Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkään kiusata nuoria kassaneitejä ostamalla kortsuja heidän kassallaan

Vierailija
02.02.2017 |

Aika moni menee hämilleen kun tällainen komea mies ostaa kortsupaketin ja ottaa intensiivisen katsekontaktin kassaneitiin pieni hymynkare suupielillä. Sitä punastelua on kiva seurata.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ne kiusaantuu ku oot noin creepy

Vierailija
2/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, olet se "nuorekas" ja "charmantti" ja "vaikutusvaltainen" vanhempi mies, joka täällä itseään avoimesti mainostaa? Mitä muuten teet niillä kortsuilla? Puhaltelet niistä ilmapalloja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköisesti kuvittelet. Itse olin 18-20-vuotiaana kaupan kassana ja ei kiinnostanut pätkääkään jonkun tuijottajan ostokset.

Vierailija
4/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin jo ennenkuin avasin tämän ketjun, että tähän liittyy kassaneidin punastelu ja oma virnistelysi.

Todellisuudessa kassaneitiä ei todellakaan kiinnosta että ostat kortsuja, eivätkä he mene hämilleen tai punastu. Se on kaikki omaa kuvitelmaasi. Sinä olet asiakas etkä yhtään mitään muuta. :) mutta jatka ihmeessä haaveilua!

Vierailija
5/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei ne sun ostokset saa kummastelemaan vaan se virnuilu. Kaupan henkilökunnalla on yleensä mattopuukot varusteena btw

Vierailija
6/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin samaa, mutta ruokakaupoissa ei myydä tarpeesi isoja kortsuja. :(

Vierailija
7/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin todennäköisesti kuvittelet. Itse olin 18-20-vuotiaana kaupan kassana ja ei kiinnostanut pätkääkään jonkun tuijottajan ostokset.

Jep, minä olen myös ollut ja siihen hommaan jotenkin turtui eikä edes kiinnittänyt asiakkaiden ostoksiin huomiota .

Vierailija
8/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sanot kassalle jotain typerää, että tuletkos mukaan kun otan nämä käyttöön. Yökyök.

Vierailija
9/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyn aina, että osaako suositella kondomia tosi isolle kalulle ja onko anaaliyhdyntään jotain omaa merkkiä. Oikeasti minulla on katkarapu ja joudun tyytymään fleshlightiin.

Vierailija
10/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla alkaa sitten olla kotona laatikot täynnä kortsuja.

Vierailija
11/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla se sama alistaja, joka piereskelee bussissa.

Vierailija
12/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kiusaantuminen johtuu siitä, että vanhempi mies yrittää flirttailla ja se on noloa, sinulle, ei nuorelle naiselle. Ei nykynuoret hämäänny kondomien ostamisesta.

Vierailija
13/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän ostan siteet, tamponit ja kortsut mieskassalta, ihan vain kiusatakseni poikia/miehiä ;) - N32v, D-kuppi.

Vierailija
14/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin jo ennenkuin avasin tämän ketjun, että tähän liittyy kassaneidin punastelu ja oma virnistelysi.

Todellisuudessa kassaneitiä ei todellakaan kiinnosta että ostat kortsuja, eivätkä he mene hämilleen tai punastu. Se on kaikki omaa kuvitelmaasi. Sinä olet asiakas etkä yhtään mitään muuta. :) mutta jatka ihmeessä haaveilua!

Ihmisiä ne kassaneiditkin on, eikä mitään koneita jotka vaan piippailee asiakkaan ostoksia tunteettoman robottimaisesti.

Vierailija
15/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä se punastuttaa.

Vierailija
16/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne huvittuu siitä, kun ne kortsut on kokoa "shrimp".

Vierailija
17/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aika paha pakkomielle kaupan kassoja kohtaan.

Lopettaisit jo.

Komeutesi on vain sun päässäsi.

Kannattaisi ehkä harkita terapiaa.

Vierailija
18/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä. jonkin aika sitten lähikaupan kassalla oli söpön näköinen nuori tyttö palvelemassa. laitoin hihnalle paketin kondomeja ja liukuvoide tuubin ja sanoin harrastavani peppuseksiä vaimon kanssa. kassalla oleva tyttö nolostui ja hänen poskensa menivät punaisiksi.

Vierailija
19/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä ne kassaneiditkin on, eikä mitään koneita jotka vaan piippailee asiakkaan ostoksia tunteettoman robottimaisesti.

Mutta kyllä siinä hommassa tosi nopeasti lakkaa kiinnittämästä huomiota siihen, mitä tuotteita hihnalla liikkuu ja ajatukset keskittyvät muutoin siihen kassatapahtumaan.

Aloittajakaan tuskin lienee ainoa, joka ko kassaneidiltä kortonkeja ostaa.

Vierailija
20/49 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP oletko se bussissa tuhnuttelija? Hieno mies olet, pakko ihailla.