TV VIHAPUHE - ilta seurantaketju official!
Eli alkaa ihan kohta kertokaa tunnelmianne ja ajatuksianne.
Kommentit (157)
Tuossa paneelissa, kuten yleensäkin sekoitetaan vihapuhe ja kritisointi.
En vihaa yhtäkään ihmistä tässä maailmassa, mutta olen sitä mieltä ettei Suomi voi resussoida enää yhtään turvapaikanhakijaa tai pakolaista. Eli olen kovastikin maahanmuuttovastainen ja sanon sen suoraan.
Tämä ei ole vihapuhetta vaan kriittistä ajattelua.
Oon ihan järkyttyny noista Hannan isän kokemuksista. Mä vielä joten kuten ymmärrän että netissä anonyymisti meuha pahaa oloaan, koska anonyymiys tekee kynnyksestä matalamman. Mutta että joku ääliö näkee sen vaivan ottaakseen suoran yhteyden kuolleen ihmisen vanhempaan ja rienatakseen tätä ja tämän lasta. Ja vielä omalla nimellään. Kyllä pistää miettiin mikä näitä ihmisiä oikeasti vaivaa?!.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu niin pahalta Kaliforniassa kuolleen tytön isän puolesta. Ei kenenkään läheisen tulisi joutua kokemaan moista, aivan käsittämätöntä. Millaisia idiootteja tässä maassa asuu?!
Haluatko että laitan pari linkkiä millaisia ihmisiä asuu muissa maissa. Saat valita maan
Vanuatu
Vierailija kirjoitti:
Tuossa paneelissa, kuten yleensäkin sekoitetaan vihapuhe ja kritisointi.
En vihaa yhtäkään ihmistä tässä maailmassa, mutta olen sitä mieltä ettei Suomi voi resussoida enää yhtään turvapaikanhakijaa tai pakolaista. Eli olen kovastikin maahanmuuttovastainen ja sanon sen suoraan.
Tämä ei ole vihapuhetta vaan kriittistä ajattelua.
Mutta kriittinen ajattelu on nykyisin synonyymi vihapuheelle. Tai riippuu kuka ajattelee ja kenestä. En ymmärrä logiikkaa, mutta näin se näköjään on.
Mitä tämä on? Tarinoita skineydestä 80 luvulla ja tieni homona setan pomoksi?
Ihan fiksun ja järkevän oloinen toi Sephora, mutta erityisen kauniiksi en kyllä sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tän tilaisuuden tarkoitus toimia terapiana näille henkilöille vai mikä idea tässä on?
Epäilen että tässä(kin) käydään tulevien vaalien kampanjaa ja koko sonta kaadetaan jotenkin persujen niskaan.
Mikä tuo missin vastaus oikein nyt on olevinaan. Vihapuhe hänen elämässään siis näkyy sillä, että yritetään loukata tahallaan. Ei se ole mitään vihapuhetta vaan ilkeyttä.
Persu, anteeksi siis "kriittinen", selittelee ja kiertelee kömpelösti...
gu kirjoitti:
DDR-stasi systeemissä ollaan. Muistakaa miten A Merkel antoi kunnioanosoituspalkinnon tanskalaiselle pilapiirtäjälle. Täällä hän varmaan istuisi vankilassa piirroksestaan.
http://www.bbc.com/news/world-europe-11236158
hp hesan elitistit.
Sipnisti Pamela Geller perusti Muhammed pilapiirrosnäyttelujä eli on syytäkin jarruttaa sionistileirin provokaatioita. Myös siihen näyttelyyn sitten " iskettiin". Tämä on teatteria joka on syytä pysäyttääkin.
Mitä todennäköisimmin sionistit provoavat täällä myös jopa koulutettuina. Ne haluavat tänne samanlaisen vihailmapiirin kuin Palestiinaan. Noilla iskijöillä ei ole mitään tekemistä koko islamin kanssa. Ne ovat yllytettyjä nuoria .
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan järkyttyny noista Hannan isän kokemuksista. Mä vielä joten kuten ymmärrän että netissä anonyymisti meuha pahaa oloaan, koska anonyymiys tekee kynnyksestä matalamman. Mutta että joku ääliö näkee sen vaivan ottaakseen suoran yhteyden kuolleen ihmisen vanhempaan ja rienatakseen tätä ja tämän lasta. Ja vielä omalla nimellään. Kyllä pistää miettiin mikä näitä ihmisiä oikeasti vaivaa?!.!
Aika hyvin on kaveri kasassa jos pystyy tulee tv suoraan lähetykseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei sano että vihapuhe johtuu aahanmuutosta
Miten kuolleen suomalaisen tytön huorittelu liittyy maahanmuuttoon?
Vanhat ukot ja Tiina wiik siellä öyhöttää.
Terho: Eri mielipide leimataan vihapuheeksi. Eli "hyvä kun sun huoralapsi kuoli" on vain mielipide persun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään mutta eikös se ole aikuisille ihmisille itsestäänselvyys mitä toisella saa sanoa ja mitä ei? Eri asia on ajattelemattomat nuoret ja mielenterveysongelmaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ihan fiksun ja järkevän oloinen toi Sephora, mutta erityisen kauniiksi en kyllä sanoisi.[/quote
Tv lihottaa 7 kg niin ajatteleppa kuinka upea on luonnossa . Minusta on ihana. Hyvin siro. Jokaisella rodulla on oma tapa olla kaunis .
Tää ohjelma on niin turha, sillä kaikki järkevät ihmiset jo ymmärtävät että kaikki ihmiset ovat ihonväristä tai suuntautumisistaan huolimatta samanarvoisia ja ihmisiä pitää kohdella kunnioittavasti.
Vihapuheita harrastaviin taas ei tämmöiset ohjelmat auta, vaan he räkättävät näille, niin kuin tästäkin ketjusta huomaa. Tai sitten eivät edes vaivaudu katsomaan koska on heidän mielestään täyttä roskaa koko ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään mitenkään jos ei ollut maahanmuuton kanssa tekemisissä
Helvetti toi Sampo Terho on vastenmielinen. Lässyttää vaan eikä uskalla sanoa mistä vihapuhe johtuu