TV VIHAPUHE - ilta seurantaketju official!
Eli alkaa ihan kohta kertokaa tunnelmianne ja ajatuksianne.
Kommentit (157)
Ohiksena vain... Miksi nuo teemaillat liittyvät vain vihapuheeseen tai sitten maahanmuuttoon? Eikö Suomessa nyt ole MITÄÄN muuta aihetta, jonka voisi nostaa keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Niin, oletko valmis puolustamaan suomea missä ei ole sananvapautta?
Pahan pistit.
Vierailija kirjoitti:
Oo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa paneelissa, kuten yleensäkin sekoitetaan vihapuhe ja kritisointi.
En vihaa yhtäkään ihmistä tässä maailmassa, mutta olen sitä mieltä ettei Suomi voi resussoida enää yhtään turvapaikanhakijaa tai pakolaista. Eli olen kovastikin maahanmuuttovastainen ja sanon sen suoraan.
Tämä ei ole vihapuhetta vaan kriittistä ajattelua.
Joku taisi niistä olkiukoista jotain mainita... Mitä mieltä itse olet, rakensitko tuossa yllä helpon olkiukon? Kuten itsekin oikein hyvin tiedät, niin "maahanmuuttokriitikoiden" lisäksi kukaan muu ei sekoita kritiikkiä ja vihapuhetta toisiinsa. Mutta käy myös kurkkaamassa jotain rajakkifoorumia ja mieti hetki, ollaanko siellä huolissaan "resurssien riittävyydestä" vai "värivirheellisistä" ja "islamisaatiosta".
Kai ymmärrät, että maahanmuuttokriittiset ja paatuneet rasistit, rajakit, skinit yms on aivan eri asioita? Mutta tässä sitä nyt taas ollaan, sinä sotket nuo keskenään. Ei kaikki sormetkaan ole peukaloita, vaikka kaikki peukalot onkin sormia.
Aivan niin. Ja kritiikki ei ole vihapuhetta, eikä kukaan näiden rajakkien lisäksi ole sellaista esittänytkään.
Kaipa sen maahnmuuttokriittisten haukkumisen fasisteiksi, rasisteiksi yms. voisi vihapuheeksi tulkita. Ainakin jos lähtökohtana on, että vallitsee tasa-arvo ja vihapuhe toimii ns. joka suuntaan samoin.
Oijoi nyt kyllä Trump pahoittaa mielensä kun avaa iltalehden : http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016082922235475_ul.shtml
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tän tilaisuuden tarkoitus toimia terapiana näille henkilöille vai mikä idea tässä on?
Epäilen että tässä(kin) käydään tulevien vaalien kampanjaa ja koko sonta kaadetaan jotenkin persujen niskaan.
Persut pakotetaan käyttäytymään tuhat kertaa kiltimmin kuin muut. Eivät saa laukoa rangaistuksetta esim. samoja juttuja kuin Husu.
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena vain... Miksi nuo teemaillat liittyvät vain vihapuheeseen tai sitten maahanmuuttoon? Eikö Suomessa nyt ole MITÄÄN muuta aihetta, jonka voisi nostaa keskusteluun?
Jatkan vielä tätä, että olen niin kyllästynyt tuohon keskustelusta keskusteluun. Miksei voisi ottaa jotain konkreettisempaa esille? Milloin Trump alkaa itkemään, kun hänestä vihapuhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Oijoi nyt kyllä Trump pahoittaa mielensä kun avaa iltalehden : http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016082922235475_ul.shtml
Siinäpä se olennainen tulikin esille, tutkintoja ei ole, perusteluja ei ole - ainoa mitä löytyy on mielipide. Täyttääköhän tuommoinen psykopaatiksi haukkuminen vihapuheen määritelmän?
Onkohan Israelissa vihapuheita Palestiinaa kohtaan
Ai tää ei sitten tullutkaan heti areenaan. vaan tätä pantataan. Voi vittu mitä kyrpänaamoja. Maksan yleveroa ja nää panttaa tätä.
Joku miespuolinen twiittasi ohjelman aikana kysellen, mistä sekin johtuu, että naiset saavat eniten kuraa niskaan. Näinhän se menee tälläkin palstalla.
Voi voi tätä vihapuheen määrää oijoij: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201701302200062488_ul.shtml
Vierailija kirjoitti:
Eli pitääkö minun soittaa poliisi paikalle ensikerralla, kun kaupungilla joku sanoo minulle haista vittu? Kirjoittaako poliisi sitten tälle henkilölle sakon?
Ja viet sitten resurssit joltain raiskatulta tai ryöstetyltä tai pahoinpidellyltä? Tässä on pidettävä itse kunkin pää kylmänä, eikä lähteä kaikkiin vedätyksiin mukaan.
Reality killls kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihmisillä ennakoluuloja asioita kohtaan jota ei tunneta." Vittu mitä paskaa eiköhän maahanmuutto tunneta liiankin hyvin
Itse asiassa todellisuuden kohtaaminen on vaan vähentänyt suvaitsevaisuuttani - vastoin omaa tahtoani ja aikomuksiani.
Kuten kaikille tervepäisille on käynyt. Tuo mika skini jostain maailman persereiästä oli kyllä vasureiden yritys. Ei jossain 100 asukkaan kylässä ole skinejä. Täyttä sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai tää ei sitten tullutkaan heti areenaan. vaan tätä pantataan. Voi vittu mitä kyrpänaamoja. Maksan yleveroa ja nää panttaa tätä.
Ettei vaan Yle muokkais lähetystä...
Vierailija kirjoitti:
Voi voi tätä vihapuheen määrää oijoij: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201701302200062488_ul.shtml
Voi voi ei tämäkään andessoninsetä ole tavannut varmaan diagnoosia varteen potilastaan ja nuorisolle näin esimerkkinä voi voi mitä ennakkoluuloista vihapuhetta:)!
Vierailija kirjoitti:
Eli pitääkö minun soittaa poliisi paikalle ensikerralla, kun kaupungilla joku sanoo minulle haista vittu? Kirjoittaako poliisi sitten tälle henkilölle sakon?
Ota ensin selvää, mitä vihapuhe tarkoittaa ennen kuin niitä poliiseja soittelet...
Vierailija kirjoitti:
Joku miespuolinen twiittasi ohjelman aikana kysellen, mistä sekin johtuu, että naiset saavat eniten kuraa niskaan. Näinhän se menee tälläkin palstalla.
Naiset tuntuvat välillä arvostelevan ja käyttävän sellaista kieltä muista naisista jota todella ihmettelen miehenä.
Se nyt vaan on ikiaikainen totuus että miehet vihaavat naisia. Ei mitään uutta jos tätäkin palstaa ajattelee.
Itse asiassa todellisuuden kohtaaminen on vaan vähentänyt suvaitsevaisuuttani - vastoin omaa tahtoani ja aikomuksiani.