Kolibreja?
Löytyykö täältä tuolta kuumepuolelta tuttuja kolibreja? Mun palstalakko näyttää johtaneen toivottuun tulokseen, toissa aamuna sain apteekin omalla valkoisen haamun, joka tänä aamuna vahvistui uuden testin myötä vaaleanpunaiseksi. Eli kai se kolmas nyt näyttäisi tekevän tuloaan:). La keikkunee jossain marraskuun lopulla, näillä pitkillä ja epäsäännöllisillä kierroilla ei voi tuota vauvalaskuria käyttää. Täytyy siis odotella alkuraskauden ultraa, n. 3 viikon päästä meinaan mennä.
Kommentit (7)
Keikuin kolibreissa hyvin epäsäännöllisesti ja viime viikot erittäin harvoin mutta muistan nimimerkkisi nähneeni :). Meillä näyttäisi olevan suht samanlainen aikataulu eli meilläkin la lienee jossain marraskuun loppupuolella ja kolmas siis tuloillaan. Apteekin oma näytti vaaleanpunaista, kun olin ehtinyt jo ihmetellä jatkuvaa palelua, närästystä (joka mulla aina ollut raskausoire alusta lähtien!) ja painontunnetta alavatsalla.
Nyt on sitten päällänsä ns. sopeutumisvaihe, että " miten ne lastenhuoneet järkätään ja mahdutaanko me edes tuohon autoon" jne. :).
Basilika
Hurjasti onnea plussasta!
Ja täällä ainakin yksi kolibri paikalla. Silloin kun ite siirryin tälle puolelle, oli täällä vielä jonkinlainen kolibrien pino jäljellä. Nyt ei oo enää näkyny. Taitaa kaikki kolibrit olla siirtyny noihin omien kuukausien pinoon. Mutta mun puolesta voidaan ruveta ylläpitämään porukkaa. Kyllä täällä tuttuja tuolta vauvakuume kolibreista näkyy.
Mä muistan sut siilivaimo tuolta kuumeilupuolelta. Rohkaisit silloin mua kun emmin tän kolmosen kanssa. Nyt siis onnellisesti odotan ja laskettuaika lokakussa.
Toivottavasti saadaan kokoon taas kolibrit!
Mamseli rv9+4
tosin mun vierailuni vauvakuume palstalla jäi kovin lyhyeksi, muutamaan viestiin kun jäin ensin nettipimentoon, sitten tulin raskaaksi ja en alkuvaiheessa jaksanut tänne kirjoitella väsymyksne&pahoinvoinnin takia.
Tänne odotuspuolelle kirjoittelen syyskeijuihin, koska samassa vaiheessa menevien jutut kiinnostavat, mutta jos kolibripinoa aletaan täällä ylläpitää, niin toki voin siihenkin osallistua.
Meillä siis tärppäsi tammikuussa ja kolmannen la on 26/27.9. Alkuraskauden ultrassa olen käynnyt ja syke löytyi, seuraava ultra on vasta rakenne uä vkolla 18. Nyt on pahoinvointi onneksi helpottanut ja odottelen mahan kasvua, vasta pieni pömppö pullahtanut näkyviin.
Mayella 12+2
Minäkään en oikein tunne omakseni tuota yhteisöä, mieluummin pysyttelen vanhoissa tutuissa kaavoissa ja kirjoittelen säännöllisen epäsäännöllisesti tänne palstalle. Täytyy sanoa, että lähes ensimmäisenä ajatuksen vahvistuneen plussan jälkeen oli " mahdutaanko enää autoon" ...:). Kotonakin voi tulla pidemmän päälle ahdasta, mutta eiköhän siellä muutama vuosi pärjätä. Tosin en vielä uskalla hirveästi näitä asioita miettiä, niin alussa vasta ollaan. Varasin ajan alkuraskauden ultraan 3 viikon päähän, sen jälkeen uskallan ehkä jo vähän huoahtaa.
Minä kirjoittelin muutamia kertoja kolibreissa, ja nyt plussattuani marrasmasuissa (laskettu aika marraskuussa). Ja ilokseni olen huomannut että marrasmasuista todella moni odottaa kolmatta lasta!
Mari rv 6+2 (kai?)
Täällä kanssa yksi kolibri. En ehtinyt montaa kertaa kolibreissa tuonne kuumepuolelle kirjoitella. Nyt olen taas kirjoitellut tuossa syyskeijujen pinossa. pidetään vain pinoa yllä...
t. Tuittu ja papunen 13+6
Meitä oli muutama jotka yritimme tällä puolella pitää pinoa pystyssä, mutta taisivat sitten kaikki lennellä sinne yhteisöön...Itse an saanut aikaiseksi liittyä kun tuntuu nämä vauva-sivut jotenkin omammalta foorumilta :-) Valitettavasti en nyt muista sitä yhteisön osoitetta, jos haluaisit käydä sinne liittymässä.
Katsotaan löytyykö meitä vielä muita ja jos saataisiin vaikka vielä tännekin muutamia aktiivisia kirjoittelijoita pinoutumaan :-)
moisku rv 15+4