Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni pitää S-ryhmän kauppoja huonoina?

Vierailija
02.02.2017 |

Etenkin Prisma on monille kirosana. Onko S-ryhmällä jokin poliittinen kanta, vai mistä tämä johtuu. Monet pitävät enemmän K-kaupoista. Osaatko selittää itse?

Kommentit (250)

Vierailija
221/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain ääliöt juoksee muutaman ässäbonuksen perässä, on se säälittävän typerää ja vastenmielistä hommaa! Kaikkea te uskotte :D:D

Niin, mutta S-kauppa on huomattavasti halvempi kuin K-kauppa jonka hinnat ovat puhdasta ryöstöä.

Ostettiin systerin kanssa samat tuotteet, hän ässästä ja minä koosta. Koon kassi maksoi 20€ enemmän.

Vierailija
222/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain ääliöt juoksee muutaman ässäbonuksen perässä, on se säälittävän typerää ja vastenmielistä hommaa! Kaikkea te uskotte :D:D

Niin, mutta S-kauppa on huomattavasti halvempi kuin K-kauppa jonka hinnat ovat puhdasta ryöstöä.

Ostettiin systerin kanssa samat tuotteet, hän ässästä ja minä koosta. Koon kassi maksoi 20€ enemmän.

Eli ei väliä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän kaupoissa palvelu on kuin jossain Leningradissa 80-luvulla.

Vierailija
224/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taneli Mäkelä mainostaa kuhaa, vaikka sitä ei meidän S-marketista edes löydy.

Eikä löydy Tanelia kassaltakaan. Valehtelua ja suoranaista asiakkaiden pilkkaamista

Vierailija
225/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mitä muut ajattelee niin Prisma on meidän kauppa. Saa sieltä Cittarista sen mitä Prismasta ei saa. Meillä vähän isommat ostot kun jollain sinkuilla.

Kuukaudessa menee 1850- 2000 euroa. Saadaan  bonustakin noin 100 euroa kuukaudessa.

Toi muiden vihan on ap ihan itse keksinyt. S-ryhmä on markkinajohtaja. Hyvä kun osa käy siellä K-kaupassa. Kilpailua saisi olla paljon enemmän.

Vierailija
226/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä löydy Tanelia kassaltakaan. Valehtelua ja suoranaista asiakkaiden pilkkaamista

Prismasta saa kuhaa. On muuten 40 euroa kilo jos ostaa fileenä.

Vierailija
227/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-ketjussa likaisemmat kaupat, ja huonommat vihannekset, ei tarjouksia...

Mihin tarvitset tarjouksia, kun tuotteet on norm. hintaisina halvempia kuin K:n hinnat alennettuina? Itse en ole huomannut siisteyseroja.

Kyllä K-kaupat ovat tiloina viihtyisämpiä. Ovat kyllä kalliimpiakin. Harmittaa, että pitää käydä kummassakin ja joskus Lidlissäkin, jotta saan kaiken haluamani. S-ketjun hedelmien laatu on tosiaan huonontunut viime vuosina.

Vierailija
228/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coop-halpuutus tuhoaa S-ketjun.

Vierailija
229/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan maanviljelijät eivät enää suosi S-kauppoja hintojen halpuutuksen takia. Tuo halpuutus näkyi suoraan alkutuotteiden hintojen laskuna. Ei S-kauppa omasta katteestaan hyvää hyvyyttään tuota tehnyt.

Vierailija
230/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ostaa, kenellä on varaa.

Vierailija
231/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on kammottava hehtaarihalli. Käyn citymarketissa, joka on viihtyisä ja siisti, eikä tarvi kävellä kilometritolkulla

Vierailija
232/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan kalat lähellä olevasta kalakaupasta.

Vierailija
233/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan kalat lähellä olevasta kalakaupasta.

Jossa niitä on tuoreutettu muutama päivä.

Vierailija
234/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coop. Tuotteita joiden valmistusmaa ja raaka-aineiden alkuperä on EU. En osta ja koska moni tuote on korvattu Coop tuotteilla käyn K kaupoissa.

Vierailija
235/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli kuin Keskon hinnat on este tai hirvittää, voi aina valita Lidlin. Ässää edullisempi, ja  tuotteet järjestään laadukkaita. 

Vierailija
236/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupat voi ola viihtyisämpiä, mutta en ala maksamaan kauppojen designista omassa ruokalaskussani.

Vierailija
237/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äs kauppa paras kauppa <3

Vierailija
238/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupat ovat valikoimaltaan parempia kuin S-ryhmän kaupat. 

Vierailija
239/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt mihinkään k-kauppaan menee... ahdistavat kauppiaat kelmeine tekohymyineen heti moikkulia tarjoamassa. Nyt tosin ääs-kaupoissakin on alkanut myyjät ahdistella moikkuleilla. Lidlissä saa vielä olla rauhassa. Vielä kun olis hyllyissä ostettavaa. Muutakin kuin myrkyllisiä tuotteita.

Vierailija
240/250 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kaupat voi ola viihtyisämpiä, mutta en ala maksamaan kauppojen designista omassa ruokalaskussani.

eli käyt Lidlissä, hyvä! paras ja edullisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi