Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sulle kuuluu? Mitä lasissa?

Vierailija
04.02.2017 |

Siinä ne tärkeimmät :)
Mun mies lähti firman bileisiin ja jäin yksin kotiin. Olisin tietysti voinut lähteä ulos ystävien kanssa mutta päätin jäädä kotiin. Tässä nyt sitten juon olutta ja kuuntelen musiikkia. Muita tänä iltana yksinäisiä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä :) Minäkin poikkeuksellisesti täytin lasini alkoholipitoisella juomalla. Toisen pojan kanssa kohta aletaan laittamaan ruokaa, kun loppuperhe reissussa. Hyvät pihvit lisukkeineen ja punkkua lasissa. Poika, 17-v., voi halutessaan kaataa myös itselleen mutta hänet tuntien ei sitä tee. Pänttää nimittäin kokeisiin. La-iltana.

Vierailija
2/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta, musiikkia  ja yksinäisyyttä täälläkin! Kippis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti poika sulla :) Meillä ei ole lapsia eikä varmaan tulekaan mun sairauden takia. 

Itse olin 17-vuotiaana joko juhlimassa tai isoäitillä saunomassa :D 

Missä muu perhe on reissussa? Pääsispä itsekin... Ehkä kesällä sitten. Mä tossa äsken myös kokkailin itselleni mutta menin ns. "mättö"linjalla eli tein lohkoperunoita ja kananugetteja itse :) Nyt saksalaisia oluita ja naposteltavaa.

Vierailija
4/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis! Mitä musiikkia kuuntelet? Mulla soi mm. vanha Green day, AC/DC, Sonata arctica, Sibelius... Melko vaihtelevaa :D

ap

Vierailija
5/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti poika sulla :) Meillä ei ole lapsia eikä varmaan tulekaan mun sairauden takia. 

Missä muu perhe on reissussa? Pääsispä itsekin... Ehkä kesällä sitten. Mä tossa äsken myös kokkailin itselleni mutta menin ns. "mättö"linjalla eli tein lohkoperunoita ja kananugetteja itse :) Nyt saksalaisia oluita ja naposteltavaa.

Niin minäkin olin tai sitten otin sen viinilasillisen riemuiten vastaan, kun isä tarjos ;-) Toinen poika ja isä on pelimatkalla. Mä en yleensä juo enää kauheasti kotioloissa, jollei ole illanistujaisia tms. Mutta nyt, kun toi yks punkkupullo tuolla huuteli mun nimeä, niin päätin avata sen. Ehkä huomenna en ole iloinen ratkaisusta, kun näin 45-v. tulee tuo mr. Kankkunen niin helposti vierailulle ;)

Vierailija
6/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin olin tai sitten otin sen viinilasillisen riemuiten vastaan, kun isä tarjos ;-) Toinen poika ja isä on pelimatkalla. Mä en yleensä juo enää kauheasti kotioloissa, jollei ole illanistujaisia tms. Mutta nyt, kun toi yks punkkupullo tuolla huuteli mun nimeä, niin päätin avata sen. Ehkä huomenna en ole iloinen ratkaisusta, kun näin 45-v. tulee tuo mr. Kankkunen niin helposti vierailulle ;)

Niinhän ne pelottelee, että kohta alkaa ne krapulat... Vanhuus ei tule yksin jne :D Me ollaan mun miehen kanssa molemmat "vasta" kolmekymppisiä. Ja mä saan kyllä juoda viiniä tai vahvempia että tulee huono olo. Tätä olutta on tullut juotua ennenkin :D Yleensä en kyllä minäkään juo kotona. Käydään aika paljon ulkona syömässä, juomassa, pelailemassa bilistä ja muita pelejä mutta nyt ei ole tiedossa mitään vähään aikaan niin aattelin muutaman oluen maistella :) Harvoin saa viettää päivän ja illan yksin! Tavallaan nautin tästä. Saa kuunnella mitä musiikkia haluaa eikä kukaan syö sun karkkeja tai sipsejä :D

ap

Vierailija
7/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihan hyvää kuuluu :) Yksin vietän minäkin iltaa. Mies on työreissussa. Lasissa on tällä hetkellä maitoa :)

Vierailija
8/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vielä ole ilta. Ajattelin jotain töitä tehdä. Illalla varmaan katsellaan leffaa, kun mies tulee kotiin. Lasissa kaakaota.

Vierailija
9/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä laiskotellessa ja lasissa vettä

Vierailija
10/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkaria lipittelen ja nautin olostani :)

Vierailija
11/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOSSUA KONEESEEN!

Vierailija
12/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilin just päiväunilta, vettä muumimukissa ja taidan kohta nauttia Lidlin Runebergintortun (ovat muuten makoisia ja Suomessa valmistettuja). Mies katselee televisiota, tekee pian lohisoppaa.

Lapset maailmalla.

Rentouttavaa lauantaita kaikille.

Vierailija
13/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

100!

Vierailija
14/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan taloa (jota ollaan myymässä) ja kippailen kaljaa kuonooni. Huone ja olut, ei pääse känniin. Nyt on siivottu kolme huonetta, kolmas olut menossa.

Vierailija
15/15 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen vieraita saapuvaksi, vietetään kaverin synttäreitä, jotka minä järjestän. Lasissa on punaviiniä, nappivalinta, vaikka en ollut aiemmin tätä juonut. Oikein hyvää kuuluu, ihanaa päästä pitkästä aikaa juhlimaan!