Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin sisustusblogin joka näyttää matkineen minua

Vierailija
04.02.2017 |

Näyttäisi siis siltä, että tämä blogaaja on nähnyt instagramini ja ottanut hieman vaikutteita.

Sisustustyylini ei ole ihan perinteinen maalaisromanttinen tai mustavalkotyylikkyys, vaan tykkään käyttää myös värejä ja sisustelen enimmäkseen viime vuosisadan puolivälin huonekaluilla. Blogaajalla on siis saman tyylinen koti ja osa kuvista oli kuin suoraan instastani (itselläni ei ole blogia).

No ei tässä vielä mitään, ihmisillä voi olla sama sisustusmaku, mutta sitten luin blogista, että tällä ihmisellä on myös hiljattain perustettu yritys jonka nimi on lähes sama kuin minun instagram tilini (joka on vähän erikoinen), sattumaako? Tuntuu aika kummalliselta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä sitä tietää, on voinut matkiakin. Mutta ei sinun tyylisi nyt mitenkään täysin omaperäinen ole, jos niin luulet. Aloituksestasi sai mielikuvan, että on ihan vallan erikoista pitää väreistä ja vanhoista huonekaluista.

En kiellä, etteikö tuollainen voisi tuntua oudolta, mutta jos nettiin kuvia laittaa, niin muut voivat niistä hyötyä. Ajatteletko nyt, että tämä bloggaaja tienaa sinun kustannuksellasi?

Et varmaan lukenut koko aloitusta:

"No ei tässä vielä mitään, ihmisillä voi olla sama sisustusmaku, mutta sitten luin blogista, että tällä ihmisellä on myös hiljattain perustettu yritys jonka nimi on lähes sama kuin minun instagram tilini" tämä on se kohta mikä oikeastaan aiheutti epäilykseni ja ns. katkaisi kamelin selän. En luule, että olen ainut ihminen Suomessa, joka tykkää kyseisestä tyylistä. :)

Nimenomaan luin koko aloituksen. Siksipä kysyin, että koetko, että tuo bloggaaja yrityksineen hyötyy sinulta mahdollisesti saamastaan inspiraatiosta. Saattoi tietysti olla väärä oletus, että hänen yrityksensä liittyy myös sisustukseen. Ehkä se onkin autonrengasfirma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan