Fitness24Seven kokemuksia?
Kaupunkiini on aukeamassa Fitness 24Seven -kuntosaliketjun sali. Salisopparit näyttävät olevan ihan naurettavan halpoja, mutta haluaisinkin tietää omakohtaisia kokemuksia, onko laitteet kunnollisia? Onko salit siistejä?
Kommentit (166)
Pelkästään hyviä kokemuksia, olen treenannut Tampereella kolmella eri salilla. Laitteita on kattavasti, enemmän aerobisia laitteita kuin missään muulla salilla missä olen käynyt, siistit tilat, hyvät ryhmäliikuntatunnit. Ryhmätunneille tosin on aina hirveästi tunkua, joten jos haluaa jollekin suositulle tunnille kuten bodypumppiin, täytyy laskea melkein sekunteja, että ehtii ilmoittautua ajoissa.
Sopimus on melko jäykkä. Irtisanoin sopimuksen pari kuukautta sitten sen takia, koska henkilökohtaisista syistä en pääse salille niin usein että kannattaisi maksaa jäsenyydestä, ja koska olen melko varma, että salit suljetaan koronan takia jossain vaiheessa. Irtisanomisaika on kolme kuukautta, ja jäsenyyden jäädyttäminen tulee kalliiksi. Niin kuin joku tuolla aikaisemmin sanoi, on houkuttelevampaa katkaista jäsenyys kokonaan ja maksaa myöhemmin liittymismaksu uudestaan.
Jos kuulut niihin, joiden mielestä m aa hanmuutta jia ei saisi salilla käydä, et ehkä pidä paikasta.
Onko kenelläkään Pasilan Triplan toimipisteestä kokemusta? Lähinnä ryhmäliikuntatunnit kiinnostaa - onko erillinen spinningsali ja mikä on yleisesti ottaen ryhmäliikuntatuntien taso?
On erillinen sali ja ohjaajat ovat todella hyviä. Toki sekin vaikuttaa, miten eri tyyppien persoona miellyttää.
Olen käynyt aika monen tunneilla ja olen todella tyytyväinen, valikoimaa on hyvin. Pari ohjaajaa ei kuulu suosikkeihini, mutta tunnit on hyvin suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään hyviä kokemuksia, olen treenannut Tampereella kolmella eri salilla. Laitteita on kattavasti, enemmän aerobisia laitteita kuin missään muulla salilla missä olen käynyt, siistit tilat, hyvät ryhmäliikuntatunnit. Ryhmätunneille tosin on aina hirveästi tunkua, joten jos haluaa jollekin suositulle tunnille kuten bodypumppiin, täytyy laskea melkein sekunteja, että ehtii ilmoittautua ajoissa.
Sopimus on melko jäykkä. Irtisanoin sopimuksen pari kuukautta sitten sen takia, koska henkilökohtaisista syistä en pääse salille niin usein että kannattaisi maksaa jäsenyydestä, ja koska olen melko varma, että salit suljetaan koronan takia jossain vaiheessa. Irtisanomisaika on kolme kuukautta, ja jäsenyyden jäädyttäminen tulee kalliiksi. Niin kuin joku tuolla aikaisemmin sanoi, on houkuttelevampaa katkaista jäsenyys kokonaan ja maksaa myöhemmin liittymismaksu uudestaan.
Jos kuulut niihin, joiden mielestä m aa hanmuutta jia ei saisi salilla käydä, et ehkä pidä paikasta.
Itse käyttänyt myös tampereen saleja ja hintaan nähden ihan ok. Siivous ei kovin hyvää ole ja iltaisin aikamoinen tungos mut laitteet ja tilat muuten ok. Käytän vaan kuntosalia en muita palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Sopimus on melko jäykkä. Irtisanoin sopimuksen pari kuukautta sitten sen takia, koska henkilökohtaisista syistä en pääse salille niin usein että kannattaisi maksaa jäsenyydestä, ja koska olen melko varma, että salit suljetaan koronan takia jossain vaiheessa. Irtisanomisaika on kolme kuukautta, ja jäsenyyden jäädyttäminen tulee kalliiksi. Niin kuin joku tuolla aikaisemmin sanoi, on houkuttelevampaa katkaista jäsenyys
kokonaan ja maksaa myöhemmin liittymismaksu uudestaan.Jäädytys maksaa 15 euroa eli ole kallista. Kuukausimaksu alle 20 euroa on todella halpa hinta. Jos salit suljetaa, niin eipä sitten mitään tarvitse maksaakaan. Kuukaudessa tulee helposti 10 käyntiä, mielestäni edullista.
Vierailija kirjoitti:
Täysin sysipaskaa asiakaspalvelua. Väittävät että kiinnittävät korona-aikaan huomiota hygieniaan ja pyyhkivät pinnat usein, mutta kun paljon suurempi riski koronalla tarttua ilman kautta. Mutta ei se mitään, viruslinkona on kiva olla.
Korona ei tartu terveen ihon läpi.
Onneksi nyt fitness24Seven salit kiinni!
On eräs pahimpia korona viruksen leviämis paikkoja koko ketju.
Nyt en kyllä ymmärrä, miten 15€ tauotusmaksu nähdään pahana asiana. Fitness 24/7 voi 15€ maksua vastaan laittaa tauolle jopa 12kk ja se tauko alkaa juuri siitä päivästä kun sitä pyydät. Jos on jo maksanut sen kuukauden maksun jolta haluaa tauon laittaa jäävät kaikki maksetut treenipäivät talteen ja tauon päättyessä ne vapautuvat käyttöön eli kuukausilasku tauon jälkeen on pienempi kuin normaalisti.
Irtisanomisaika on hieman pidempi kuin muilla ketjuilla eli 2kk (en tiedä onko joskus ollut tuo 3kk mutta ainakin jo muutaman vuoden 2kk). Eli irtisanomistilanteessa maksat 39,80€ vs taukomaksu 15€ miten niin ei ole kannattavaa? Tauolta palaaminen on myös ilmaista. Kun taas irtisanomisen jälkeen maksat normaalisti liittymismaksun 19,90€ (normaalisti 29,90€ mutta jos on kortti tallessa niin silloin maksu on 10€ vähemmän eli 19,90€) eli jos irtisanot jäsenyyden ja tiedät liittyväsi takaisin maksat 59,90€ vs 15€ joka on tauotusmaksu. Lisäksi yritys sentään tarjoaa taukomaksua, itse käyn nykyään Liikussa, koska se on ihan vieressä. Olisin halunnut tauottaa jäsenyyden nyt korona-aikana. Yritys ei kuitenkaan tarjoa minkäänlaista taukomahdollisuutta, ei ilmaista eikä maksullista. Vain irtisanominen on mahdollista.
Onko kellään kokemusta Seinäjoen salista? Onko salilla porrastreenilaitetta?
Onko tosiaan näin, että näiden kuntosalien ohjattuja tunteja ei pääse näkemään etukäteen, jos ei ole jäsenyyttä? Lähinnä haluaisin tutustua, että mitä tunteja on tarjolla milloinkin, sopisiko ne aikatauluihini.
Positiivari kirjoitti:
Sormenjäljistä kysyin asiakaspalvelijalta ja itse sormenjälkeä ei oteta vaan olikohan 5 eri pistettä sormesta, joilla tunnistetaan. Asiakaspalvelu on kyllä omasta mielestä ollut huippua siellä! Myöskään tietoja ei nää kukaan muu kuin työntekijät eikä niitä saa antaa eteenpäin, kuten jotkut täällä väittivät. Jyväskylässä ainakin kaikki sujunut aina hyvin ja hintalaatu-suhdehan on ihan huippu! Toki muitakin ihmisiä saattaa olla treenaamassa samaan aikaan, mutta ainahan sitä pitää sopeutua. Omaa musiikkia voi kuunnella, ja harvemmin sitä kaikkia voi miellyttää. Ymmärtääkseni tämä sali ei olekaan testoissa jylläävä painonnostosali vaan enemmänkin kaikille suunnattu kuntoilusali. Parempi asenne itselle niin kaikki ei tunnu nii paskalta.
naiset ovat avuliaita. mutta Tampereella yksi mies ja yritin kysyä naiselta informaatiota uusista muutoksista ja mies alkoi huutaman ja uhkailemaan vahdin kutsumisella, Ihan siarasta touhua tuolalien käytös. Ihminen saa kysyä kai Suomssa vapaasti jos on epäselvää eikä tarvi alkaa uhkailemaan tai olemaan minä oikeassa asiaks väärässä asenteella kuten sen naine yritti mutta kun oli väärössä. Siitöäkös se mies pillastui. MIkä autoritaarinen maa Suomi oikein on? Onko useillakin persoonalilisusuhäiriö Suomessa kun on aika yleistä juuri tietynlaislta miehiltä tämä uhkailu käytös? Asiakkaita ei uhkailla ja heille ollaan kohteliata ja ystävälliisä ja vastataan heidän kysymyksiin asiallisesti. Suom,essa ei vain ol toista salia missä on ergonomiset laitteet jotka mulle sopivat.
Muutan vuoden päästä ulkomaille niin pääsen tästä uhkailu ja kiusaamis kulttuurista eroon.
Ensimmäisen kerran kävi näin mutta miehet ovat Suomessa ihan mahdottomia asiakaspalvelussa.
ei ne ketään häiritse kun ulkomailla yli puolet elämästä asunut niin ihan normaalia ja ovat kohteliaita.
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan näin, että näiden kuntosalien ohjattuja tunteja ei pääse näkemään etukäteen, jos ei ole jäsenyyttä? Lähinnä haluaisin tutustua, että mitä tunteja on tarjolla milloinkin, sopisiko ne aikatauluihini.
Olen myös ihmetellyt tätä. Asun lähellä yhtä ketjun salia ja olisin kiinnostunut nimenomaan ryhmäliikuntatunneista, mutta en halua ostaa jäsenyyttä sika säkissä -periaatteella. Outo käytäntö, koska kaikkialla muualla kyllä pystyy selaamaan tuntivalikoimaa vierailijana.
Itselläni on Pohjois-Haagassa 100m kotiovelta Fitness24seveniin. Eli sijainti on loistava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös ihmetellyt tätä. Asun lähellä yhtä ketjun salia ja olisin kiinnostunut nimenomaan ryhmäliikuntatunneista, mutta en halua ostaa jäsenyyttä sika säkissä -periaatteella. Outo käytäntö, koska kaikkialla muualla kyllä pystyy selaamaan tuntivalikoimaa vierailijana.
Kyllä näkee! mene heidän nettisivuille ja sieltä kohtaan kuntokeskuksemme sieltä etsit sitten sinun lähin group sali ja klikkaa sitä.. selaamalla alemmas sen salin tietoja löytyy ryhmäliikuntalukkari linkki ja siitä pääsee katsomaan sen hetkisen ryhmäliikunnat sillä pisteellä.
Ihan järkyttävä paskasali. Nykyään sisään ei pääse enää ilman uusinta älypuhelinmallia, kortit poistuvat kokonaan käytöstä. Ryhmäliikunnat aina täynnä, millekään tunnille ei mahdu. Laitteet voi olla kuukausia rikki eikä niitä huolleta. En suosittele kenellekään.
Ydinkysymys ei selvinnyt. Saako sieltä naista vai ei?
en kans suosittele. Tuli paljon ongelmia kun muuttui niin että pääsee sisään vain mobiilisovelluksella. Minulla se sovellus ei toiminut. Ei lukenut qr koodia. Ehdin kärsiä ongelmista ennenku keksivät tehdä minulle kortin jolla olen päässyt ovista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävä paskasali. Nykyään sisään ei pääse enää ilman uusinta älypuhelinmallia, kortit poistuvat kokonaan käytöstä. Ryhmäliikunnat aina täynnä, millekään tunnille ei mahdu. Laitteet voi olla kuukausia rikki eikä niitä huolleta. En suosittele kenellekään.
Pidetäänkö päivänselvänä että KAIKILLA on älypuhelin? No mulla on, mutta mulla ei toimi mobiilisovellus, joten sain kortin käyttöön poikkeusluvalla.
En kans suosittele tuollasta paska- epäystävällistä kuntokeskusta kellekään!
En suosittele. Siivous ollut monta vuotta alaarvoista ja olematonta. Mielipidelaatikko poistettiin pari vuotta sitten koska liikaa asiallista kritiikkiä ja parannus sekä korjauspyyntöjä. Yhteyttä ei saa kehenkään .
Pieni naisten tila jossa korona aikaan vaarallista. Jos pyrit välttämään yhteistä treeniä muiden kanssa olet treenaamatta ja maksat turhasta.
Luonnollisesti ovat sulkeneet kommentoinnin koska liikaa kritiikkiä jaoka kuitenkin on aivan todellisia tilanteita sisältävää.