on flirttaillut toisille ihmisille tarkoittaa että siinä ei enää pelata rehellisesti. Sillä jos ei olisi mitään väärää siinä flirttailussa niin sittenhän sen voi kertoa?
Mun käsittääkseni tässä ketjussa muut ovat puhuneet baarissa käymisestä ja flirttailusta, sinä ja tuo toinen sinua myötäilevä olette keksineet tuon toisen luona yöpymisen ihan itse vääristääksenne keskustelua. Kukaan ei ole täällä väittänyt sen olevan flirttailuun verrannollinen juttu joka on useimmille ok.
Meillä mies flirttaili joskus alkuaikoina muille, myös mun paikalla ollessa, ja joskus mä vastaavasti itsekin flirttailin muille. Siis juttelin hetken hieman tiiviimmin jonkun kanssa, ehkä naurahdin, that's it. Täysi itsestäänselvyys että enempää ei tapahdu ja baarireissulta tullaan aina yöksi kotiin. Ei mulle ainakaan ole millään tavalla vaikeaa pidättäytyä seksistä jos olen - hui! - jutellut jonkun kanssa muutaman minuutin, enkä suoraan sanottuna pidä ihan tasapainoisina ihmisinä niitä joiden itsehillintä on tuolla tasolla.
Ja niille joiden mielestä baariin mennään vaan etsimään seksiseuraa. Voisitteko ystävällisesti puhua vain omasta puolestanne. Me mennään sinne tapaamaan kavereita ja juomaan kaljaa. Jos joku mies yrittää istua pöytään niin lähetetään pois, sanotaan että meillä on tyttöjen jutut kesken. Näin oli lähes poikkeuksetta myös sinkkuna. Miehet me ollaan etsitty ja löydetty töistä, koulusta, kaveripiiristä, harrastuksista jne. Baariin me mennään puhumaan muka-henkeviä pikkusievissä eikä pokaamaan mitään miehiä.
Huvittaa noi juoppojen selitykset jotka notkuu baareissa, muutama aina otetaan, tavataan ystäviä, nautitaan tunnelmasta jada jada jada.
Totuus; Joko alkoholisteja tai piilojuoppoja, harvoin jos koskaan jää vain muutamaan, ystäviksi he kutsuu lähiöräkälän juoppoja jotka he on oppineet tuntemaan vuosien varrella.
No sitten ei ole varatun miehenkään sopivaa käydä baareissa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex juoksi baareissa kaikki lomat ja viikonloput. Yksin jos menin itse piti käydä tasan yhdellä. Hän jotenkin pyrki aina siihen, että odotan kiltisti kotona kun hän baareilee. Hän kun on "vapaa" mies. Ollaan tasa-arvoisia, mutta hänelle on silti omat säännöt.
Nyt hän on todellakin vapaa kun baareiltuaan sammui kotiin, heräsi aamulla, pelotteli pippurikaasulla jolloin löin häntä. Hänen piti päästä voitolle, joten potkaisi päähän karaten taidoillaan.
Lähde. Alistaminen alkaa hitaasti. Tuo selitteli ummet ja lammet kun poliisi tuli. Ei mitään katumisen merkkejä siinä tilanteessa. Nyt sitten itkee takaisin. Mutta mitä hän minulla tekee, hänhän on vapaa mies?
Taas yksi täysin yksipuoleinen 'totuus' marttyyrilta. Olen kuullut lukuisia kertomuksia miehiltä, miten vaimot pahoinpitelivät jatkuvasti mutta kun naista ei saa lyödä... Miehet sulkeutuivat huoneeseen kasaten huonekaluja oven eteen, pitivät kiinni naisesta joka yritti lyödä, lähtivät ulos odottamaan että nainen rauhottuisi tai ottivat iskuja vastaan, koska naista ei saa lyödä.
Tiedättekö naiset kuinka moni mies menisi turvakotiin jos ei heitä hävettäisi niin paljon?
Niin ja suhteet päättyivät aina samalla tavalla. Eräänä päivänä naiset menivät liian pitkälle eikä miehen sietokyky enää kestänyt. Mies löi naista yhden kerran ja yhtäkkiä eteisessä oli poliiseja viemässä häntä käsiraudoissa vankilaan - samalla jatkuvasti miestään pahoinpitelevä nainen väänsi tekoitkua. Lopputulos: nainen pääsi eroon miehestään, vei rahat ja kämpän jättäen miehen puille paljaille ihmettelemään mitä hittoa oikein tapahtui.
Jos miehesi osoittaa sinua pippurisumutteella on jotakin täytynyt tapahtua ennen sitä. Pippurisumute on puolustusase, joten voisitko anonyyminä olla rehellinen ja myöntää omat väkivaltaiset taipumuksesi ja miten itse ajoit miestä lyömään sinua sen yhden ja ainoan kerran?
Miehet tietävät ettei naista saa lyödä vaikka nainen lyö heitä, mutta miehilläkin on sietorajansa. Ja sitten naiset vielä kyselevät miten ollaan naisellisia....
Vaikka olisin miten väkivaltainen tahansa niin mietipä tätä: mies on taistelulajeissa suomenmestaruustasoa, 18 cm pitempi, 30 kg painavampi, käyttää päihteitä suht holtittomasti ja noita kaasuja ja muita aseita löytyy nurkista. Ekana vuonna tuli avainnipusta naamaan ja tokana homma meni lyömisasteelle.
Tunnistan itsessäni väkivaltataipumuksia jos tämä on nyt se kissa, jota haluat pöydältä ihmetellä. Mutta jos minä lyön miksi sen toisen, isomman, on lyötävä takaisin? Jos se tekisikin niin, että rauhoittaisi ja ottaisi syliin se omakin raivo laantuisi siihen. Mutta hänen selityksensä on, että lyöminen on refleksi. Tosin noin asenteelliselle olkiukkoilijalle selittäminen on yhtä tyhjän kanssa. Oikeastiko ajattelet että isokokoinen entinen taistelulajiharrastaja ja kapakkatappelija on fyysisesti samalla tasolla pienikokoisen naisen kanssa? Ei minulla ole oikeutta eikä hänellä. Siksi ollaankin entinen pari kun ei pysytty rajojen sisällä eikä kunnioitettu toisiamme.
Ei ollut eka kerta kun heilutteli kaasua naaman edessä. Joskus tilalla on muitakin välineitä. Mies voi katsoa vapaana miehenä vetää itsensä sellaisiin plekseihin, että minua voi huoritella, manipuloida seksiin, pelotella jne.
Itse asiassa tuo seksikin on yksi satuttavista asioista. Yhteen aikaan olin haluton, mutta miehen oli silti saatava vähintään kerran päivässä. Alistuin kun en jaksanut sitä, että toinen herätti aamukolmelta törkkäämällä seisokkiaan selkääni vasten. Seksi tuntui aivan hirveältä ja väkisinmakuu muuttui kivuliaaksi. Sitten jos en antanut sain kuulla viiden minuutin välein märinää. Huom! Olin tuota ennen hyvin halukas.
Nyt kiinnostus on palautunut kun olen keskittynyt sängyssä pornoon ja mielikuviin. Jos mies lähinnä runkkasi minulla miksi olisin yhtään sen enempää läsnä touhussa?
Eikä mies ole mikääniin paholainen. Hyväsydäminen ja ihana ihminen on pohjimmiltaan, mutta niin oli yksihan tuttukin, joka lahtasi pari lähiomaistaan.
Sellaista se elämä vaan joskus on.
Nanao kirjoitti:
No sitten ei ole varatun miehenkään sopivaa käydä baareissa. :)
Ei käydä kumpikaan minä tai tyttöystävä baareissa, on niin paljon muuta mielekkäämpää tekemistä.
Voi elämän kevät taas. Minä meinaan parin viikon kuluttua mennä baariin ulkomailla ja sen jälkeen yövyn hotellissa yhden hengen huoneessa, eikö olekin kamalaa? Sinnehän voisi kuljettaa vaikka kuinka paljon miehiä eikä oma mieheni saisi koskaan tietää. Ja ilman muuta flirttailen aina sopivan tilanteen tullen, enkä sitäkään aio miehelleni kertoa. Hänen aikanaan en tietenkään flirttaile muiden kanssa (kuten ei hänkään), koska se olisi äärettömän junttimaista, mutta kun olemme naisporukalla liikkeellä niin tottakai flirttailemme. Luulen, että mieheni katsoisi minua aika kummeksuvasti, jos alkaisin hänelle jälkeen päin tehdä tiliä jokaisesta lauseesta ja keskustelusta, joita muiden miesten kanssa olen käynyt, eiköhän se ole itsestäänselvää että myös vastakkaisen sukupuolen kanssa ollaan tekemisissä ja vähän flirttaillaankin.
Minä luotan mieheeni täysin ja hän luottaa minuun. Jos joskus käy ilmi, ettei hän ollutkaan luottamukseni arvoinen niin se on sitten hänen häpeänsä ja suren suruni sitten, en varmuuden vuoksi jo etukäteen.
Jankkaajalle, jonka mielestä flirttailusta pitäisi kertoa ja se on väärin, jos sitä ei voi tehdä oman kumppanin läsnäollessa, en vaivaudu edes vastaamaan koska kyseessä on selkeä provoilija. Tai sitten ihan sairaan mustasukkainen tyyppi.
Voi elämän kevät ihan itsellesi, olette kehittäneet hauskan olkinuken ja vihollisen jotta voitte taas pöyristyä. Mies joka alistaa, se myyttinen satuhahmo jota vastaan pitää taistella vaikka se on jo niin marginaalia, että heistä kuulee lähinnä kansantaruissa ja urbaanilegendoissa joita sukupolvi toiselta naiset kertovat toisilleen.
Paska homma, jos joudut jonkun sekopään kanssa olemaan joka rajoittaa elämääsi, mikään normi se ei todellakaan ole ja mitään vaikeuksia ei ole toisenlaista miestä löytää.
Mutta hienoa kun pääsette taistelemaan mielikuvitus tasa-arvo ongelmaa, keksittyjen mielikuvitus tarinoiden ja miesten voimin. Se voimaannuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon jonnemeininki. Suosittelen aikuisen poikaystävän hankkimista.
Suosittelisin myös aikuiseksi kasvamista.
Tulin juuri kotiin oltuani viikonlopun tyttöporukalla kaverin synttäreitä juhlistamassa. Käytiimpä me baarissakin laulamassa karaokea. Vähän juttelin mukavia herttaiselle setämiehelle, joka tykkäsi myös Irwinin musiikista ja vähän tanssittiinkin ja lurautettiin biisi karaokea yhdessä. Myös erään mukavan naisen kanssa vaihdoin muutaman sanan illan aikana. Sitten lähdimme takaisin ystäväni luo omalla porukalla saunomaan.
Mies oli kotona lemmikeitämme vahtimassa. Hänen vuoronsa on ensiviikonloppuna, kun hänen kaverillaan on synttärit ja minä jään vastaavasti kotiin. Rakkaus ja molemminpuolinen luottamus kunnossa, ei mitään ongelmaa. Käydään myös yhdessä viihteellä toisinaan.
Minä en jaksaisi mitään "kunnolliset ihmiset ei käy baareissa" -jeesustelijaa elämässäni. Yleensä menen baariin pitämään hauskaa kavereiden kanssa. Juomaan viinaa, puhumaan paskaa, laulamaan karaokea ja ehkä vähän tanssimaan. Joskus hauska jauhaa paskaa uusienkin tuttavuuksien kanssa. Sinkkuna toki iskin sieltä mm. nykyisen mieheni, mutta yleensä olen baariin mennyt ihan vain bilettämään. Ja parisuhteessa kun on kaikki hyvin niin ei ole tarvetta seuranhakuun.
Nykyaikana miestä pidetään idioottina, mutta miehen pelko on itsessään ymmärrettävä. Ainut toimiva konsti miehelle on kuitenkin katsella säännöllisesti muita naisia ja rakentaa verkostoja, joista voi vaihtaa naisen toiseen jos juttu alkaa suistumaan epätoivoon. Useimmille miehille helpommin sanottu kuin tehty mutta silti miehen pitäisi pitää kylmä pää, olla luottamatta liikaa ja pitää tietty tunne-etäisyys. Pahinta mitä mies voi ajatella on että "hän on kaikkeni", koska sitten hänellä ei ole enää elämää sen jälkeen kun joku taitavampi mies viettelee naisen pois.
Mies voi toki mustasukkaisesti varjella saalistaan, mutta tämä itsessään ei estä naista kiinnostumasta muista miehistä, vaan ainoastaan rajoittaa tilapäisesti naisen mahdollisuuksia tulla toisten miesten viemäksi, vie miehen energiaa ja saa miehen näyttämään huonommalta naisen silmissä. Miehen pitäisi tulla niin tasokkaaksi, että nainen ei perusbaarissa tanssiessaan törmää kiinnostavampaan mieheen.
Baarit ovat kuin naisten bordelleja, joissa naiset saavat huomiota ja lähestymisyrityksiä. Miehille vastaavaa ilmaista hemmottelupaikkaa ei ole; vain strippiklubit ja oikeat maksullispalvelut maissa, joissa ne eivät ole tabu.
En seurustelisi naisen kanssa joka notkuu baarissa harvasen päivä. Mitään sopimatonta siinä ei ole ja jokainen saa tehdä mitä lystää. Ihminen joka kokee että baarit on se juttu ja kännissä örveltävät ihmiset on sen luonteinen, että se on täydellinen turn off.