Fitness24Seven kokemuksia?
Kaupunkiini on aukeamassa Fitness 24Seven -kuntosaliketjun sali. Salisopparit näyttävät olevan ihan naurettavan halpoja, mutta haluaisinkin tietää omakohtaisia kokemuksia, onko laitteet kunnollisia? Onko salit siistejä?
Kommentit (166)
Mulle tuli vartija keskuksesta lappu ku kävelin muka ulkokengillä treeni alueella ja maton vieressä otin kengät pois kiitos fitness24:)
Vierailija kirjoitti:
Alle 20e kuussa ja saat käytännössä koko Suomen salit, ja vieläpä Ruotsin, Puolan, Thaimaan salit käyttöön tältä brändiltä.
En ole oikeastaan mistään tyytyväisempi, kuin siitä että vaihdoin salini tähän. On vieläpä ihme, miten joskus näillä saleilla ei oikein edes ole paljoa porukkaa. Kannattaa nauttia, ennen kuin nämä täyttyy ihmisistä, sillä tässä on Suomen ylivoimaisesti parhaimpia saleja.
Ei ole parhaita nähnytkään. Kovat penkit, käsipainot loppuvat jo 40kg, kamala musiikki ja ahdasta. Mulla on kolmelle eri salille kortti ja käyn F247 vain silloin kun ei muualla ehdi (asun vieressä)
Vierailija kirjoitti:
Meidän sali ainakin on tilava, hyvin varusteltu ja siisti. Ei ole ollut ongelmia, muuta kuin joka vuosi uudenvuodenlupaajat, mutta ne taitaa olla joka salin riesa... :)
Miksi ne on riesoja muka? Ei osata käyttää laitteita? Joo ei huvita treenata kun asenne on tuo vasta-alkajaa kohtaan.
En sanoisi että paska paikka. Olen käynyt neljässä eri kyseisen ketjun paikassa. Kaksi niistä olivat pienen tuntuisia ja tunkkaisia, ja kaksi taas tosi "raikkaita", väljän oloisia. Tilahan sen tekee; jos on korkeat katot ja iso tila niin mukavempi, kun ei tunnu niin ahtaalta (esim Tampere Tullintori).
Hintaansa nähden todellakin hyvä. Plussaa naisten omasta puolesta, oman kokemukseni mukaan monesti aika tyhjillään.
Kellään kokemusta Helsingin Mellunmäen Fitness24:stä?
Todella huono ja paska paikka. Asiakaspalvelu on erittäin huono. He vain repivät rahaa!! Vaikka lopetin kuntosali jäsenyyden silti tuli vielä maksettavaksi 75€ ihan turhaan!!
Kuinka paljon ihmisiä on klo 20 jälkeen Kampin salilla? Minä aikoina saa olla yksin? Minkälaisia ihmisiä iltapäivisin?
Onko kellään kokemuksia Porvoon keskuksesta? Nyt näyttävät teipanneen edes vähän sitä akvaariota, jäätävä näyteikkuna kadulle.. harkitsen ensimmäistä kertaa siis koko ketjua, minkälainen kaappisysteemi pukkareissa?
Tampere Keskusta. Itse oon tykännyt tosi paljon. Hyvät ryhmäliikuntaohjaajat, varaussysteemi on selkeä käyttää ja hinta tosi halpa eikä silti oo sidottu treenaamaan tiettyä aikaa, kun nyt sen 2kk elämäänsä osaa eteenpäin suunnitella. Oma sali on valoisa ja siisti ja porukka on tosi mukavaa ja motivoitunutta. Aina oon mahtunut treenaamaan ja tunnille kun oon halunnut. Iltapäivällä siellä on aika paljon porukkaa mutta niin varmaan missä vaan hyvällä salilla. Näin kolmen viikon kokemuksella suosittelen tosi lämpimästi. :)
Riippuu todella paljon salista. Suosikkisalissani on hyvä ilmastointi, toimivat käyttäjämukavat laitteet, tilaa venytellä ja asiakkaitakaan ei ole liikaa. Lähisalissani puolestaan on vähän huonompi ilma, sali on lähes aina täynnä, juoksumatot natisee ja kolisee eikä venyttelymatolle ole tilaa. Myös musiikki on lähisalissa NRJ-hittilistojen kuraa kun taas suosikkisalissani on miellyttävämpää musiikkia useasta genrestä. Saleja voisi siivota vähän huolellisemmin. Lisäksi puhdistussuihke on usein loppu tai siellä on pelkkää vettä muttei pesuainetta. Vessoista puuttuu käsipaperi. (Puhalluskuivaun on epähygieeninen.) Kortilla lukittavat pukukaapit ovat kivat, mutta todellisuudessa niitä on aika harvassa salissa. Täytyy siis olla oma munalukko mukana. On kuitenkin hintaansa nähden todella hyvä diili.
Unohdin mainita, että kaikkia laitteita ei voi käyttää, jos et ole jättiläinen. Itse olen 168 cm pitkä, eli Suomessa keskipituinen nainen ja maailmalla keskipituisen miehen mittainen. Silti olen liian lyhyt moneen laitteeseen. :(
Vierailija kirjoitti:
Unohdin mainita, että kaikkia laitteita ei voi käyttää, jos et ole jättiläinen. Itse olen 168 cm pitkä, eli Suomessa keskipituinen nainen ja maailmalla keskipituisen miehen mittainen. Silti olen liian lyhyt moneen laitteeseen. :(
Minä olen sinua 2cm pidempi eikä ole ollut mitään ongelmia
Ihan yhtä hyvä oli kuin tää mun nykyinen lähes 3 kertaa kalliimpi sali. Varsinkin jos on aloittelija ja viihtyy laitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan toi henkilö tajunnut että niitä voi säätää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, mutta ei alle 160cm sopovaksi
T.155cm
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä aion boikotoida kaikkia saleja, jossa on naisille oma tila. Nainen olen itsekin, mutta haiskahtaa nii vahvasti epätasa-arvolle. Tuollaiseen syrjintään ei ole mitään perusteita nykymaailmassa. Jos naisille olisi oma sali siksi, että "pikkunaiset saavat rauhassa harjoitella vähän jumppaa", kukaan ei hyväksyisi. Mut nyt kun naisilla on vapaus käyttää joka paikkaa ja saada erikseen tiloja ja mahdollisia vuorojakin joissain paikoissa, niin homma on mennyt naurettavaksi.
Itse olin alun perin samaa mieltä. Sitten menin kuntosalille ja huomasin, ettei yleispuolella pysty treenaamaan. Haisee niin voimakkaasti, että tulee huono olo. Naisten puolella ei ruikita partavettä ja deodoranttia ylenmäärin.
Pitääkö tänne vielä antaa sormenjäljet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla pitkä selkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tajunnut. Kiitos muistutuksesta kuitenkin.
Alle 20e kuussa ja saat käytännössä koko Suomen salit, ja vieläpä Ruotsin, Puolan, Thaimaan salit käyttöön tältä brändiltä.
En ole oikeastaan mistään tyytyväisempi, kuin siitä että vaihdoin salini tähän. On vieläpä ihme, miten joskus näillä saleilla ei oikein edes ole paljoa porukkaa. Kannattaa nauttia, ennen kuin nämä täyttyy ihmisistä, sillä tässä on Suomen ylivoimaisesti parhaimpia saleja.