Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras mies alkanut osoittaa huomiota, apua?

Vierailija
04.03.2025 |

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä reilut 15v, lapsia on ja elämä tuttua ja turvallista " tylsää" arkea. Meillä on hyvä suhde, mutta mieheni ei ole oikeastaan osannut (omien sanojensa mukaan) huomioida minua. On tyyppiä että "tottakai rakastan sua ja tottakai olet kaunis" vaikkei sitä koskaan sanokaan. Olen ollut turtunut tähän tilanteeseen vuosikaudet ja itsetuntoni on pikkuhiljaa laskenut alas.

Nyt on kuitenkin käynyt niin että mies johon olen tutustunut onkin alkanut huomioida minua kovasti. Sanonut kauniiksi, kehunut silmiä jne. Asioita joita en ole mieheltäni kuullut vuosiin, jos koskaan. Kivaltahan se tuntuu. Mies ei ole lainkaaninun tyyliseni enkä sanoisi olevani ihastunut häneen mutta siihen huomioon jota häneltä saan, olen ihastunut. Huomaan nyt hakevani sitä huomiota tarkoituksella, ts.kiinnitän ulkonäkööni enemmän huomiota. Tiedän toimivani väärin, mutta hitsi vie lun se ihailu hivelee pohjamudissa olevaa itsetuntoani. Mitä ajatuksia tällainen herättää? Olenko vain epätoivoinen huomiohuora vai onko jollain kenties kokemusta vastaavasta ja miten sitten kävi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂 

Vierailija
2/12 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten itsekin totesit, olet epätoivoinen huomiohuora

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammat ovat niin helppoja

t:pelimies

Vierailija
4/12 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pelastaa liittosi, niin nyt on se hetki, kun katkaiset huomion hakemisen/vastaanottamisen tuolta vieraalta mieheltä, etkä anna asian mennä eteenpäin. On helppo ihastua varsinkin kun kehutaan. 

Keskustele puolisosi kanssa, mitä toivoisit häneltä. Jokainen voi muuttaa tapojaan ja koettaa huomioida puolisoaan, jos tahtoa on.

Vierailija
5/12 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat vain elämääsi

Vierailija
6/12 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tuhoat perheesi ja 15 vuoden liittosi vieraan ihmisen kehujen takia. Hyvä idea, tulevaisuuden kissamummo. Go girl, vomaanuttavaa.

Vierailija
7/12 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla sinkku. Ole sinkku. Itsetunto ei ole ehkä muiden kehuista kiinni. Mutta se vaikuttaa välittääkö joku aidosti.

Vierailija
8/12 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin keskusteluista se puolisollani lähti. Sitä seurasi uskottomuus ja 25v kestäneen parisuhteen katkeaminen kun puoliso minut jätti.

Valinnan paikka ap:llä. Takaisin ei ole palaamista jos päätät lähteä.

Vierailija
9/12 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta tullut huomio voi auttaa pelastamaan arjen. Kun olet pirteämpi toisen miehen huomiosta, oma mies voi huomata miten loistat ja ehkä hänen toimintansa muuttuu? Hän voi alkaa jopa epäillä, että joku toinen mies on alkanut kiinnostua hänen naisestaan kun näkee muutoksen sinussa.

Vierailija
10/12 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti huomiosta! Saamallasi energialla panostat itseesi. Ikävää, että sitä huomiota ja ihailua on haettava suhteen ulkopuolelta, mutta jos kotoa ei saa, on haettava muualta. 

Vierailija
11/12 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ny nii vakavaa. Jos saa huomiota nii eikö se oo hyvä asia. Aloita fwb suhde. Saat iloa elämään. Ja rakkautta. Päätä myöhemmin mitä lopulta teet. Elämästä voi nauttia. Ei se ole kiellettyä. Eikä aikuiset ihmisenä ole joka asiasta tilivelvollinen toiselle. Mistä voit tietää mitä miehesi tekee kun on "muka" poikien illassa.? 

Vierailija
12/12 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy panee nii muutut sinäkin kyseenalaistaja ruikuttajaksi. Kun kaikki meni ja nyt olen loppuelämän yksin ja kukaan ei ymmärrä ja kaikki on paskaa. Ja kun ukkokaan ei huomioinut niin kävin sitten perheeni rikkomassa :D

Olet uhri!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän