Miksi niin moni pitää S-ryhmän kauppoja huonoina?
Etenkin Prisma on monille kirosana. Onko S-ryhmällä jokin poliittinen kanta, vai mistä tämä johtuu. Monet pitävät enemmän K-kaupoista. Osaatko selittää itse?
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taneli Mäkelä mainostaa kuhaa, vaikka sitä ei meidän S-marketista edes löydy.
Eikä löydy Tanelia kassaltakaan. Valehtelua ja suoranaista asiakkaiden pilkkaamista
Prismasta saa kuhaa. On muuten 40 euroa kilo jos ostaa fileenä.
Minä ostan kalat lähellä olevasta kalakaupasta.
Jossa niitä on tuoreutettu muutama päivä.
Ei ole kun ostaa suoraan kalastajilta.
Vierailija kirjoitti:
K-kaupassa on paremmat valikoimat. Siksi.
Ja kalleimmat hinnat sekä huonoimmat bonukset
Koska halpuutuksella ei saa laatua. En halua ostaa coopia tms., vaan laadukasta Eurooppalaista ruokaa. Pientuottajia, paikallisia erikoisuuksia vaikka Ranskasta tms. En halua syödä mautonta halpuutus mössöjä.
Itse käyn kaikissa kaupoissa ja myös kaikissa niistä minua häiritsee eniten kanta-asiakasohjelmat. Pitäisi sitoutua yhteen ketjuun, jotta maksimoisi ne muutamat kympit, joita maksetaan takaisin, yäk mitä idiotismia. Lidl oli ennen suosikkini, mutta sitten sekin pilattiin jollain tyhmillä äppikupongeilla.
Prismassa eniten myös ärsyttää junteista juntein boooooonus, jota sitten pitäisi väen vängällä kerätä tankkauksia ja ravintolakäyntejä myödenmonella suomalaisella on jokin käsittämätön pakkomielle kerätä näitä bonareita ihan kaikesta. Ollaan valmiita ajamaan vaikka seuraavaan kylään booooonusten perässä.
Ärsyttävää ja typeräää!
Vierailija kirjoitti:
Koska halpuutuksella ei saa laatua. En halua ostaa coopia tms., vaan laadukasta Eurooppalaista ruokaa. Pientuottajia, paikallisia erikoisuuksia vaikka Ranskasta tms. En halua syödä mautonta halpuutus mössöjä.
Taidat olla kyllä ihan pesunkestävä jyväjemmari tai sianpaskassa talloja. Kukaan muu kuin suomalainen maajussi ei valita 'halpuutuksesta'.
Käyn sekä s-ryhmän että Lidlin kaupoissa, pääasiassa, harvoin K. Ei mitään vikaa missään, hinta ja laatu ratkaisee ostopäätökseni, aina.
Vierailija kirjoitti:
Käyn sekä s-ryhmän että Lidlin kaupoissa, pääasiassa, harvoin K. Ei mitään vikaa missään, hinta ja laatu ratkaisee ostopäätökseni, aina.
Minä taas en koskaan katsele saati vertaile hintoja etukäteen, menen sinne mikä eniten miellyttää, eli K-Supermarketiin tai Citymarketiin. Aina on rahat riittäneet. Jos on rahasta pulaa, niin varmaan sinullekin Lidl voisi olla S-ryhmän myymälöitä parempi valinta.
Keskon kaupat ovat kusiputkia mutta 100% todennäköisyydellä aina paikkakunnan kalleimpia.
No suuri markkinaosuus, tappaa K-kaupan kanssa kilpailun, joka pitää ruoan hinnat ylhäällä.
Taitaa olla joku K-kauppiaan perustama ketju :D Ja kyllä, käyn mieluummin Prismassa kuin tuossa lähimmässä KKK-supermarketissa tai cittarissa.