Jatkuvasti uutisia Toni Niemisen maksamattomista laskuista ja rahattomuudesta?
Saako Toni rahaa noista jutuista vai mikä idea on jatkuvasti levitellä uutisia rahattomuudestaan? Tässä esim. viimeisin juttu:
http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/201702022200064327_tl.shtml
Lähipäivien aikana olen myös törmännyt uutiseen, jossa taas kerrottiin, miten kiinteistövälittäjän hommat piti lopettaa ja rahaa ei ole bensaankaan yms.
Kommentit (35)
En usko, että Niemiselle maksetaan näistä jutuista. Hän vaan on sellainen avoin persoona, joka haluaa kertoa kaikkia asiansa julkisesti. Ja ehkä salaa toivoo, että saisi vaikka kiinnostavan työtarjouksen, kun joku säälii häntä.
Eikö sen akka käy töissä lainkaan. On ilmeisesti hoitoalalla, kyllä sillä palkalla pitäisi saada ruokaa ja asunto pään päälle.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Niemiselle maksetaan näistä jutuista. Hän vaan on sellainen avoin persoona, joka haluaa kertoa kaikkia asiansa julkisesti. Ja ehkä salaa toivoo, että saisi vaikka kiinnostavan työtarjouksen, kun joku säälii häntä.
Ei kyllä kovin fiksu taktiikka. Ei mua ainakaan huvittaisi palkata ihmistä jonka kykenemättömyyttä hoitaa raha-asioitaan levitellään lehdissä. Antaa hieman sellaisen huithapelin kuvan hänestä. Eikö se emäntänsä vois sille sanoa, että suuta soukeammalle jos ei itse tajua?
Joo tulee aika reppana fiilis hänestä kyllä. Jotain tuloja hänellä on täytynyt olla, jos mätkytkin on useita kymmeniä tuhansia. Voiko aktiiviurheilijan ura enää noin vanhana onnistua? Vaimohan on töissä, mutta eihän millään hoitsun palkoilla elätetä isoa perhettä ja yhtä haaveilijaa.
Yli satkun vuositulot viimme vuonna...ei taida olla kuitenkaan penaalin terävimpiä taloudenhoidossa jos mätkyt tulee yllärinä.
Tuota muuttamista edestakaisin en ymmärrä. Ensin muutetaan johonkin ja sitten huomataan että oho ei olekaan varaa asua täällä kun on liian kallis vuokra. Itselläni ainakin muutosta aiheutui ylimääräisiä kuluja ja vaivaa joten en jaksaisi jatkuvasti muuttaa eikä minulla olisi siihen varaakaan. Todella yksinkertaisen kuvan antaa Niemisestä, ei osata yhtään ajatella asioita pidemmälle. Samoin vaimo, on terveydenhuoltoalalla töissä jossa kohtuullisen hyvät palkat (itse siis olen ollut töissä joissa palkka ollut 900-1300 euroa joten tähän verrattuna). Vaimolla on palkka varmaankin lähemmäs 3000 euroa ellei yli.
Vierailija kirjoitti:
Joo tulee aika reppana fiilis hänestä kyllä. Jotain tuloja hänellä on täytynyt olla, jos mätkytkin on useita kymmeniä tuhansia. Voiko aktiiviurheilijan ura enää noin vanhana onnistua? Vaimohan on töissä, mutta eihän millään hoitsun palkoilla elätetä isoa perhettä ja yhtä haaveilijaa.
Miksi tämä kitisevä ukko ei mene töihin, ei huvita vai onko entinen urheilija joku jumalaa suurempi jonka porsastelut pitäisi muitten maksaa.
Urheilijat on perseestä ja syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kovin fiksu taktiikka. Ei mua ainakaan huvittaisi palkata ihmistä jonka kykenemättömyyttä hoitaa raha-asioitaan levitellään lehdissä. Antaa hieman sellaisen huithapelin kuvan hänestä. Eikö se emäntänsä vois sille sanoa, että suuta soukeammalle jos ei itse tajua?
Vaimo on mukana antamassa haastatteluja, esim. MeNaiset: Toni ja Heidi Nieminen: "Aina ei ole ollutvaraa edes ruokaan".
Rahavaikeuksien kanssa kamppailevat Toni ja Heidi Nieminen ovat joutuneet tinkimään kaikesta. – Hermot ovat olleet kireällä, kun on vaikeuksia saada leipää pöytään.
Kun ex-mäkihyppääjä juo kahvia vaimonsa kanssa lahtelaisella ABC:llä, muiden asiakkaiden katseet ovat ystävällisiä. Täällä olympiavoittaja Toni Nieminen, 41, on ikuisesti kaupungin oma poika.
Huoltiskahveja onkin viime aikoina nautittu. Uusperheessä on ajeltu vuoroin Ouluun Heidin lapsia hakemaan, vuoroin Ylöjärvelle Tonin tyttöjen luo. Työtkin vievät ympäriinsä: Tonia juontamaan, Heidiä terveydenhoitajan keikoille pääkaupunkiseudulle.
– Viime viikolla ajeltiin Ouluun kolme kertaa, mutta se oli kyllä poikkeus. Eihän tässä järkeä ole, monta työtä ja kaksi koiraakin, Heidi Nieminen, 32, naurahtaa.
Me Naisten haastattelusta:
Perhe siirtyi viime vuonna yhden auton talouteen ”Kyllä me kaksi autoa tarvitsisimme. Tämä kysyy luovuutta ja hermoja.
Heidi näkee pahimmassa vaiheessa jo jotain hyvääkin: se opetti arvostamaan perusasioita.
– Muistatko, kun ei ollut vielä palkkapäivä eikä meillä ollut rahaa ruokaan. Tehtiin pakastimesta löytyneistä puolukoista marjapuuroa. Se maistui älyttömän hyvälle.
– Niin no joo, sanoo Toni vähän vaimeasti.
Eletty kuin siat pellossa, nyt sitten pyydystetään säälipisteitä.
EVVK
Lahden asuntokin pidetään
Harja bensat Oulu Lahti
Kiinnitin samaan asiaan huomiota, kun viikottain saa lukea Niemisen raha-asioista. Luulen, että kerää säälipisteitä. Kuvittelee varmaan ihmisten hölläävän kukkaronnyörejä säälistä. Ällöttävää kerjäämistä. Jos Niemisen tulot ovat olleet 100000€/vuosi, niin ehkä joku elämänhallinta kurssi olisi paikallaan. Ottaisko vaikka Martat tästä kopin?
Ihmettelen myös jatkuvaa uutisointia. Kysehän heidän kohdallaan on selkeästi suurelta osin huonosta taloudenpidosta. On muutettu moneen kertaan, ajellaan järjettömiä matkoja monta kertaa viikossa, pitivät kahta asuntoa Tonin hyppyhommien vuoksi (siitä on nyt kai ollut pakko luopua) jne. Eikö ne voi istua alas ja miettiä mikä olisi sellainen paikka missä asuminen onnistuisi, mistä ei tarvitsisi koko ajan ajella jonnekin tai olla muuttamassa kun ei olekaan varaa asua. Ei se ihme ole jos rahat loppuu jos koko ajan on vaihtamassa asuntoa tai työtä.
Ja kuka haluaa asuntonsa antaa persaukiselle välittäjälle? En minä ainakaan.
Joutui luopumaan välittäjäntyöstä koska ei ollut bensaa. No, kaikilla tuntemillani välittäjillä on työsuhdeauto ja firma maksaa bensat
Niin, ongelma on varmaan tällä hetkellä nuo jo pystyssä olevat velat. Veisikö vouti suoraan tuloista reippaan siivun. Ei luulisi ilman noita olevan vaikeuksia pyörittää ihan säädyllistä elämää.
Täytyy ihmetellä, että ex katseli touhua noinkin pitkään, tuskin tyyli silloin oli tuon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ongelma on varmaan tällä hetkellä nuo jo pystyssä olevat velat. Veisikö vouti suoraan tuloista reippaan siivun. Ei luulisi ilman noita olevan vaikeuksia pyörittää ihan säädyllistä elämää.
Itselle on jäätävä n. 670e kuukautta kohden, jos vastaa yhden lapsensa koko elannosta tulee lisää n. 240e,
kaiken muun saa vouti viedä.
Ei tuolla summalla monta kertaa Ouluun ja takaisin ajella, vuokrista ja muista laskuista/kuluista puhumattakaan.
Kai se jotain viikkorahaa saa lehdiltä, kun säännöllisesti siellä itkee asioitaan.