Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä sitä mieltä,ettei varatun naisen ole sopivaa käydä baarissa.

Vierailija
05.02.2017 |

Oletko samaa mieltä? Itse en näe mitään pahaa siinä että käy tyttöporukan kanssa tanssimassa mutta poikaystävä suuttuu siitä. Kuulema eriasia jos hän käy baarissa, koska miehet iskevät naisia ja naiset on alttiimpia taipumaan iskevän miehen tahtoon.

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa miehesi eksä on pettänyt kun on mennyt tyttöjen kanssa baariin?

Mulle kävi näin ja pikkasen kirpaisi kyllä kun nykyinen tyttöystävä meni ensimmäisiä kertoja viihteelle, en kuitenkaan sanonut mitään

Jooo, tiedän että kaikki ei ole samanlaisia mutta pakostikin tulee inhottava tunne tollaisen jälkeen

Onhan se täydellinen paikka pettää ja vielä paikka mihin suurin osa ihmisistä menee hakemaan seksiseuraa. 

Vierailija
42/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarinhan lähetää hakemaan panoseuraa. Ihan turha muuta väittää. Jos joku haluaa tanssia jne.... nii kyllä sitä voi tehdä selvinpäin ja vaikka harrastuksissa.

Koskaan en ole baareista panoseuraa hakenut koska minua ei  kiinnosta harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa. Sua ilmeisesti kiinnostaa, oman väitteesi perusteella. Yök.

Ninhän se on että jos itse harrastaa, kuvittelee kaikkien muidenkin harrastavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirtti ei ole pettämistä. Flirtti voi olla hymy, kohteliaisuus, leikkisää sananvaihtoa. Jos kieltää itseltään tai toiselta flirtin, ei tarvitse ihmetellä jos makuuhuoneen puolella hiipuu.

No jokainen saa tietysti itse määritellä oman parisuhteensa rajat. Sanoisin ennemmin, että flirtti ei ole automaattisesti tai edes yleensä pettämistä. Jo se, mikä kenenkin mielestä ylipäänsä on flirttiä, vaihtelee tosi paljon.

Siitä olen täysin samaa mieltä, että flirtti piristää. Se saa hyvälle tuulelle ja se kohottaa itsetuntoa. Tämä näkyy omankin parisuhteen puolella lähinnä positiivisesti sellaisena hyvän vireen ylläpitona ja vipinänä makuuhuoneen puolella. Jos mies kieltäisi flirttailuni muille, hän kusisi täysin omaan nilkkaansa.

Vierailija
44/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirtti ei ole pettämistä. Flirtti voi olla hymy, kohteliaisuus, leikkisää sananvaihtoa. Jos kieltää itseltään tai toiselta flirtin, ei tarvitse ihmetellä jos makuuhuoneen puolella hiipuu.

Kuinka moni flirttaa sukulaistensa kesken?

Kuinka moni flirttaa puolisonsa ja sukulaistensa läsnäollessa?

Jos et noista tee kumpaakin niin ei todellakaan ole soveliasta touhua flirttailla jos seurustelee

Onneksi muiden parisuhteisiin ei vaikuta sinun näkemyksesi siitä, mikä on soveliasta ja mikä ei :) t. eri

Vierailija
45/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jokainen saa tietysti itse määritellä oman parisuhteensa rajat. Sanoisin ennemmin, että flirtti ei ole automaattisesti tai edes yleensä pettämistä. Jo se, mikä kenenkin mielestä ylipäänsä on flirttiä, vaihtelee tosi paljon.

Siitä olen täysin samaa mieltä, että flirtti piristää. Se saa hyvälle tuulelle ja se kohottaa itsetuntoa. Tämä näkyy omankin parisuhteen puolella lähinnä positiivisesti sellaisena hyvän vireen ylläpitona ja vipinänä makuuhuoneen puolella. Jos mies kieltäisi flirttailuni muille, hän kusisi täysin omaan nilkkaansa.

Taidat olla aika nuori.

Suurin osa kyllä kieltää puolisoltaan flirtin toisten ihmisten kanssa.

Kuinkas usein flirttailet toisille miehille kun miehesi on vieressä?

Vierailija
46/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et noista tee kumpaakin niin ei todellakaan ole soveliasta touhua flirttailla jos seurustelee

Mikä tässä oli pointti?

Onko masturbointi pettämistä, jos sitä ei tee puolison nähden? Entä paskalla tai suihkussa käynti? Tanssiminen muun kuin puolison kanssa? Vieraan miehen kättely? Toiselle hymyily? Keskustelu? Kehuminen?

Jokainen päättää omasta parisuhteestaan, sinä et voi määritellä jotain yleismaailmallisia sääntöjä muille ihmisille heidän keskinäiseen suhteeseensa.

Vierailija
47/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi muiden parisuhteisiin ei vaikuta sinun näkemyksesi siitä, mikä on soveliasta ja mikä ei :) t. eri

Eli flirttailet mieheltäsi salaa muille miehille. Se on pettämistä

Vierailija
48/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika nuori.

En ole nuori, enkä flirttaile tietoisesti muille miehille mieheni ollessa läsnä, se ei mielestäni ole kohteliasta. Sitä en tiedä, miten tämä liittyy asiaan.

Vierailija
49/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oli pointti?

Onko masturbointi pettämistä, jos sitä ei tee puolison nähden? Entä paskalla tai suihkussa käynti? Tanssiminen muun kuin puolison kanssa? Vieraan miehen kättely? Toiselle hymyily? Keskustelu? Kehuminen?

Jokainen päättää omasta parisuhteestaan, sinä et voi määritellä jotain yleismaailmallisia sääntöjä muille ihmisille heidän keskinäiseen suhteeseensa.

Ensinnäkään kuka salaa masturboi? Joo sitä voi tehdä yksinään mutta ei minulla ole koskaan ollut tarvetta sitä salata. Vaan kumppanini tietää tasan tarkkaan että masturboin ihan samoin kuin hän.

Noi muut oon jo niin lapsellisia että nolaat vain itsesi noilla.

Jos et tee mitään väärää niin miksi et kerro puolisollesi että flirttailet muille miehille? Jos siinä ei ole mitään väärää?

Vierailija
50/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika nuori.

En ole nuori, enkä flirttaile tietoisesti muille miehille mieheni ollessa läsnä, se ei mielestäni ole kohteliasta. Sitä en tiedä, miten tämä liittyy asiaan.

Jos flirttailussa ei ole mitään pahaa niin silloin sitä tekee täysin avoimesti jopa sen miehen edessä.

Jos taas sen tekee salaa eikä siitä kerro puolisolle niin se on pettämistä.

Vierailija
51/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vasta alkua. Jos asenne on jo nyt tuo niin kohta et saa käydä edes kaupassa ilman että mies epäilee pettämistä. Kokemusta on.

Ja mitä mustasukkaisempi niin sitä varmemmin pettänyt itse.

Vierailija
52/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oli pointti?

Ensinnäkään kuka salaa masturboi? Joo sitä voi tehdä yksinään mutta ei minulla ole koskaan ollut tarvetta sitä salata. Vaan kumppanini tietää tasan tarkkaan että masturboin ihan samoin kuin hän.

Jos et tee mitään väärää niin miksi et kerro puolisollesi että flirttailet muille miehille? Jos siinä ei ole mitään väärää?

Mä en flirttaile salaa. En vain flirttaile miehen nähden. Siinä on ero.

Sori, mutta en jaksa jankata tästä, eikä kukaan varmasti jaksa lukea. Yritä ymmärtää, että vaikka sulle joku asia ei ole ok niin jollekin muulle se voi olla. Mun miehen itsetunto kestää sen, että flirttailen muille ja minun itsetuntoni kestää hänen flirttailunsa. Keskenämme flirttailemme silti vain toisillemme.

Vierailija
53/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi on sikäli oikeassa, että kunnolliset naiset eivät käy missään kapakoissa ollenkaan, mutta ei hän varmastikaan tarkoitta sitä, ettet sinä saisi käydä. Tuo sääntö koskee vain hienostuneita yläluokkaisia naisia ei suinkaan sinua ja tuttavapiiriäsi.

Vierailija
54/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että on eri säännöt itselle ja muille, kutsutaan kaksoisstandardiksi. Niitä on ihmisellä yleensä muitakin kuin vain yksi. Esim

Minä saan pettää ja sinä et

Minä saan päättää pukeutumisestasi ja sinä et minun

Minä saan päättää menoistasi, sinä et minun

Minä saan käyttää rahani omiin asioohini ja sinä käyyät rahasi yhteisiin menoihimme

Minun ei tarvitse tehdä kotitöitä tai hoitaa lasta ja sinun täytyy

Minä saan puhua sinulle rumasti ja epäkunnioittavasti ja sinä et saa tehdä samoin minulle

Minä tiedän kaiken paremmin, sinä et tiedä mistään mitään

Minä saan rikkoa tavaroitasi, sinä et minun

Minä saan määrätä sinua, sinä et saa minua

Minä saan olla väkivaltainen, sinä et saa

Minä olen vapaa ihminen, sinä olet minun omaisuuttani

Jne jne

Näihin pitää toisen näyttää, että kykenee panemaan hanttiin, eli osoittamaan sen, onko minun arvoiseni ihminen. Jos osaa perustella, miksi haluaa olla samanarvoinen kanssani, niin sitten voidaan alkaa suhde.

Miehiin tämä toimii aika hyvin, koska ne raukat haluavat seksiä.

Vierailija
55/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin pitää toisen näyttää, että kykenee panemaan hanttiin, eli osoittamaan sen, onko minun arvoiseni ihminen. Jos osaa perustella, miksi haluaa olla samanarvoinen kanssani, niin sitten voidaan alkaa suhde.

Miehiin tämä toimii aika hyvin, koska ne raukat haluavat seksiä.

Ja naisiin sen jälkeen kun katoat viikoksi ja laitat luurin kiinni. Loppuu nalkutus huomattavan pitkäksi aikaa.

Vierailija
56/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran erehdyksessä ajautunut suhteeseen vastaavan tyypin kanssa. Hänen ilmoittaessaan etten saa lähteä baariin kun hän ei pääse mukaan, niin minä vastaavasti ilmoitin että lähden ja toivon hänen sinä aikana keräävän tavaransa ja häipyvän kämpästäni. Mustasukkaisuus on normaalia ja tervetullutta, mutta kun aloitetaan rajoittamaan toisen menemisiä niin silloin mennään yli.

Vierailija
57/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oli pointti?

Mä en flirttaile salaa. En vain flirttaile miehen nähden. Siinä on ero.

Sori, mutta en jaksa jankata tästä, eikä kukaan varmasti jaksa lukea. Yritä ymmärtää, että vaikka sulle joku asia ei ole ok niin jollekin muulle se voi olla. Mun miehen itsetunto kestää sen, että flirttailen muille ja minun itsetuntoni kestää hänen flirttailunsa. Keskenämme flirttailemme silti vain toisillemme.

Eli teillä on joku avoin suhde. No nyt puhuttiin normaaleista suhteista eikä mistään sekopää suhteista.

Vierailija
58/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tietää arvonsa niin hän tietää että naisia riittää ja voi olla jännämies. Ei komea mies joutuu kompensoimaan rumuutta olemalla huomaavainen naisia kohtaan.

Vierailija
59/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja miehen kuuluu asettaa rajat! Miksi olette parisuhteissa jos ette kestä rajoja?

Miehen täytyy antaa päättää mikä hänestä on soveliasta ja mikä ei. Naiset ovat luonteeltaan rajattomia ja tarvitsevat rajoja. Jos ei osaa nauttia rajojen tuomasta vapaudesta kannattaa tehdä miehelle palvelus ja jättää hänet, koska jonossa on naisia jotka pitävät parisuhteen rajoituksia itsestäänselvyytenä ja ovat vain onnellisia kun mies ilmoittaa että nainen kuuluu vain hänelle, ei muille miehille!

Omat eksät ovat päästäneet minut tyttökavereiden kanssa baariin juhlimaan vain sen jälkeen kun ovat ensin saaneet tyttökavereilta lupauksen siitä että pitävät muut miehet loitolla minusta.

Ja se on aina toiminut hyvin. Minun ei tarvitse pelätä iskuyrityksiä, tyttökaverit ajavat välittömästi kaikki miehet pois, minulla on mukava ilta ja poikaystävä tietää että hän voi luottaa minuun/tyttökavereihini. Kaikilla on hyvä olla. Kaikki tyttöystävät pitivät kunnia-asiana suojella minua ja poikaystävät osasivat arvostaa heitä siitä. Ja minä tunsin itseni rakastetuksi.

Kerran erehdyin seurustelemaan miehen kanssa joka ei asettanut rajoa, ei edes vaikka tein asian selväksi jo suhteen alussa: Tarvitsen rajoja että tiedän mikä on oikein ja mikä on väärin.

Juttu meni niin että vieras mies alkoi flirttailemaan netissä, menin aivan lukkoon ja pyysin poikaystävää lukemaan jutun ja kertovan miten pitäisi toimia. Mies sanoi: Anna mennä vaan!

Koin ettei hän välittänyt minusta ja flirttailin takaisin. Vieras mies meni vieläkin pidemmälle, jolloin pyysin taas kerran poikaystävää kertomaan missä raja kulkee. "Anna mennä vaan" oli hänen vastauksensa. Juttu meni vieläkin pidemmälle ja kysyin kolmannen kerran poikaystävän mielipidettä - aina korostaen että hänellä on täysi lupa sanoa ei - mutta sama 'anna mennä vaan' tuli takaisin.

Kolmannen kerran jälkeen annoin sitten mennä. Vieras mies halusi suhdetta ja jätin poikaystäväni. Poikaystävä ei ensin millään tajunnut miksi olin mennyt niin pitkälle, muistutin että olin pyytänyt häntä kolme kertaa asettamaan rajoja ja hän kieltäytyi. Miehen vastaus oli että hän uskoi voivansa luottaa minuun ja että tiedän itse missä rajat kulkevat?!?! Miten hitossa minä voin tietää rajat kun poikaystävä toistuvasti selittää ettei rajoja ole?!?! Minä en ole mies enkä osaa ajatella miehen lailla!!!

Naiset, jos kapinoitte rajoituksia vastaan niin päästäkää miehenne vapaille markkinoille!!!!

Nykynaisten keskenään lietsoma miesviha on aivan kuvottavaa, suurennuslasilla etsitään kaikkia mahdollisia 'virheitä', mitä tahansa miehet tekevät käskystänne on 'väärin', miehet yrittävät sopeutua naisten oikkuihin vain huomatakseen että nainen on taas kerran muuttanut mieltään.

Seuraan surullisena feministien keskusteluja koska tiedän mihin ne tähtäävät. Kysykää keneltä tahansa ruotsalaiselta feministiltä mitä hän haluaa, niin hän vastaa että miehet pitää hävittää sukupuuttoon koska ovat niin iljettäviä ja sortavia ali-ihmisiä. Siellä on kursseja feministeille kuinka naiset löytävät sisäisen "miesvihansa". Feministimiehille tiedoksi; te olette heidän mielestään aivan yhtä oksettavia ja teitä on käsketty pitämään turpanne kiinni. Te olette miehiä joten aivan samantekevää oletteko mieliksi vai ette.

Miehet antoivat teille äänioikeuden ja muita oikeuksia, olette tasa-arvoisessa asemassa kiitos miesten ystävällisyyden.

Mutta nyt kun naiset saavat valtaa on alkanut säälimätön miesten oikeuksien polkeminen. Kun Trump valittiin presidentiksi niin mitä ruotsalainen naisministeri twiittasi?

"Kaikilta miehiltä täytyy ottaa pois äänioikeus, koska miehet eivät osaa äänestää oikein!"

Nimimerkki: Nainen joka on miesten leirissä

Vierailija
60/113 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tietää arvonsa niin hän tietää että naisia riittää ja voi olla jännämies. Ei komea mies joutuu kompensoimaan rumuutta olemalla huomaavainen naisia kohtaan.

Tää on jollain hirveällä tavalla oikeesti aika totta. Komea mies, joka tietää olevansa hyvännäköinen, kohtelee naisia yleensä todella paskamaisesti. Sitten taas "vähemmän viehättävät" miehet naisen saadessaan ovat usein tosi kultaisia ja ihania.

Ja mulla on tästä omakohtaista kokemusta. Seurustelin kerran yhden tajuttoman komean miehen kanssa. Hän oli pitkä, lihaksikas ja kasvoistakin todella hyvännäköinen. Hän petti mua, ei arvostanut ja kohteli välillä kuin olisin ilmaa. Onneksi lähdin. Minulla on nyt maailman huomaavaisin mies. Hän ei ole ulkoisesti mitenkään erityisen näyttävä, mutta kohtelee mua kuin kuningatarta. Hän ostelee kukkia, kehuu minua ja kunnioittaa mua. Tekee osansa kotitöistä ja pitää minua hyvänä.

Voi kuulostaa tosi karulta, mutta näin se taitaa yleensä olla.