Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako +35-vuotiaana vielä yrittää iskeä parikymppisiä naisia?

Vierailija
02.02.2017 |

Olen juuri sinkkuuntunut pitkästä parisuhteesta, ja suurin osa naisista Helsingin yöelämässä näyttäisi olevan tuota ikäluokkaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei.

Vierailija
2/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, 22-vuotias. Meidän kaveriporukassa kaltaisiasi kutsutaan "setämiehiksi" ja säälin sekaisin tuntein annetaan pakit aina kun joku sellainen tulee iskemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei.

Miksei? Vain yrittämällä voi onnistua.

Vierailija
4/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat itseäsi huomattavasti nuoremman? Useimpia parikymppisiä ei vielä kiinnosta samat asiat kuin jo kypsempään yli 30v ikään ehtineitä.

Vierailija
5/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Sen sijaan ei kannata kuunnella parikymppisinä esiintyvien mammojen kiukkuisia mielipiteitä.

Vierailija
6/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei.

Miksei? Vain yrittämällä voi onnistua.

lue vastaus numero 2.

Vierailija
7/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, 22-vuotias. Meidän kaveriporukassa kaltaisiasi kutsutaan "setämiehiksi" ja säälin sekaisin tuntein annetaan pakit aina kun joku sellainen tulee iskemään.

Okei. No, toivottavasti en törmää teidän porukkaan. :D

Ap

Vierailija
8/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, kysy vaikka ikikseltä.

Vierailija
9/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miltä näyttää ja kuinka paljon yli 35. Itse 33 ja enemmän minä nyt saan 20-25 naisilta huomiota kuin parikymppisenä. Ja tuskin tilanne tässä parissa vuodessa miksikään muuttuu. Terveellisillä elämäntavoilla pääsee pitkälle. Ja tätä nyt ei pidä käsittää siten, että vain parikymppinen nainen kelpaisi. Kyllä ne hyväkuntoiset kolmikymppisetkin naiset ovat ihania eikä niitä edes erota kaksvitosista :)

Vierailija
10/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat itseäsi huomattavasti nuoremman? Useimpia parikymppisiä ei vielä kiinnosta samat asiat kuin jo kypsempään yli 30v ikään ehtineitä.

En halua erityisesti itseäni huomattavasti nuorempaa, mutta tarjontaa on kaikkein eniten tuossa ikäluokassa, kuten jo aloitusviestissä selitin. Ja kyllä minua kiinnostaa monet samat asiat kuin nuorempanakin, etenkin uuden oppiminen ja kokeminen. En koe kalkkeutuneeni ihan vielä.

Ap

Vierailija
11/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Sen sijaan ei kannata kuunnella parikymppisinä esiintyvien mammojen kiukkuisia mielipiteitä.

Jokainen saa yrittää iskeä ketä hyvänsä. Fakta on, etteivät kaikki kohteet tule innostumaan yrityksestäsi. Tätä asiaa ei voi mitätöidä uskomalla, että ko. asian kertojat ovat itse vanhoja.

Vierailija
12/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa yrittää iskeä ketä hyvänsä. Fakta on, etteivät kaikki kohteet tule innostumaan yrityksestäsi. Tätä asiaa ei voi mitätöidä uskomalla, että ko. asian kertojat ovat itse vanhoja.

Kaikki kohteet eivät tule innostumaan yrityksistä, vaikka lähestyisi minkä ikäisiä naisia tahansa. 

Vierailija
13/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas tätä.

Vierailija
14/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kohteet eivät tule innostumaan yrityksistä, vaikka lähestyisi minkä ikäisiä naisia tahansa. 

Tämähän se. Osumaprosentti on sen verran pieni jokaisen ikäryhmän kohdalla, että sama vaikka sitten nuorempia yrittää, vaikka se tippuukin jostain 5 prosentista 2 prosenttiin. Jos saa paskat pakit nuorelta naiselta, niin aina voi todeta että aijaa, näytit ainakin 5 vuotta vanhemmalta ja siksi tulin juttusille, sitten pyytää anteeksi ja lähtee.

Vierailija
15/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään vanhemmista miehistä, mutta suurin osa nuorista naisista pitää vanhempien miesten pokailuyrityksiä vähän naurettavina, ellei jopa säälittävinä. Todennäköisesti mies on joko sellainen, jolle ei kelpaa oman ikäinen nainen (mikä on jo itsessään vastenmielistä), tai sitten mies ei saa oman ikäistä fiksua naista koska nämä kokemuksen perusteella näkevät jo miehen bullshitin läpi, joten mies yrittää iskeä helpommin jallitettavaa, naiivia nuorta naista. Kynnys ryhtyä mihinkään vanhempien miesten kanssa on siis aika suuri.

N24

Vierailija
16/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on erinomainen menekki ikäistesi ja itsestään huolta pitävien naisten parissa, niin silloin todennäköisesti kelpaat useille myös 10 vuotta nuorempien parissa. Jos on vähän niin ja näin että kelpaatko edes ikäisillesi hyvin säilyneille naisille, niin menee varmaan vaikeaksi nuorien kohdalla.

Vierailija
17/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän vähän militantteja feministisiä mielipiteitä! Mukavaa, että noin monet suomalaisnaiset ei niuhota. :)

t: random mies

Vierailija
18/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26, mies 37. Itse pidän vanhemmista miehistä, mutta monia noin samanikäisiä naisia ei kiinnosta kuin enintään 30v miehet. Monet nuoremmat ei vielä halua perustaa perhettä kun monille 35v+ se on aika usein ajankohtaista ja monilla sen ikäisillä on jo lapsi(a) edellisestä suhteesta. Elämäntilanteet on usein aika erilaiset. Mutta se niin riippuu henkilöstä, ja vähän ulkonäöstäkin. Jos saisi omanikäistäkin seuraa, niin kyllä siinä on mahdollisuudet nuorempiakin pokata. Jollei edes omanikäiset kiinnostu, niin tuskin nuoremmatkaan.

Vierailija
19/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä veikkaan että sinä olet sama tyyppi kuin ap.

Lisäksi ap on nainen.

Menikö veikkaus nappiin?

(Koska tämä kuvio toistuu ja toistuu ja toistuu ja...)

Vierailija
20/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kannattaa, tytöt aina haaveilevat setämiehistä vaikka muuta väittävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi