Mitähän helvettiä ton miehen kanssa tekis...
Mies lähti eilen ystävänsä kanssa ryypäämään. Mun oli tarkoitus hakea hänet myöhemmin. No, yöllä ennen kolmea mies soittaa että älä tuu hakeen jään tänne (oli siis vähän suuremmassa kaupungissa 20min ajomatkan päässä) ja mä aavistin heti, että nyt on jotain hämärää meneillä. Mies on mua kerran pettänyt aikaisemmin ja pelkäsin että nyt se tapahtuu taas. Mä sitten kysyin että missä hän on että voin tulla kyllä hakemaan. Intti että ei ei älä tuu mä jään tänne. Löi luurin korvaan ja yritin soittaa vielä muttei vastannut. Viesteillä kyselin vielä missä on ja tulen hakemaan. Ei vastausta. En tiedä mikä tuli mutta siinä vaiheessa ajattelin vain että no vitut erotaan vaikka sitten ja jatkoin unia. Tästä ehkä 45min päästä mies tuli kotiin taksilla valkoinen paita selästä paskaisena ja oikeasta kädestä pari kynttä verillä. Kysyin mitä on tapahtunut, mies kertoi että oli tapellut jotain 5 henkilöä vastaan. Taustatietona vielä että mies harrastaa vapaaottelua ja on oikeasti aika vaarallinen jos on tosi kännissä ja vihainen. Putsaili haavojaan hetken ja meni sänkyyn nukkumaan. Olin sammuttamassa valoja ja mies siihen että älä sammuta mua oksettaa. No joskus on tupannut käymään niin ettei mennyt vessaan vaan oksensi pelkästään lattialle. Ajattelin siis hakea ämpärin ja mies sitten suuttui siitä, meni ulkosaunalle ja lukitsi oven etten päässyt sisään. Kömpi sieltä yhdentoista aikaan ja nukahti heti sohvalle. Äskön mies heräsi ja tivasin mitä ihmettä oikein tapahtu ja mies siihen että ei mitään kaatusin kai. Kyselin mutten saanut vastausta. Mies suuttuneena lähti pois koska MINÄ en mennyt hakemaan häntä hänen kielloistaan huolimatta. Voi luoja että olen vihanen...
Anteeksi hirvee tarina mutta piti avautua. Täytyy varmaan oikeesti tosissaan harkita eroa kun mua ei kunnioiteta yhtään ja mies on tuollainen kakara eikä osaa käyttäytyä.
Ihme oikkuilija!