Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako OneDriveen säilöä videot?

Vierailija
03.02.2017 |

Kuvat mulla on jo siellä, pääsee kaikilla laitteilla käsiksi ja vaikka "etänä". Vaatii verkkoyhteyden mutta se toimii melkein kaikkialla. Ja se Office 365-tilaus, ei lopu tila kesken. Mutta entäs videot, kannattaisiko nekin laittaa sinne, ne on nyt viemässä tietokoneen levytilaa? Saako niitä katseltua onedrivestä jouhevasti?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en säilöis sinne yhtikäs mitään koska ei voi olla varma milloin palveluntarjoaja yksipuolisesti muuttaa käyttöehtoja tai sulkee palvelun varoittamatta. Hanki kotiin oma NAS ja tallenna sinne kaikki. Pääset käsiksi siihen verkon yli vaikka omalla kännyllä tarvittaessa. Pilvi on *erseestä.

Vierailija
22/37 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vähän pidemmän kuparikaapelin varassa ja internetyhteys ADSL niin yhtään suurempien videoiden lataus sillä 1mbit upload-nopeudella kestää jopa useita vuorokausia.

Yhtään suurempi pilvipalvelun käyttö vaatisi vähintään 10mbit uploadin ja se tarkoittaa lyhyttä kuparia jossa kulkee VDSL/kaapeliverkkoa/valokuituyhteyttä. Suomessa on paljon ihmisiä ADSL:n perässä, kuten esimerkiksi minä.

Ihan kaupunkialueella lähes keskustan tuntumassa ja paras kiinteä yhteys minkä saan on 8/1 ADSL. Kuparikaapelin pituus laitetilaan on n. 2km, eikä taloon tule muita kaapeleita. Kadun alla kulkee kyllä kaapeliverkko ja kuitujakin, mutta tätä taloa ei ole liitetty niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä muutenkaan tätä nykyajan intoa tehdä seksivideoita. Eikö sitä voi nauttia seksistä ilmankin? Onko se pakko tallentaa? Vastaapa ap tähän.

Jumalauta meillä ei ole yhtään seksivideoita. Minulla on korkeampi koulutus kuin sinulla!

Mitä tuo koulutus liittyy mihinkään? Kyllähän niitä seksivideoita on korkeasti koulutetutkin tehnyt.

24/37 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.

Vierailija
25/37 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en säilöis sinne yhtikäs mitään koska ei voi olla varma milloin palveluntarjoaja yksipuolisesti muuttaa käyttöehtoja tai sulkee palvelun varoittamatta. Hanki kotiin oma NAS ja tallenna sinne kaikki. Pääset käsiksi siihen verkon yli vaikka omalla kännyllä tarvittaessa. Pilvi on *erseestä.

No en nyt jaksaisi kovin huolissani olla OneDriven tulevaisuudesta. Noin sata kertaa riskialttiimpaa on kaiken maailman omat kikkulat joita ei kukaan koskaan päivitä, jonka logeja ei kukaan seuraa ja jotka ovat hyvällä säkällä murrettuja jo ennen kuin ehdit edes itse siirtämään sinne vielä bittiäkään.

Vierailija
26/37 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vähän pidemmän kuparikaapelin varassa ja internetyhteys ADSL niin yhtään suurempien videoiden lataus sillä 1mbit upload-nopeudella kestää jopa useita vuorokausia.

Yhtään suurempi pilvipalvelun käyttö vaatisi vähintään 10mbit uploadin ja se tarkoittaa lyhyttä kuparia jossa kulkee VDSL/kaapeliverkkoa/valokuituyhteyttä. Suomessa on paljon ihmisiä ADSL:n perässä, kuten esimerkiksi minä.

Ihan kaupunkialueella lähes keskustan tuntumassa ja paras kiinteä yhteys minkä saan on 8/1 ADSL. Kuparikaapelin pituus laitetilaan on n. 2km, eikä taloon tule muita kaapeleita. Kadun alla kulkee kyllä kaapeliverkko ja kuitujakin, mutta tätä taloa ei ole liitetty niihin.

http://beta.speedtest.net/result/6023294501

Kyllä kelpaa.

27/37 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OneDriven tiedostot ovat oman tietokoneen kiintolevyllä, koska pilvipalvelu synkronoituu tietokoneen OneDrive-kansion kanssa. Ei omalta kiintolevyltä mitään katoa, vaikka palveluun tulisi mitä muutoksia. Mutta tiedot säilyvät tallessa, vaikka murtovaras veisi tietokoneen ja varmuuskopiointiin käytetyn ulkoisen kiintolevyn. Pilvipalvelu on huippua. Pitää tietysti ymmärtää sen mahdolliset tietosuojariskit.

28/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi vetää herneitä nenään kuin viimeistä päivää. Kaivappa kameraa esille! Kyllä semmonenki touhu jotakuta kiihottaa. Ja väläytä samalla videolla kans ne sun korkeiden koulutusten todistukset - vaikka vähän sillain kiusoittelevasti? ;)

Vierailija
29/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OneDrive ei ole enää rajaton. Tilaa on 1 TB per tili.

Vierailija
30/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OneDrive ei ole enää rajaton. Tilaa on 1 TB per tili.

Siihen tod näk mahtuu hyvin kuvat. Lyhyet videotkin ihan hyvin.

Vierailija
31/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä HELVETTI teitä riivaa? Kyse ei ole mistään alastonkuvista. MENEEKÖ PERILLE SAATANA? Jumalauta mitä idiootteja, toisto, koko ajan jankutetaan sitä samaa. Kuvat ja videot on sellaisia että voisin niitä näyttää naapurin Annelillekin, palatkaa nyt vain aloitusviestin kysymykseen. Te olette kamalia, toisto, koko ajan jankutetaan sitä samaa.

Videolla naapuri tarjoaa anneliaan? Niitä ei kannata ainakaan laittaa

:D

Vierailija
32/37 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en nyt jaksaisi kovin huolissani olla OneDriven tulevaisuudesta. Noin sata kertaa riskialttiimpaa on kaiken maailman omat kikkulat joita ei kukaan koskaan päivitä, jonka logeja ei kukaan seuraa ja jotka ovat hyvällä säkällä murrettuja jo ennen kuin ehdit edes itse siirtämään sinne vielä bittiäkään.

Pihvi onkin se että ne ehdot voi muuttua "lennosta" Kyllä molemmat Mikkihiiri ja kuukkeli on reivanneet noita hintoja ja ehtoja tiukemmiksi kun ensin porukat saaneet koukutettua. Minultakin meni useampi teratavu hukkaan kun en suostunut maksaa aikaisemmin ilmaisesta tilasta. Ja onhan isompiakin pelureita ollut jotka ovat heittäneet hanskat nurkkaan ja todenneet että "ei me enää jakseta".

Ainakin minun Nassini päivittyy vähintään kerran päivässä, on palomuurit ja hälytykset päällä, logit käydään läpi säännöllisesti jne.

Vierailija
33/37 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/37 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Microsoftin vastaavien ohjelmistotalojen visio on sellainen, että jos miljardi kotitaloutta maksaa 10€ kuussa, kaikki palvelut ovat käytettävissä. Voittojen kerääminen monopolihintaa nostamalla ei enää ole ajan henki, vaan markkinoiden kasvattaminen. Kustannukset pidetään kurissa säätämällä siirtonopeus alhaiseksi.

Vierailija
35/37 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä HELVETTI teitä riivaa? Kyse ei ole mistään alastonkuvista. MENEEKÖ PERILLE SAATANA? Jumalauta mitä idiootteja, toisto, koko ajan jankutetaan sitä samaa. Kuvat ja videot on sellaisia että voisin niitä näyttää naapurin Annelillekin, palatkaa nyt vain aloitusviestin kysymykseen. Te olette kamalia, toisto, koko ajan jankutetaan sitä samaa.

Uskon, että suurin osa huonosti nukkuvista, kärttyisistä naisista kärsii nimenomaan vaihdevuosioireista.

Vierailija
36/37 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/37 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän