Miehen pituus on tärkeää naisille
Naisille on todella tärkeää, että mies on naista pidempi. Tuossa videossahan se totuus tulee esille. Lähes kaikki naiset sanovat epäilemättä, että pidempi mies on viehättävämpi ja miehen pitää olla pidempi
Tuolla seuraavalla videolla nainen sanoo, että onhan toki olemassa naisia, joille miehen pituus merkitsee, mutta sanoo, että näitä naisia on ehkä vain 20% kaikista naisista ja 80%-90% naisista miehen pituus ei ole tärkeää ja käskee silloin miesten suuntautua haussaan niiden 20% naisten roikkumisen sijasta siihen jälkimmäiseen, eli 80%-90% joukkoon.
Tuo väite nyt on täyttä potaskaa. On tainnut mennä prosenttiluvut väärin päin. Todellisuudessa 80%-90% naisista miehen pituus on tärkeää ja ehkä 10%-20% se ei ole tärkeää. Tuon ensimmäinen video todistaa sen.
Totuus tuossa kysymyksessä tulee paremmin esille, kun on nainen haastattelemassa naisia. Naishaastattelijalle naiset uskaltavat kertoa totuuden paremmin kuin mieshaastattelijalle.
Kommentit (80)
So? Ihan oikeastiko käytit aikaa etsiäksesi netistä todisteita asialle, jonka voit todeta menemällä nettideittipalstalle.
Missä huonoitsetuntoinen, lyhyt mies, siellä ongelma.
Alle 180 cm mies ei voi olla Alfauros.
Niin on. Ei kiitos yli 175 cm pituisia miehiä. Jostakin syystä eivät sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tärkeää, että mies on minua pidempi, mutta raja menee ihan muutamassa sentissä. Olen itse 155cm ja miehen pitäisi siis olla vähintään 157cm, muuten pituudella ei ole väliä, mutta haluan olla edes pari senttiä lyhyempi :D Käyn tälläkin hetkellä kuumana yhteen 160 senttiseen mieheen.
Ihan suotta tuhlaat aikaasi. Nämä pituus-fiksaatioiset tyypit ovat valmiita käyttämään vaikka tuntikausia etsiäkseen netistä tietoa, joka vahvistaa heidän käsityksensä ettei heidän kannata edes lähestyä naisia, mutta kaikki vastakkainen tieto valuu kuin vesi hanhen selästä.
Jopas sinä mielesi pahoitit, kun joku random nainen veti hatusta prosenttiluvut.
Minkä muuten teit itsekin.
Itse en voisi kuvitella seurustelevani miehen kanssa, joka on alle 180 cm ja jonka älykkyysosamäärä on alle 120. Jälkimmäinen on haastavaa mitata ensimmäisillä treffeillä. Kerran tuli virhearvio, kun oli siinä rajoilla. Yritti supliikilla peittää älykkyyden puutteita.
Rakastellessa on ihanaa olla miestä pienempi
Mä vaadin vaan sen että mies on mua pidempi. Olen siis itse 165 cm ja eipä oo ollut vaikeuksia löytää itseäni pidempää miestä. Harva kolmikymppinen mies on 165 cm tai alle, ainakaan itse en ole tavannut ensimmäistäkään. Kyllä nuo on tupannut olemaan 175-195 cm pituisia joista minulla siis kokemusta.
Ihminen ei ole järkiolento, sivistyksen ohuen pintasilauksen alla piilee pelkkien alkeellisten vaistojen varassa toimiva apina.
Mikä ongelma tämä nyt on, kun keskimääräinen suomalainen mies on kuitenkin selvästi pitempi kuin keskimääräinen suomalainen nainen? Vai onko miehillä joku fiksaatio, että pitäisi saada juuri se 180cm missi? No voi voi. Ei niitä kaikille riitä, joten niillä on varaa valita.
Voihan nuo prosenttiluvut pitää paikkaansa ihan siitä syystä että miesten keskipituus on 177 ja naisten keskipituus 165. Miehetkin pääsääntöisesti tykkää enemmän 'pienistä tirpusista', tiedän koska minutkin on dumpattu liiallisen pituuden takia monesti.
Tottakai miehen pitää olla naistaan pitempi.
Onko tämä nyt selvä?
Myös lihaksikas, voimakas ja painavampi, mutta ei läski.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
So? Ihan oikeastiko käytit aikaa etsiäksesi netistä todisteita asialle, jonka voit todeta menemällä nettideittipalstalle.
Ehkä ap näytti todisteet siksi, kun täällä on iso ketju missä naiset kilvan väittävät ettei pituudella ole väliä. Joku sanoi jopa että on tosi harvinaista pitää itseään pidemmistä miehistä, ja että oudoksuu niin ajattelevia ihmisiä.
Palstalla asioista mitkä eivät pidä paikkansa, halutaan tehdä yleisiä totuuksia.
Naisen on pakko olla joko lyhyempi tai samanpituinen kuin minä. Ideaali on noin 20-25 cm lyhyempi. Ei vaan yhtään sytytä itseäni pidemmät. Minulle pituus on paljon tärkeämpi ulkonäkö kriteeri kuin perse tai tissit. Tietenkin saa olla kriteereitä ulkonäön suhteen. Kyllä niitä sopivia löytyy kaikille.
En ymmärrä näiden ketjujen tarkoitusta. Pitäisikö naisten muuttaa preferenssejään vai mitä näillä ajetaan takaa? Itselleni miehen pituus ei ole tärkeää, suurimmat rakkauteni ennen nyksää (178 cm) ovat olleet enimmäkseen 170 cm kieppeillä. Sen sijaan minulla on tottakai omat ulkonäköpreferenssini ihan kuten jokaisella muullakin. En näe siinä mitään pahaa tai edes pidä sitä mitenkään omituisena. Kaikki eivät tule ikinä ihastumaan kaikkiin vaan jokainen vain niihin, jotka ovat omaan makuun.
Lyhyiden ihmisten ei kannattaisi lisääntyä, kun ilmeisesti lyhyet miehet kokevat enemmön syrjintää ja välinpitämättömyyttä kuin lähes mikään muu ryhmä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näiden ketjujen tarkoitusta. Pitäisikö naisten muuttaa preferenssejään vai mitä näillä ajetaan takaa? Itselleni miehen pituus ei ole tärkeää, suurimmat rakkauteni ennen nyksää (178 cm) ovat olleet enimmäkseen 170 cm kieppeillä. Sen sijaan minulla on tottakai omat ulkonäköpreferenssini ihan kuten jokaisella muullakin. En näe siinä mitään pahaa tai edes pidä sitä mitenkään omituisena. Kaikki eivät tule ikinä ihastumaan kaikkiin vaan jokainen vain niihin, jotka ovat omaan makuun.
Ja kun se oma makukaan ei ole mikään kiveenhakattu pysyvä mieltymys vaan se voi muuttua. Nuorena ihastuin ja seurustelin vaalea tukkaisten, sinisilmäisten vähän nörttien poikien kanssa. Kuvittelin tämän olevan miesihanteeni. Yllätys yllätys oma mies on urheilullinen ja pitkä, tumma ja komea. Ikinä en olisi osannut kuvitella, että pystyn niin erilaisista miehistä viehtymään.
Minulle on tärkeää, että mies on minua pidempi, mutta raja menee ihan muutamassa sentissä. Olen itse 155cm ja miehen pitäisi siis olla vähintään 157cm, muuten pituudella ei ole väliä, mutta haluan olla edes pari senttiä lyhyempi :D Käyn tälläkin hetkellä kuumana yhteen 160 senttiseen mieheen.