Aloitteleva näkijä paikalla
Kommentit (137)
Milloin tapaan seuraavan poikaystäväni vai olenko jo tavannut hänet? Millainen hän on?
Vierailija kirjoitti:
Hei, kertoisitko miltä elämäni näyttää vuoden päästä? Tuleeko omaan tilanteeseeni selkeyttä? Tai jotain muuta mitä näet
Ei sulla ole rohkeutta tehdä ratkaisua vuoden sisään. Vai olisiko, kun jotain liikettä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Milloin mulla on lomaa?
Olet onnellisempi, kun vain nautit lomasta etkä mieti, onko kaikki aivan oikein ja tasapuolista.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako mun vaihtaa työpaikkaa? Minne hakemistani vaihtoehdoista?
Valitset taloudellisin perustein, ja olet tyytyväinen valintaasi.
Hei. Tuleeko meille myöhemmin lisää lapsia tämän yhden lisäksi? Miten parisuhteemme ja perheeni tulevaisuus? Eroammeko joskus lähitulevaisuudessa vai jatkuuko yhteis elo?
Vierailija kirjoitti:
Milloin tapaan seuraavan poikaystäväni vai olenko jo tavannut hänet? Millainen hän on?
Kun et edellinen unohtuu, uusi paljastuu sinulle.
Paraneeko parisuhteeni mieheni kanssa? Muutanko / Muutammeko? Jos kyllä, niin minne?
Vierailija kirjoitti:
Hei. Tuleeko meille myöhemmin lisää lapsia tämän yhden lisäksi? Miten parisuhteemme ja perheeni tulevaisuus? Eroammeko joskus lähitulevaisuudessa vai jatkuuko yhteis elo?
Nämä on liian vaikeita ja vaarallisia kysymyksiä povattavaksi. Lähitulevaisuudessa on sekä voittoja että pettymyksiä.
Kerro tolle omenankuorikirjoittajalle, mistä omenan kuoret ovat mystisesti joutuneet heidän roskikseensa, vaikka talouteen ei edes osteta omenia.
Vierailija kirjoitti:
Paraneeko parisuhteeni mieheni kanssa? Muutanko / Muutammeko? Jos kyllä, niin minne?
Sinä yrität parhaasi etkä aina saa siitä palkintoa. Muutto tulee sitten kun muutkin suuret muutokset.
Mihin suuntaan näet elämäni menrvän? Työ? Asuinpaikka?
Kiitos!
Saanko lapsia/montako lasta saan?
Muutanko kotiseuduilleni?
Kiitos vastauksesta!
Kannattaako mun lähteä baariin lauantaina?
Vierailija kirjoitti:
Mihin suuntaan näet elämäni menrvän? Työ? Asuinpaikka?
Kiitos!
Lähdet etsimään onneasi ja myöhemmin sen löydätkin.
Vierailija kirjoitti:
Kerro tolle omenankuorikirjoittajalle, mistä omenan kuoret ovat mystisesti joutuneet heidän roskikseensa, vaikka talouteen ei edes osteta omenia.
😀 Tämä on yleisesti kiinnostava aihe!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako mun lähteä baariin lauantaina?
No ei paitsi jos menet hyvän ystäväsi kanssa kahden.
Milloin mulla on lomaa?