Kannattaako +35-vuotiaana vielä yrittää iskeä parikymppisiä naisia?
Olen juuri sinkkuuntunut pitkästä parisuhteesta, ja suurin osa naisista Helsingin yöelämässä näyttäisi olevan tuota ikäluokkaa.
Kommentit (35)
Setämiehet ovat siitä syystä parempia kuin nuoret komeammat miehet koska setämiehet osaavat ottaa kovaotteisesti ja tietävät mistä nainen tykkää. Eli tukasta kiskotaan ja napataan lutkusta kiinni kainostelematta.
Nuoret pojat ovat niin hentoja ja varovaisia otteissaan. Ei nainen mene rikki kovassa käsittelyssä. Ja ehdottomasti parasta on että setämiehiltä saa aina peppuunkin. Eivät ujostele.
Kokemuslisä on setämiehillä hyvä lisä.
+35-vuotiaana? Onko siis olemassa myös -35-vuotiaita?
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat itseäsi huomattavasti nuoremman? Useimpia parikymppisiä ei vielä kiinnosta samat asiat kuin jo kypsempään yli 30v ikään ehtineitä.
Mua kiinnosti parikymppisenä videopelit, kuntoilu ja fysiikka. Nyt reilu kolmekymppisenä mua kiinnostaa... videopelit, kuntoilu ja fysiikka :D eli ei se niin iästä ole kiinni
ei ap
Setämiehen kanssa seurustelun suurin ongelma on nuoruuteen kuuluvan vapauden menetys. Mimmi siirtyy suoraan keski-iän asuntolainojen ja vakituisten työpaikkojen maailmaan. Nuoruus ja huolettomuus on vain kerran eikä se ole enää sama jos keski-iässä silloin jo pappamies jää taakse ja nainen haluaisi elää huolettoman nuoruuden uudestaan.
Oon 24v nyt, ja oon parikymppisestä asti kiinnostunut +10v miehistä.. (ensin toki miehestä, ikä on selvinnyt myöhemmin) kun olin alle 20v kiinnosti n. 2-5 vuotta vanhemmat. Tiedä sitten, mistä tämä johtuu. Varmaan ovat olleet kypsempiä ja itsevarmempia mitä nuoremmat.. voisin toki kiinnostua ikäisestänikin, jos sopiva sattuisi kohdalle.
35-vuotiaan voi olla vaikea saada nuorta piilua, mutta kun ikää alkaa olla 50-60, niin jo alkavat slovenialaiset Melanoomat kiinnostua.
Aina voi yrittää. Mä isken parikymppisiä miehiä.
40+
Jos tunnet olevasi henkiseltä kehitykseltäsi 20-vuotiaan (pennun) tasolla, niin siitä vaan yrittämään. Itsesi ikäiset naiselliset ja kypsät naiset saattaisivat ollakin sinulle liian kova pala.
Toki saa yrittää. Kyllä varmasti joku tykkää, opiskelukaverini on 23-vuotias ja vietti viime viikonloppuna illan 37-vuotiaan miehen kanssa. Itseeni ei tämä meininki iske, mutta on niitäkin keihin iskee.
Kyllä kannattaa, riippuu aina tietysti miehestä miten onnistaa :)
Tämän päivän nuorissa löytyy paljon sen sorttisia naikkosia, jotka eivät paljoa katsele kenelle itseään jakelevat, joten mitä tahansa voi tapahtua - ja usein tapahtuukin :))
Vierailija kirjoitti:
Jos tunnet olevasi henkiseltä kehitykseltäsi 20-vuotiaan (pennun) tasolla, niin siitä vaan yrittämään. Itsesi ikäiset naiselliset ja kypsät naiset saattaisivat ollakin sinulle liian kova pala.
Miehillä on normaalisti enemmän yleissivistystä ja rohkeutta kuin naisilla. Mies on yleensä myös vahvempi, nopeampi jne.
Ei mies halua kilpavarustelua naisen kanssa, vaan että nainen ihailisi häntä edes jostakin syystä ja itsekin ihailee naista jostakin syystä.
Naisen taso on sitä, että huolehtii vähän itsestään ja pitää pahimmat mölyt mahassa. Miehen taso taas on jatkuvaa kehittymistä ja kasvua vanhukseksi asti.
Make me laugh! Ai että 35+ on "setämies". Mielestäni lähinnä "poju". 70+ ehkä setämies!
Me keski-ikäisetkin naiset olemme olleet nuoria ja saaneet "nauttia" setämiesten yrityksistä. Suurimmalle osalle ei kelpaa paljon vanhempi mies, osalle kyllä.
Ja tämä tarina toistuu, koska se toistuu myös oikeassa elämässä.
Tsemppiä nuoret naiset. :)
T. täti