Minkälaisia tavoitteita teillä on elämässä?
Olisi kiva kun keksisi jotain konkreettisia, edes pieniä tavoittelemisen arvoisia asioita. Eikä mitään niitä ainaisia kuluneita kliseitä "Yritän elää mahdollisimman hyvin ja olla onnellinen" yms.
Tällä hetkellä elämässä ei ole mitään muuta kuin kuoleman odottaminen.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Taloudellinen riippumattomuus
Tarkoittaako tämä että olisi sellainen tulonlähde tai säästöjä ettei tarvitse tehdä itse mitään? Vai että asut metsässä omavaraisesti eikä tarvitse rahaa?
Se että pysyn Jeesustiellä loppuun asti ja etten tekis syntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tämä että olisi sellainen tulonlähde tai säästöjä ettei tarvitse tehdä itse mitään? Vai että asut metsässä omavaraisesti eikä tarvitse rahaa?
Sitä ettei tarvitsisi tehdä töitä rahan takia eli pääomatulot kattaisivat kulut. En halua olla rikas, vaan käyttää aikani mielekkäästi.
On jotain lyhyen tähtäimen tavoitteita, mutta ei mitään suuria, koska olen taipuvainen masentumaan. Vauva olisi myös kiva, mutta aika mahdoton.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama tarkoittaen minulle, että varallisuuteni vuoksi ei olisi pakko käydä töissä (eläisin sijoitusten tuotolla).
Ei ole muita tavoitteita paitsi hengissä pysyminen. Teen kaikkia kivoja itseä kiinnostavia juttuja itseäni viihdyttääkseni tässä hengissä pysymisen taistelussa. :D
Vierailija kirjoitti:
On jotain lyhyen tähtäimen tavoitteita, mutta ei mitään suuria, koska olen taipuvainen masentumaan. Vauva olisi myös kiva, mutta aika mahdoton.
Mitä lyhen tähtäimen tavoitteita?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muita tavoitteita paitsi hengissä pysyminen. Teen kaikkia kivoja itseä kiinnostavia juttuja itseäni viihdyttääkseni tässä hengissä pysymisen taistelussa. :D
Esim mitä itseä kiinnostavia juttuja teet? Säästät rahaa gameboyhyn? Kasvatat herneitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lyhen tähtäimen tavoitteita?
Jotain ideoideni toteuttamiseen liittyviä ns. luovia juttuja. :)
Ei mitään. Siksi olen täällä av:lla.
Menestyvä yritys, hieno talo ja hieno auto.
Päästä kiinni tähän elämään. Ja että jonain päivänä olis hyvä olla. Ei muuta.
Yksinäinen nainen
Harrastuksenani on hippeily...vältän kemikaaleja aina kun vain voin (kosmetiikka, pesuaineet ym). Koitan jaksaa mahdollisimman hyvin ja olla mahd hyvä äiti lapselleni. Seksin harrastaminen mieheni kanssa aina kun on mahdollista ja kun haluja löytyy. Jokapäiväinen ulkoilu ja kodin siistinä pitäminen. Ystävien tapailu. Hiusten kasvattaminen. Ylimääräisistä vaatteista eroon pääseminen. Mielekkään työn löytämimen. Tässä nyt muutama.
Ei tavoitteita.