Ihmisten oletukset elämästä..
Esim. Kaikki muka hommaa oman asunnon, lapsia tehdään kaksi, ulkomailla käydään monta kertaa vuodessa..
Kommentit (509)
Ihmiset olettavat, että kaikki muutkin tavoittelevat ikuista parisuhdetta heti alusta alkaen kun koskaan on alettu nuorina seurustella. Ja että parisuhteen loppuminen on aina epäonnistuminen.
Että kaikki haluaisivat edetä urallaan. Ja että on tiettyjä töitä joita on hyväksyttävää tehdä vain nuorena, kuten olla baarissa tiskin takana, mutta sitten pitäisi jo keksiä jotain "oikeampaa" aikuisten työtä.
Nykyisin muka on täysin normia pettää puolisoa/nais-,mies-, muunsukupuolista ystävää.
Ei ole.
Että kaikki 20-30 vuotiaat olisi vaan kiinostuneita bilettämisestä ja kumppanin löytämisestä. Mitäs jos ei tykkää viinasta, on iltauninen ja on introvertti?
N24
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin muka on täysin normia pettää puolisoa/nais-,mies-, muunsukupuolista ystävää.
Ei ole.
No eikös se ole jotain 30-50 prosentin luokkaa, mitä petetään parisuhteissa? Eli on se aika normaalia :(
Että olet tyhmä, jos olet blondi nuori nainen
Että olet jotenkin huono ihminen, jos tykkäät laittautua (kauniit vaatteet, meikkiä, hiukset ja kynnet kunnossa)
Tuskinpa ihmisillä omasta elämästä ennakoon on oletuksia? Lähinnä oletuksia luuloja,kuvitelmia muiden elämästä voi olla toki mielin määrin?Minulla on kaksi rakkaus lasta,rakkaudesta syntyneet: Elämän lahjat.Syntyminen on aina lahja.En koskaan haaveilut oma asunto ymm.Olen elännyt elämääni.Itkenyt nauranut paljon,elänyt elämän moni kirjavaisen tien.Elämäni on kasvoissani,nyt vanhana.Maailmani ei minulla ole katutunut siihen: ettei minulla ole sitä mitä muilla on!Itse teen tien ,jos sitä en löydä.Lempi sanani: Oma asenne sen ratkaisee kaikessa.
Suurimmat oletukset liittyy kyllä parisuhteeseen. Esim että jokainen 20v seurustellut ja harrastanut seksiä. Jokainen 25v ollut vähintään kerran vakavassa parisuhteessa. 30v pitää olla jo naimisissa ja tässä vaiheessa tietysti pitää myös olla asuntolaina ja omakotitalo. Ja 35v oltava lapsia jo ja mieluiten useampi. Sitten jos jotain näistä ei ole, niin hirveä ihmettely. Itse olen tehnyt melkein kaikki 5v myöhässä. N.40
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen = tyhmä
Hiljainen = ei suutu koskaan
Hiljainen = ei osaa mitään
Hiljainen = pompoteltava
Tämä osui ja upposi.
Ihmetellään jos ei ole facessa tmv ollenkaan.
Pikalaihdutus kikkojen fanittaminen ja sitten kun kilot tulee (monesti) takaisin niin sitten ihmetellään kuinka tässä näin kävi.
Pöyristytään ajatuksesta nostaa (nyt suht alhaisia) veroja ja samaan aikaan kitistään koulutuksen ja julkisen terveudenhuollon laadun laskusta.
Äänestetään matalapalkkaisena keskusta-oikeistoa ja ollaan yllättyneitä kun yrittävätkin polkea palkkoja yhä alemmas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se elämänkumppani tulee itsestään vastaan ja asiat vaan tapahtuu. Kaikki kyllä järjestyy aikanaan.
Jos noin olisi asiat, niin kaikilla olisi sitten kumppanit,perheet,työpaikat,asunnot yms
Me, joilla EI OLE kumppania, perhettä, työpaikkaa, asuntoa ym. ei ole järjestynyt noita edellä mainittuja asioita. Tai onhan mulla ja monilla muillakin ollut parisuhdetta, töitä ja jopa pankin omistama asuntokin, mutta sitten järjestyi avioerot, töiden menetykset ym. mälsät jutut. Niin se elämä heittelee.
Kaikki, mikä menee ylös, tulee myös alas. Kaiken, minkä voi saavuttaa, voi myös menettää. Jos jokin voi mennä vikaan, se menee. Pieleen menee, jos on mennäkseen. Asiat menevät niin kuin menevät, eikä niin kuin hyvä olisi. Ja muut elämän lait.
Kyllähän moni ulkomailla ihmettelee ja tulee ihastelemaan vaaleita hiuksia kuin vaikka Suomessa moni ihastelee tummia paksuja hiuksia esimerkkinä. Olkoot ihmettelijät /ihmetyksen kohde Suomesta tai ulkomailta kotoisin.